ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Πότε πρέπει να αποφεύγετε να ζυγίζεστε

Πότε πρέπει να αποφεύγετε να ζυγίζεστε

Η ζυγαριά είναι ένα σημαντικό και χρήσιμο εργαλείο για το αδυνάτισμα ή τη συντήρηση του βάρους σας. Ορισμένες φορές ωστόσο δεν δίνει το ακριβές αποτέλεσμα και μπορεί να σας μπερδέψει.

Μελέτες έχουν δείξει ότι όταν ζυγίζεστε τακτικά, αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος. Αλλά μερικές φορές το τι θα δείξει ο δείκτης της ζυγαριάς μπορεί να είναι μια αρνητική εμπειρία. Και αυτό επειδή συνδέεται συχνά με την εικόνα του σώματός μας. Είναι λοιπόν έξυπνο να ζυγίζετε κάθε μέρα; Εξετάστε ποιοι παράγοντες επιδρούν αρνητικά και πότε θα πρέπει να αποφεύγετε τη ζυγαριά.

Πότε πρέπει να αποφεύγετε να ζυγίζεστε

Κάθε μέρα

Είναι φυσιολογικό το βάρος σας να κυμαίνεται από μέρα σε μέρα έως και 2 κιλά. Οι περισσότερες διακυμάνσεις βάρους οφείλονται σε μεταβολές υγρών και μπορεί επίσης να έχουν σχέση με αυτό που φάγατε πρόσφατα. Για παράδειγμα, εάν φάγατε κάτι αλμυρό το προηγούμενο βράδυ, το σώμα σας θα κάνει κατακράτηση υγρών και θα δείτε μια αύξηση στον δείκτη της ζυγαριάς την επόμενη μέρα. Από την άλλη πλευρά, η μείωση της πρόσληψης υδατανθράκων μπορεί να προκαλέσει προσωρινή απώλεια νερού, κάτι που μπορεί να δείξει λιγότερα κιλά η ζυγαριά. 

Μετά από μια πολύ έντονη προπόνηση

Εάν έχετε περάσει ώρες στο γυμναστήριο, αποφύγετε να ζυγιστείτε αμέσως μετά. Δεν θα πάρετε τη σωστή ένδειξη λόγω της απώλειας υγρών από το σώμα που γίνεται μέσω της εφίδρωσης. Σε περίπτωση που ο δείκτης δείξει περισσότερα κιλά είναι επειδή η έντονη προπόνηση προκαλεί σχισίματα στους μυς και τα υγρά συσσωρεύονται σε αυτήν περιοχή για να τα επισκευάσουν, κάτι που οδηγεί σε αύξηση βάρους. Περιμένετε να περάσουν δύο μέρες για να ζυγιστείτε.

Μετά την κατανάλωση αλμυρού γεύματος

Ένα αλμυρό γεύμα δημιουργεί κατακράτηση υγρών, επομένως η ένδειξη της ζυγαριάς θα είναι μεγαλύτερη από την αναμενόμενη. Μόλις ένα ποτήρι νερό μπορεί να προσθέσει 250 γραμμάρια στο βάρος σας. Επίσης, μην μετράτε το βάρος σας μετά από ένα βαρύ γεύμα, καθώς έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό.

Πριν από την περίοδο

Περίπου πέντε μέρες πριν την εμφάνιση της περιόδου σας υπάρχουν ορμονικές μεταβολές που συνεπάγονται αυξημένη κατακράτηση υγρών και φούσκωμα. Η μέτρηση θα είναι πιο ακριβής δύο με τρεις μέρες μετά την πρώτη μέρα της περιόδου.

Όταν έχετε δυσκοιλιότητα

Ακόμη και η δυσκοιλιότητα μπορεί να προκαλέσει προσωρινή αύξηση βάρους. Μην πανικοβληθείτε, η ζυγαριά θα επανέλθει στο φυσιολογικό όταν επισκεφτείτε την τουαλέτα και καταπολεμήσετε τη δυσκοιλιότητα. Φροντίστε να καταναλώνετε πολλές φυτικές ίνες και να πίνετε πολύ νερό. Το συμπλήρωμα διατροφής Specchiasol Cotifibra από συμπυκνωμένο χυμό ακτινίδιου είναι εμπλουτισμένο με φυτικές ίνες. Το ακτινίδιο σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες προάγει τη φυσιολογική λειτουργία της εντερικής διέλευσης. Το Cotifibra της Specchiasol περιέχει 7 γρ φυτικών ινών σε κάθε φακελάκι. 

Το psyllium Husk Fibre της Health Aid είναι υπακτικό που δημιουργεί διόγκωση και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες και σε κολλοειδή. Οι υπακτικές του ιδιότητες οφείλονται στη διόγκωση της φλούδας όταν έρχεται σε επαφή με το νερό.

Αργά το βράδυ

Το βάρος σας το βράδυ αλλάζει από το πρωί. Μεταξύ άλλων, το επιπλέον βάρος προέρχεται από τρόφιμα και υγρά που έχετε καταναλώσει όλη την ημέρα. Στην ιδανική περίπτωση, πρέπει να ζυγίζετε το πρωί, χωρίς ρούχα, αφού επισκεφτείτε πρώτα την τουαλέτα.

Μετά από μια πολύωρη πτήση

Τέσσερις ή και περισσότερες ώρες μέσα στο αεροπλάνο μπορεί να οδηγήσουν σε ανισορροπία υγρών και ηλεκτρολυτών στο σώμα, με αποτέλεσμα τη φαινομενική αύξηση του βάρους. 

Πώς πρέπει να ζυγίζεστε

Ζυγίζεστε μία φορά την εβδομάδα, την ίδια ώρα.

Ζυγίζεστε στην ίδια ζυγαριά.

Ζυγίζεστε το πρωί, πριν φάτε οτιδήποτε, για να μπορείτε να αξιολογήσετε σωστά το βάρος σας. 

Μην τοποθετείτε τη ζυγαριά πάνω σε ασταθές έδαφος όπως το χαλάκι του μπάνιου. 

Ζυγίζεστε σε ψηφιακή ζυγαριά: κάνει λεπτομερή καταγραφή της αυξομείωσης των κιλών. Η κλασική μπορεί να έχει διακύμανση. Η Ζυγαριά Λιπομετρητής WS 80 της Microlife παρέχει πληροφορίες για τη σύνθεση του σώματος και υπολογίζει αυτόματα τα ποσοστά λίπους, νερού, μυϊκής μάζας, οστικής μάζας, το δείκτη σώματος (BMI) και τον βασικό μεταβολισμό (BMR) σε σχέση με το ύψος, την ηλικία και το φύλο.  Η ακριβής σύνθεση του σώματος, μας επιτρέπει να συνδυάσουμε σωστή διατροφή και άσκηση για να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής.

Μην χαλάτε τη διάθεσή σας εάν ο δείκτης της ζυγαριάς δεν είναι τόσο κολακευτικός για εσάς. Λάβετε υπόψη ότι όποτε ζυγίζεστε, απλώς καταγράφετε μια στιγμή. Όπως η αρτηριακή σας πίεση ή τα επίπεδα της χοληστερόλης σας είναι απλώς μια τιμή που σας υποδεικνύει που βρισκόσαστε και τι πρέπει να κάνετε έτσι και η ζυγαριά.  Παρακολουθήστε το βάρος σας αλλά μην κρίνετε την πρόοδό σας αποκλειστικά από αυτό που σας λέει η ζυγαριά. Μακροπρόθεσμα, οι καθημερινές υγιεινές συνήθειες που δημιουργείτε θα σας φέρουν πιο κοντά στον στόχο σας. 

 

Το Box Pharmacy σας προτείνει