ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Ποια καλοκαιρινά ποτά δεν παχαίνουν;

Ποια καλοκαιρινά ποτά δεν παχαίνουν;

Αν θέλετε να πιείτε κάτι δροσιστικό και με λίγες θερμίδες δείτε τι να πιείτε το καλοκαίρι για να μην παχύνετε.

Κάνετε δίαιτα ή δεν θέλετε να πάρετε βάρος; Τα καλοκαιρινά ποτά έχουν πολλές θερμίδες, ιδίως τα κοκτέιλ, επειδή περιέχουν χυμούς φρούτων και αναψυκτικά, λικέρ ή ζάχαρη, τα οποία αυξάνουν το γλυκαιμικό τους φορτίο και τη θερμιδική τους σύσταση. Ένα tip που συστήνουν οι διαιτολόγοι είναι να πίνετε πολύ νερό όταν καταναλώνετε αλκοόλ. Το καλοκαίρι λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας και της εφίδρωσης απαιτείται μεγαλύτερη κατανάλωση νερού. Τρία με τέσσερα ποτήρια για κάθε αλκοολούχο ποτό είναι ιδανικά επειδή το αλκοόλ έχει διουρητικές ιδιότητες. Αυτό σε συνδυασμό με τη θερμότητα που προκαλεί οδηγεί σε υπερβολική εφίδρωση και επομένως σε ήπια αφυδάτωση του οργανισμού. Η άθληση στην παραλία σε συνδυασμό με αλκοόλ προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη αφυδάτωση. Τα συμπτώματα ήπιας αφυδάτωσης είναι οι κράμπες και οι ημικρανίες.

Ποια καλοκαιρινά ποτά δεν παχαίνουν

H βότκα με σόδα ή το τζιν με τόνικ

Η σόδα δεν περιέχει καθόλου θερμίδες και είναι το πλέον κατάλληλο ποτό που μπορείτε να το καταναλώσετε και μόνο του. Αποφύγετε τους χυμούς και τα αναψυκτικά επειδή αυξάνουν το σύνολο των θερμίδων. Το τόνικ από την άλλη έχει 40 θερμίδες. Όσον αφορά τα λευκά ποτά που όλοι πιστεύουν ότι δεν παχαίνουν και ότι μπορούν να τα καταναλώνουν ενώ κάνουν δίαιτα έχουν περίπου τις ίδιες θερμίδες με το ουίσκι ή τα υπόλοιπα σκουρόχρωμα ποτά με 40% περιεκτικότητα σε αλκοόλη. Τι μπορείτε να πίνετε όταν κάνετε δίαιτα; Η απάντηση δεν βρίσκεται τόσο στο «τι» αλλά στο «πόσο» και σε τί συχνότητα. Μέχρι δύο ποτά την εβδομάδα μπορείτε να καταναλώνετε αν βρίσκεστε σε δίαιτα.

Η μπίρα

Η μπίρα είναι μια καλή επιλογή όταν είστε δίλημμα σχετικά με το τι να παραγγείλετε. Έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ ενώ παρέχει και κάποια θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό. Η επιλογή μιας μπίρας light, αποτελεί μια δροσιστική και ανώδυνη επιλογή εάν κάνετε δίαιτα. Ένα ποτήρι (250 ml) ξανθιάς μπίρας αποδίδει περίπου 110 θερμίδες, ενώ ένα ποτήρι μαύρης 160 θερμίδες. Η light εκδοχή μπίρας 80 θερμίδες ανά ποτήρι ενώ η μη αλκοολούχα μπίρα σάς επιβαρύνει με μόλις 40 θερμίδες.

Το λευκό ξηρό κρασί

Ένα ποτήρι λευκό κρασί είναι ιδανική επιλογή επειδή δεν θα ξεφύγετε θερμιδικά. Έχετε υπόψη σας ότι όσο πιο ξηρό είναι το κρασί, τόσο μικρότερη και η περιεκτικότητά του σε ζάχαρη. Αντίθετα, ένα πιο γλυκό κρασί μπορεί να αγγίξει και τις 165 θερμίδες ανά ποτήρι.

Τα spritzers

Εάν κάνετε δίαιτα τότε τα spritzers είναι το ποτό σας. Είναι ιδανικά καλοκαιρινά ποτά αφού έχουν χαμηλές θερμίδες και είναι δροσιστικά. Αποτελούνται από κρασί και σόδα και περιέχουν τη μισή ποσότητα αλκοόλ απ' ότι ένα ποτήρι κρασί (περίπου 50 θερμίδες ανά ποτήρι).

Το Bloody Mary

Αυτό το καλοκαιρινό ποτό δεν περιέχει καθόλου ζάχαρη. Αν συνοδεύεται όμως από λαχανικά, όπως πίκλες ή ελιές, αυξάνεται η θερμιδική του αξία. Επίσης, θεωρείται πικάντικο ποτό, οπότε πίνεται πιο αργά ενώ καταναλώνετε περισσότερο νερό μαζί με αυτό.

Τι να αποφεύγετε το καλοκαίρι με τα ροφήματα

  • Να μην πίνετε απότομα παγωμένο νερό μετά από την ηλιοθεραπεία

Η κατανάλωση παγωμένου νερού μετά από μια μέρα στον ήλιο μπορεί να προκαλέσει σοκ στο σύστημά σας και να οδηγήσει σε πονόλαιμο καθώς και προβλήματα στο πεπτικό σύστημα.

  • Να μην πίνετε υπερβολική ποσότητα καφεΐνης

Η καφεΐνη έχει διουρητική δράση και ενδέχεται να αφυδατώσει τον οργανισμό όταν βρίσκεστε όλη μέρα κάτω από τον ήλιο και η κατανάλωση είναι μεγάλη.

  • Να μην καταναλώνετε έτοιμους χυμούς

Οι περισσότεροι συσκευασμένοι χυμοί και τα παγωμένα ποτά περιέχουν υπερβολικές ποσότητες ζάχαρης, οι οποίες μπορεί να αυξήσουν προσωρινά την ενέργειά σας, αλλά να την ρίξουν αμέσως με αποτέλεσμα να σας κάνουν να πεινάτε διαρκώς. Προσπαθήστε να πίνετε φρέσκους χυμούς φρούτων που περιέχουν φυσικά σάκχαρα αλλά και αυτούς με μέτρο.

  • Να μην επιλέγετε κοκτέιλς

Μια μαργαρίτα ή κάποιο άλλο κοκτέιλ με ζάχαρη μπορεί να περιέχει από 450 έως 600 θερμίδες! Αντί αυτών μπορείτε να πιείτε μια τεκίλα με λίγο φρέσκο χυμό και μια φέτα λάιμ.

 

Το Box Pharmacy σας προτείνει