ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Γιατί χρειαζόμαστε τη βιταμίνη Ε;

Γιατί χρειαζόμαστε τη βιταμίνη Ε;

Γιατί χρειαζόμαστε τη βιταμίνη Ε;
 
Εάν ψάχνετε φυσικούς τρόπους για να αποκτήσετε ένα υγιές, ενυδατωμένο και ελαστικό δέρμα η βιταμίνη Ε είναι ό,τι χρειάζεστε. Εκτός αυτού ο οργανισμός μας χρειάζεται τη βιταμίνη Ε για ένα γερό ανοσοποιητικό και για καλή συνολική υγεία.
 
 
 
Τι είναι η βιταμινη Ε;
Η βιταμίνη Ε είναι λιποδιαλυτή και έχει αντιοξειδωτική δράση επειδή προστατεύει τα κύτταρά μας από τις επιβλαβείς συνέπειες των περιβαλλοντικών τοξινών. Η βιταμίνη Ε είναι η ονομασία μιας ομάδας οκτώ λιποδιαλυτών χημικών ενώσεων (τοκοφερόλες και τοκοτριενόλες) με αντιοξειδωτικές ιδιότητες, με την άλφα-τοκοφερόλη και την γάμα-τοκοφερόλη να είναι οι δύο πιο σημαντικές για τον άνθρωπο.
 
Γιατί χρειαζόμαστε τη βιταμίνη Ε
 
1 Επειδή είναι αντιοξειδωτική: αντιμετωπίζει τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν βλάβες στα κύτταρά μας. Χωρίς αυτή αυξάνεται ο κίνδυνος για καρδιοπάθειες και καρκίνο. Επιπλέον, οι αντιοξειδωτικές ιδιότητές της είναι σημαντικές και για την υγεία της επιδερμίδας, επειδή προστατεύουν από τις επιβλαβείς συνέπειες των περιβαλλοντικών τοξινών και της ηλιακής ακτινοβολίας ενώ είναι ωφέλιμη σε φλεγμονώδεις καταστάσεις του δέρματος όπως έκζεμα, ψωρίαση κ.λπ, σε εγκαύματα και σε ρυτίδες. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό συστατικό σε πολλά καλλυντικά ατνιγήρανσης. Όταν, μάλιστα, η βιταμίνη Ε συνδυάζεται με τη βιταμίνη C, ενισχύονται οι φωτοπροστατευτικές της ιδιότητες.
 
2 Επειδή έχει ενυδατικές ιδιότητες: Η βιταμίνη Ε κάνει πολύ καλό στην ξηροδερμία και το ερεθισμένο δέρμα, επειδή έχει ενυδατική και αντιφλεγμονώδη δράση. Είναι αποτελεσματική στη μείωση των συμπτωμάτων της ατοπικής δερματίτιδας. Επειδή ενυδατώνει το δέρμα μπορεί να προσφέρει προσωρινή ανακούφιση από τον κνησμό που προκαλείται από ξηρό δέρμα.
 
3 Επειδή προστατεύει την υγεία μας: Η βιταμίνη Ε παίζει είναι σημαντική σε προβλήματα νευρολογικής και ανοσολογικής λειτουργίας του οργανισμού, προωθεί την αγγειακή υγεία. Συμβάλλει με φυσικό τρόπο στην αραίωση του αίματος αποτρέποντας τη δημιουργία θρόμβων και ενισχύει τη διαστολή των αιμοφόρων αγγείων, ελέγχοντας έτσι την αρτηριακή πίεση. Ακόμη, εμποδίζει την οξείδωση της LDL χοληστερόλης που οδηγεί στην αθηροσκλήρωση και συμβάλλει στη μείωση της γνωστικής φθοράς σε ηλικιωμένους.
 
4 Επειδή προστατεύει την όρασή μας: Η βιταμίνη Ε κάνει καλό στην υγεία των ματιών. Σύμφωνα με έρευνες, όσοι την προσλαμβάνουν σε επαρκείς ποσότητες από τη διατροφή τους, μειώνουν την πιθανότητα να παρουσιάσουν εκφύλιση της ωχράς κηλίδας στο μέλλον.
 
5 Επειδή μπορεί να επιβραδύνει κάποιες νόσους: Είναι αποτελεσματική στη μείωση των συμπτωμάτων της λιπώδους ηπατικής νόσου καθώς και στην επιβράδυνση της εξέλιξης της νόσου του Alzheimer.
 
Πόση βιταμίνη Ε χρειάζεστε;
Η συνιστώμενη ημερήσια δόση (ΣΗΠ) για τους ενήλικες είναι περίπου 15mg την ημέρα, με την μέση ημερήσια πρόσληψη σε υγιείς ενήλικες να είναι και μεγαλύτερη. Είναι εύκολο να τη λάβετε αποκλειστικά από τη διατροφή, αλλά αν ακολουθείτε διατροφή με χαμηλά λιπαρά, μπορεί να παρουσιάζετε έλλειψη.
 
Ποιες τροφές παρέχουν βιταμίνη Ε;
Υπάρχουν τροφές που παρέχουν μια μίξη διαφορετικών μορφών βιταμίνης Ε, όπως τοκοφερόλες και τοκοτριενόλες, οι οποίες δρουν συνεργιστικά. Οι 10 καλύτερες πηγές βιταμίνης Ε είναι οι εξής:
 
Σιτέλαιο: 20mg ανά 1 κ.σ.
Αμυγδαλόγαλα: 16,5mg ανά φλιτζάνι
Ηλιόσποροι: 7,4mg ανά 30 γρ.
Αμύγδαλα: 6,8 mg ανά 30 γρ.
Φουντούκια: 4,3mg ανά 30 γρ.
Σάλτσα ντομάτας: 2,9mg ανά 1 φλιτζάνι
Φιστικοβούτυρο: 2,9mg ανά 2 κ.σ.
Αποξηραμένα βερίκοκα: 2,8mg ανά ½ φλιτζάνι
Αβοκάντο: 2,7mg ανά φρούτο
Σπανάκι: 1,9mg σε ½ φλιτζάνι μαγειρεμένο
Κόκκινη πιπεριά: 1,8mg σε μια μέτρια πιπεριά
Μπρόκολο: 1,2mg σε μισό φλιτζάνι μαγειρεμένο
Ακτινίδιο: 1,1mg ανά φρούτο
 
Τι συμβαίνει με τις καλλυντικές συνθέσεις που περιέχουν βιταμίνη Ε
Η βιταμίνη Ε διατίθεται σε μορφή κρέμας και ως έλαιο για τοπική χρήση. Προστίθεται σε πολλά καλλυντικά προϊόντα, όπως κρέμες αντιγήρανσης, κρέμες ματιών, αντηλιακά και μακιγιάζ. Η βιταμίνη Ε απορροφάται εύκολα από το δέρμα. Η τοπική χρήση μέσω κρεμών ή άλλων προϊόντων μπορεί να αυξήσει την ποσότητα της βιταμίνης Ε που αποθηκεύεται στους σμηγματογόνους αδένες. Τα προϊόντα που περιέχουν βιταμίνη Ε και βιταμίνη C ενδέχεται να οδξειδωθούν γρήγορα εάν εκτίθενται σε υπεριώδες φως.
Ενώ το έλαιο της βιταμίνης Ε δύσκολα απλώνεται στο δέρμα, μπορεί ωστόσο να ενισχύσει μία κρέμα και να την κάνει εξαιρετικά ενυδατική για ξηρές επιδερμίδες. Τα προϊόντα που περιέχουν βιταμίνη Ε ως συστατικό είναι πιο εύκολα εφαρμόσιμα για γενική χρήση στο δέρμα. Περιοχές που είναι πολύ ξηρές, όπως π.χ. οι αγκώνες, μπορεί να ωφεληθούν από τοπική εφαρμογή ελαίου βιταμίνης Ε. Πολλά συμπληρώματα βιταμινών Ε είναι σε μορφή κάψουλας, που μπορείτε να σπάσετε και να τις χρησιμοποιήσετε απευθείας σε ξηρές περιοχές.
 
Πώς να χρησιμοποιήσετε τη βιταμίνη Ε
Προτού χρησιμοποιήσετε το έλαιο βιταμίνης Ε, κάντε μια δοκιμή στο δέρμα σας όπως στο πίσω μέρος του γόνατος. Περιμένετε 24-48 ώρες. Αν δεν εμφανιστεί καμία αντίδραση, είναι ασφαλές να το χρησιμοποιήσετε. Για ακόμα περισσότερα οφέλη, δοκιμάστε να προσθέσετε μερικές σταγόνες ελαίου βιταμίνης Ε σε μια κρέμα ενυδάτωσης. Αυτό ενισχύει τα ενυδατικά οφέλη της κρέμας και βοηθά στην αποφυγή οποιουδήποτε πιθανού ερεθισμού.
 
Τι να προσέχετε με τα συμπληρώματα βιταμίνης Ε
Οι πολυβιταμίνες περιέχουν περίπου 30 IU βιταμίνης Ε, δηλαδή περίπου το 100% της ΣΗΠ. Τα συμπληρώματα, όμως, που περιέχουν μόνο βιταμίνη Ε, συχνά ξεπερνούν τη ΣΗΠ κατά πολύ και μην τα πάρετε από μόνοι σας, αν δεν σας τα συστήσει ειδικός. Ενώ στις υδατοδιαλυτές βιταμίνες του συμπλέγματος Β οι υψηλότερες δόσεις αποβάλλονται κατά την ούρηση, οι λιποδιαλυτές βιταμίνες Α, D και Ε αποθηκεύονται στον οργανισμό, γι’ αυτό χρειάζεται προσοχή.
 
Αν σας συστήσει κάποιος ειδικός συμπλήρωμα, προτιμήστε τη φυσική κι όχι τη συνθετική άλφα-τοκοφερόλη, δηλαδή την d-alpha-tocopherol. Αυτή η μορφή της είναι ανώτερη, σύμφωνα με έρευνες, ενώ καλύτερο θεωρείται το συμπλήρωμα που περιέχει συνδυασμό άλφα-, γάμα- και δέλτα- τοκοφερόλης, λόγω του ότι μιμείται καλύτερα τη φυσική της μορφή.