ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 39€

σε όλη την Ελλάδα

Phone
Εξυπηρέτηση πελατών από σταθερό

Smoothie bowls: Η νέα τάση που έχει τα πιο θρεπτικά superfoods!

24 Ιουλίου 2019 12:12

Smoothie bowls

Το αγαπημένο μπολ των fitness guru, των food bloggers και των διατροφολόγων, τα smoothie bowls, μας προσφέρουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, χωρίς περιττές θερμίδες.

Εάν δεν γνωρίζετε την διατροφική τάση των smoothie bowls απλά μπείτε στο Instagram για ένα δευτερόλεπτο, όπου θα βρείτε περίπου μισό εκατομμύριο αναρτήσεις με το hashtag #smoothiebowl, καθώς και ολόκληρους λογαριασμούς (@smoothiebowls, @smoothiebowl και @smoothiebowlrecipes για να ονομάσουμε μερικούς από αυτούς) που είναι αφιερωμένοι σε αυτήν τη νέα τάση.

Ένα smoothie bowl ξεκινά με ένα παχύ μίγμα ολόκληρων τροφών, όπως φρούτα, λαχανικά και άλλα υγιεινά μείγματα (π.χ. αβοκάντο, βρόμη ή γιαούρτι) και ολοκληρώνεται με διακοσμημένα υγεινά toppings όπως σπόροι Chia.

Είναι υγιεινά τα smoothie bowls;

Ναι γιατί αυτά τα μπολ περιέχουν περισσότερα φρούτα και λιγότερα υγρά, όπως συμβαίνει με ένα smoothie, γεγονός που καθιστά την αντικατάσταση γεύματος πιο γεμάτό και υγιεινό. Δεύτερον, το να τρώτε με κουτάλι και όχι με πιρούνι σας ενθαρρύνει να επιβραδύνετε και να εξασκηθείτε στο να τρώτε πιο αργά. Τέλος, όλα όσα προστίθενται στο μπολ σας είναι γεμάτα από υγιεινά θρεπτικά συστατικά και superfoods.

Κάθε συνταγή smoothie bowls περιέχει συστατικά που προλαμβάνει τη φλεγμονή, το φούσκωμα, ενισχύει το ανοσοποιητικό, μειώνει τη δυσπεψία και ενισχύει την ενέργεια. Θέλετε λαμπερό δέρμα; Βάλτε στο μπολ σκόνη κολλαγόνου για την ενίσχυση της ελαστικότητας και της επιδιόρθωσης του δέρματος και αβοκάντο που περιέχει ακόρεστα λιπαρά οξέα. Θέλετε να προστατέψετε τα μάτια σας από την ηλιακή ακτινοβολία; Προσθέστε τροφές με λουτεΐνη ή τροφές με βιταμίνη C. Που εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες που μπορούν να βλάψουν τα κύτταρα του δέρματος.

Τι περιέχουν τα smoothie bowls;

Υδατάνθρακες

Ο υδατάνθρακας ως πηγή ενέργειας αποτελεί τη βάση του μπολ. Πιθανές επιλογές: Κινόα, καστανό ρύζι, κους-κους, βρόμη, πατάτα, γλυκοπατάτα, καλαμπόκι, ζυμαρικά ολικής άλεσης, αμάρανθος κλπ. Τα δημητριακά προσφέρουν πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και καλούς υδατάνθρακες ενώ γεμίζουν το μπολ με πλούσιες και υγιεινές θερμίδες. Οι υδατάνθρακες και πιο συγκεκριμένα οι σύνθετοι και τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι πλούσια σε βιταμίνες συμπλέγματος Β, οι οποίες είναι απαραίτητες για την λειτουργία του εγκεφάλου.

Πρωτεΐνες

Κυρίως φυτικές πρωτεΐνες. Πρωτεΐνες έχουν το τυρί tofu ή tempeh. Ωστόσο, αν ψάχνετε για επιλογές χωρίς σόγια, μπορείτε να προσθέσετε φασόλια, ρεβύθια ή φακές ή πλούσια σε πρωτεΐνες λαχανικά στο πιάτο σας.

Λαχανικά, φρούτα και βότανα

Μια ποικιλία λαχανικών αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος ενός καλού μπολ. Μπορείτε να βάλετε σοταρισμένα ή ψημένα λαχανικά (όπως πιπεριές, κρεμμύδια) μαζί με τραγανά λαχανικά (λάχανο, αγγούρι, καρότο) και σκούρα πράσινα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (σπανάκι, ρόκα). Ακόμη το αβοκάντο είναι η πρώτη επιλογή καθώς και ο κόλιανδρος που δίνει εξαιρετικό άρωμα. Το κάθε εποχιακό φρούτο αφθονεί σε βιταμίνες και μέταλλα. Το ίδιο ισχύει και για το κάθε λαχανικό.

Ξηροί καρποί και σπόροι

Για τη γεύση και την υφή, οι ξηροί καρποί όπως τα καρύδια, τα αμύγδαλα ή τα φιστίκια και οι σπόροι όπως ο λιναρόσπορος και οι σπόροι chia, είναι toppings που ενισχύουν τη γεύση, προσφέρουν καλά λιπαρά και παρέχουν θρεπτικά συστατικά σε ένα μπολ. Κάθε συνταγή ολοκληρώνεται με ένα νόστιμο σπιτικό dressing. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε, από λεμόνι με ελαιόλαδο, σάλτσα σόγιας με μπαχαρικά, ταχίνι ή κάποια υγιεινή σος.

 

Ποια superfoods να προτιμήσετε

Σπόροι Chia

Αυτοί οι μικροσκοπικοί σπόροι είναι πλούσιοι σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, αντιοξειδωτικές ουσίες, βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, φυτικές ίνες και μπορούν να σας συμβάλλουν στην καύση λίπους.

Περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά, τα οποία συμβάλλουν στη καταπολέμηση της κυτταρίτιδας και την πρόληψη της πρόωρης γήρανσης. Είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, απορροφούν πολύ νερό και διαστέλλονται με αποτέλεσμα να μειώνεται το αίσθημα της πείνας. Επιπλέον κόβουν την όρεξη λόγω της πρωτεΐνης που περιέχουν.

Τέλος, συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος στην κινητικότητα του εντέρου

Κινόα

Το κινόα είναι ένα ψευτοδημητριακό το οποίο περιέχει 8 γραμμάρια πρωτεΐνης βιολογικής αξίας ανά φλιτζάνι και μειώνει την όρεξη, καθώς και τα 9 απαραίτητα αμινοξέα που δεν τα συνθέτει ο οργανισμός μας και πρέπει να τα λαμβάνουμε από τη διατροφή μας.

Επίσης περιέχει 5 γραμμάρια ινών ανά φλιτζάνι, είναι γεμάτο με θρεπτικές ουσίες όπως σίδηρος, ψευδάργυρος, σελήνιο και βιταμίνη Ε. Πρόκειται για ένα τρόφιμο με πολύ χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Αυτό σημαίνει ότι είναι κατάλληλο για διαβητικούς, γιατί δεν ανεβάζει πολύ τη μεταγευματική γλυκόζη.

Μαύρη σοκολάτα και cacao nibs

Τα νέα της επιστήμης είναι ωραία: όσοι τρώνε συχνά σοκολάτα, τείνουν να είναι πιο αδύνατοι, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα, η οποία διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν μαύρη σοκολάτα μερικές φορές κάθε εβδομάδα, είναι κατά μέσο όρο πιο λεπτοί σε σχέση με όσους τρώνε μόνο κατά περίσταση.

Η μαύρη σοκολάτα περιέχει καφεΐνη και αντιοξειδωτικές κατεχίνες, ο συνδυασμός των οποίων ενεργοποιεί τον μεταβολισμό. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι κάποια της συστατικά ευνοούν την απώλεια βάρους.

Τα cacao nibs είναι τραγανά κομμάτια κόκκων κακάο που έχουν υποστεί ζύμωση και βοηθούν στην παρασκευή σοκολάτας. Σε αντίθεση όμως με την κοινή μαύρη σοκολάτα, αυτά τα μικρά κομματάκια περιέχουν περισσότερα αντιοξειδωτικά και παρά το πλούσιο σοκολατένιο τους άρωμα, δεν περιέχουν ζάχαρη.

Σπιρουλίνα

Η σπιρουλίνα, αυτή η σκόνη από μπλε-πράσινα φύκια, συγκαταλέγεται στα διατροφικά trend για το 2019. Πιστεύεται ότι είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, βιταμίνες, μέταλλα, καροτενοειδή και αντιοξειδωτικά και οι καταναλωτές την χρησιμοποιούν για την ενίσχυση του μεταβολισμού και του ανοσοποιητικού, την αύξηση της ενέργειας και τη βελτίωση της πέψης. Κι όχι άδικα γιατί η σπιρουλίνα είναι πλούσια σε χλωροφύλλη, ένα φυσικό αντιοξειδωτικό που δρα κατά των βλαπτικών ελευθέρων ριζών και βοηθά τη φυσική διαδικασία αποβολής των τοξινών από τον οργανισμό. Θεωρείται μάλιστα ιδανικό συμπλήρωμα για την προετοιμασία του οργανισμού για μια δίαιτα αδυνατίσματος. Η μεθειονίνη που περιέχεται στη σπιρουλίνα βοηθά την αποτοξίνωση του ήπατος με φυσικό τρόπο.

Επιπλέον, η σπιρουλίνα χάρη στο αμινοξύ φαινυλαλανίνη που περιέχει, εάν ληφθεί πριν ή και ανάμεσα στα γεύματα προκαλεί κορεσμό, μειώνει την όρεξη και βοηθά στη μείωση του τσιμπολογήματος. Με αυτό τον τρόπο ενισχύει την απώλεια βάρους και το αδυνάτισμα μέσω της μείωσης της κατανάλωσης θερμίδων. Επίσης μειώνει την επιθυμία για κατανάλωση γλυκών τροφίμων λόγω της πρωτεΐνης που περιέχει, ενώ παράλληλα δεν αυξάνει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ
Register gift

Εισάγετε τα στοιχεία σας για να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας.

ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

Εισάγετε το email σας για να σας αποστείλουμε οδηγίες ανάκτησης του κωδικού σας.

Δεν είστε εγγεγραμμένο μέλος. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνεχίστε ως επισκέπτης.
ΕΓΓΡΑΦΗ ΝΕΟΥ ΜΕΛΟΥΣ

Για να γίνετε μέλος του boxpharmacy.gr, παρακαλούμε συμπληρώστε το e-mail και τον επιθυμητό κωδικό πρόσβασης σας.