ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Μάτια: Τι να κάνετε στη δουλειά για να μην τσούζου

Μάτια: Τι να κάνετε στη δουλειά για να μην τσούζουν

Αφιερώνετε χρόνο για να τρώτε σωστά και να είστε δραστήριοι, αλλά μήπως παραμελείτε τα μάτια σας; Δείτε τί μπορείτε να κάνετε στη δουλειά σας για να μην σας τσούζουν ή σας καίνε.

Η δουλειά “χαλάει” τα μάτια σας;

Εάν ξοδεύετε αρκετό χρόνο μπροστά σε μια οθόνη υπολογιστή, όπως κάνουν οι περισσότεροι, τότε τα μάτια σας είναι υπό συνεχή πίεση. Ο μέσος άνθρωπος ανοιγοκλείνει τα μάτια του έως και 18 φορές το λεπτό. Όταν εργάζεστε μπροστά σε μια οθόνη, ανοιγοκλείνετε τα μάτια σας λιγότερο από τις μισές φορές. Το αποτέλεσμα: ξηρά, ερεθισμένα μάτια. Επιπλέον οι ώρες μπροστά στον υπολογιστή μπορεί να κουράσει τα μάτια σας.

Τα καλά νέα: Η Αμερικανική Ακαδημία Οφθαλμολογίας αναγνωρίζει ότι οι υπολογιστές, τα tablets και τα κινητά δεν προκαλούν μόνιμη βλάβη στα μάτια. Ωστόσο, η τεχνολογία δημιουργεί δυσκολίες, που με την πάροδο του χρόνου μπορούν να γίνουν σημαντικά ζητήματα υγείας. Τα ξηρά, κουρασμένα μάτια, οι πονοκέφαλοι, η οφθαλμική κόπωση, η απώλεια ικανότητα εστίασης αποτελούν συμπτώματα του λεγόμενου οπτικού συνδρόμου υπολογιστών, που μπορούν να επηρεάσουν την ποιότητα ζωής σας.

Τι να κάνετε στη δουλειά για να μην τσούζουν τα μάτια σας

Αυτές οι απλές συμβουλές θα βοηθήσουν σε μεγάλο βαθμό στην προστασία των ματιών σας στο γραφείο. Είναι επίσης σημαντικό να μην αμελείτε την επίσκεψή σας στον οφθαλμίατρο, να τρέφεστε καλά και να κοιμάστε καλά για να προσφέρετε στα μάτια σας τη λίπανση και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται.

1 Ρυθμίστε τον γενικό φωτισμό στην εργασία σας σε μέτρια ένταση. Τα περισσότερα γραφεία έχουν συνήθως τη διπλάσια ένταση φωτός από αυτή που χρειάζονται τα μάτια σας. Μειώστε επίσης τον εξωτερικό φωτισμό τραβώντας τα στόρια ή την κουρτίνα.

2 Μειώστε τις αντανακλάσεις του χώρου και χρησιμοποιήστε οθόνες που δεν είναι γυαλιστερές. Αν φοράτε γυαλιά προτιμήστε να έχουν αντιανακλαστική επίστρωση.

3 Ρυθμίστε το contrast της οθόνης έτσι ώστε να έχετε τη μέγιστη δυνατή αντίθεση μεταξύ γραμμάτων και οθόνης.

4 Επιλέξτε τη σωστή γραμματοσειρά. Το μέγεθος των γραμμάτων που επιλέγετε πρέπει να είναι τρία μεγέθη μεγαλύτερο από το πιο μικρό μέγεθος που μπορείτε να διαβάσετε από την απόσταση που εργάζεστε συνήθως.

5 Ανοιγοκλείνετε τα μάτια σας συχνά. Όταν εστιάζετε στην οθόνη ανοιγοκλείνετε τα μάτια σας έως και πέντε φορές λιγότερο απ' ότι συνήθως, με αποτέλεσμα να στεγνώνουν και να δημιουργούν την αίσθηση ότι σας καίνε.

6 Χρησιμοποιήστε τεχνητά δάκρυα. Τα τεχνητά δάκρυα για την αντιμετώπιση της ξηροφθαλμίας Wet με Υαλουρονικό Νάτριο 0,10% της Vita Research σταθεροποιεί τη δακρυϊκή στοιβάδα και αυξάνει το ΤΒUT, προσφέρει άμεση ανακούφιση από τους οφθαλμικούς ερεθισμούς ενώ αυξάνει την άνεση στους χρήστες φακών επαφής. Επίσης, οι λιπαντικές οφθαλμικές σταγόνες Systane Ultra της Alcon, προσφέρει προσωρινή ανακούφιση του καύσου και του ερεθισμού που οφείλεται στην ξηρότητα του οφθαλμού.

7 Αποφύγετε ανεμιστήρες ή αιρ κοντίσιον που χτυπούν στο πρόσωπό σας.

8 Κάντε τακτικά διαλείμματα. Δώστε στα μάτια σας το διάλειμμα που χρειάζονται με τον κανόνα 20/20/20: Κάθε 20 λεπτά φροντίστε να κοιτάτε μακριά από την οθόνη σας σε ένα αντικείμενο 20 μέτρα μακριά για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα. ‘Η κάνετε ένα πεντάλεπτο διάλειμμα κάθε περίπου μία ώρα.

9 Φροντίστε η οθόνη του υπολογιστή σας να είναι 10-15 μοίρες χαμηλότερα από το ύψος των ματιών σας.

10 Αν φοράτε φακούς επαφής, προτιμήστε να φοράτε τα γυαλιά σας όταν εργάζεστε, για να αποφύγετε τυχόν ερεθισμούς.