ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Προβλήματα ύπνου λόγω… lockdown; Απλοί τρόποι αντι

Προβλήματα ύπνου λόγω… lockdown; Απλοί τρόποι αντιμετώπισης!

Προβλήματα ύπνου λόγω… lockdown; Απλοί τρόποι αντιμετώπισης!

Η αϋπνία είναι ένα σύνηθες φαινόμενο που ταλαιπωρεί περίπου το 30% του γενικού πληθυσμού. Το στρες είναι η πιο συχνή παθολογική αιτία που ευθύνεται για την αυπνία, η οποία με τη σειρά της το μεγαλώνει δημιουργώντας έτσι μια αλληλένδετη και αγχωτική κατάσταση.

Οι συνθήκες του περιβάλλοντος (φωτισμός, θόρυβος, θερμοκρασία, ενοχλήσεις), η σωματική κόπωση, η πολύωρη εργασία, η ποιότητα και η ποσότητα της τροφής το βράδυ, το αλκοόλ, η καφεΐνη και το κάπνισμα επηρεάζουν άμεσα τον ύπνο.

Όλα τα παραπάνω δημιουργούν μια αγχωτική ψυχολογική κατάσταση με αποτέλεσμα το άτομο να οδηγείται αναπόφευκτα σε αϋπνία. Μάλιστα, αυτή την «περίοδο εγκλεισμού» λόγω lockdown ολοένα και περισσότερα άτομα έρχονται αντιμέτωπα με τα προβλήματα ύπνου, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα και στο νευρικό, αλλά και ανοσοποιητικό τους σύστημα.

 

Τρόποι αντιμετώπισης

Οι αλλαγές και η υιοθέτηση καλών συνηθειών μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της αϋπνίας.

  • Καθιερώστε ένα σταθερό ωράριο ύπνου.
  • Πηγαίνετε για ύπνο, χωρίς αναβολή, όταν νυστάξετε.
  • Μην έχετε τηλεόραση στο υπνοδωμάτιο.
  • Φροντίστε το υπνοδωμάτιο να έχει τη σωστή θερμοκρασία. Ούτε υψηλή ούτε χαμηλή.
  • Να μην καταναλώνετε βαριά και πλούσια δείπνα.
  • Περιορίστε τα αλκοολούχα και την καφεΐνη.
  • Μη κοιμάστε το μεσημέρι ή έστω ο μεσημεριανός ύπνος να μη διαρκεί πάνω από 30΄.
  • Να ασκείστε τακτικά αλλά να έχετε τελειώσει την άσκηση τουλάχιστον 3 ώρες πριν την κατάκλιση.

Τέλος, υπάρχουν και συμπληρώματα διατροφής τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να απολαύσετε έναν πιο ήρεμο και ποιοτικό ύπνο. H συνεργιστική φόρμουλα Cool Night της Power Health συνδυάζει τη δράση της μελατονίνης με το  χαμομήλι,  τον λυκίσκο, τις βιταμίνες Β1, Β6, με το ασβέστιο και το μαγνήσιο. Με το Cool Night μπορείτε επιτέλους απολαύσετε έναν ποιοτικό ύπνο που θα σας χαρίσει διαύγεια και ενέργεια όλη τη μέρα!

Το Box Pharmacy σας προτείνει