ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Χρήσιμα tips για μια σωστή καλοκαιρινή διατροφή

Χρήσιμα tips για μια σωστή καλοκαιρινή διατροφή

Χρήσιμα tips για μια σωστή καλοκαιρινή διατροφή

Τους καλοκαιρινούς μήνες αλλάζουν οι ανάγκες του σώματός μας οπότε θα πρέπει να υιοθετήσουμε και διαφορετικές διατροφικές συνήθειες. Οι ζεστές μέρες του καλοκαιριού οδηγούν στην αύξηση καύσεων και την απώλεια υγρών.

Το πρώτο σημάδι του καύσωνα είναι η αυξημένη απώλεια υγρών, οι οποίες αυξάνονται όσο το κλίμα γίνεται πιο θερμό και υγρό. Ιδιαίτερα όταν γυμνάζεστε οι απώλειες γίνονται ακόμα μεγαλύτερες. Κάποια από τα συμπτώματα που προκαλεί η ήπια αφυδάτωση είναι πονοκέφαλος, κούραση, ζαλάδα, πτώση της πνευματικής λειτουργίας κ.ά. 

Ένας τρόπος για να καταλάβετε αν είστε αφυδατωμένοι είναι το χρώμα των ούρων. Όσο πιο σκούρο είναι τόσο πιο αφυδατωμένοι είστε. Επιπλέον, η δίψα και η ξηροστομία μπορούν να αποτελέσουν ενδείξεις ήπιας αφυδάτωσης!

Εκτός από τις απώλειες σε υγρά, ο οργανισμός μας τους καλοκαιρινούς μήνες έχει ανάγκη από ελαφριά γεύματα. Βαριά γεύματα, πλούσια σε λιπαρά, ζάχαρη και πρωτεΐνες επιβαρύνουν τη διαδικασία της πέψης δημιουργώντας δυσφορία.

 

Τι θα πρέπει να κάνετε;

 

Αυξήστε τα υγρά

Ένας μέσος άνθρωπος υπό φυσιολογικές συνθήκες έχει ανάγκη από 9 ως 13 ποτήρια υγρών με βάση τη Mayo Clinic. Από αυτό το ποσό, περίπου το 80% προέρχεται από το νερό και τα υπόλοιπα ροφήματα, όπως ο καφές, το τσάι, ο χυμός κ. λ. π. και το υπόλοιπο 20% από τρόφιμα, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά, το γιαούρτι κ.ά.

Στις περιπτώσεις που η θερμοκρασία ανεβαίνει, αυξάνουν και οι απαιτήσεις σε υγρά. Στην περίπτωση που γυμνάζεστε αυξάνονται και οι απώλειες σε ηλεκτρολύτες από το δέρμα. Έτσι, αντί του σκέτου νερού προτιμήστε να καταναλώνετε και ένα ρόφημα με ηλεκτρολύτες ή κάποιο συμπλήρωμα ηλεκτρολυτών για αναπλήρωση.

Ιδανική επιλογή είναι το Hydrolytes της Power Health το οποίο αποτελεί ένα συνδυασμό καλίου, μαγνησίου και νατρίου που συμβάλλει στην ισορροπία των μετάλλων του οργανισμού, έτσι ώστε να αποφευχθούν συμπτώματα αφυδάτωσης.

 

Καταναλώστε τρόφιμα που περιέχουν αρκετό νερό

Προτιμήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, όπως τα εσπεριδοειδή, το καρπούζι, το πεπόνι, οι φράουλες, οι ντομάτες, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το μπρόκολο, το αγγούρι και το σέλερι που έχουν πολύ μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό. Η συνήθης σύσταση των 5-7 μερίδων φρούτων και λαχανικών την ημέρα μπορεί να αυξηθεί στην περίπτωση καύσωνα, αντικαθιστώντας πιο βαριά γεύματα και σνακ που περιέχουν λιγότερο νερό.

 

Πείτε «ναι» στα ελαφριά γεύματα

Στον καύσωνα η πέψη αποτελεί δευτερεύουσας σημασίας διαδικασία για το σώμα. Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνετε ελαφριά γεύματα, χαμηλά σε λιπαρά, ζάχαρη και μέτρια σε πρωτεΐνη.

Για παράδειγμα, το μεσημέρι αντί για τηγανιτά ή φαγητό κατσαρόλας με σάλτσα προτιμήστε ζυμαρικά, ριζότο, λαχανικά όπως τα φασολάκια, ο αρακάς, οι αγκινάρες με λίγο ελαιόλαδο, ψάρια και φιλέτο κοτόπουλο κατά προτίμηση ψητά, φούρνου ή βραστά.

Συνοδευτικά μπορείτε να προσθέσετε σαλάτα με λαχανικά εποχής που θα σας προμηθεύσει και με αρκετό νερό. Το βραδινό σας μπορεί να έχει ως βάση τα λαχανικά, ψητά ή ωμά μαζί με καλαμπόκι, κρουτόν ή παξιμάδια και τυρί ή κοτόπουλο ή ψάρι, ειδάλλως μπορείτε να φτιάξετε μια φρουτοσαλάτα με ποικιλία φρούτων.

Επιπλέον, τα καυτερά φαγητά ενδείκνυνται για το καλοκαίρι, καθώς αυξάνουν την εφίδρωση βοηθώντας τη θερμοκρασία του σώματος να παραμείνει σε φυσιολογικά επίπεδα!

 

Τι να αποφύγετε

Στον καύσωνα προτιμήστε ροφήματα, όπως ο καφές, το τσάι, τα αναψυκτικά, χωρίς την προσθήκη ζάχαρης, καθώς η ζάχαρη δε θα βοηθήσει στην ενυδάτωσή σας. Επιπλέον, περιορίστε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, καθώς μπορεί να εντείνουν την αφυδάτωση.