ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Χωρίς δίαιτα: μειώστε την κατακράτηση και χάστε 5

Χωρίς δίαιτα: μειώστε την κατακράτηση και χάστε 5 κιλά!

Μπορείτε να απαλλαγείτε από το ενοχλητικό φούσκωμα και την κατακράτηση υγρών με 7 εύκολους τρόπους και να χάσετε βάρος χωρίς δίαιτα.

Η κατακράτηση υγρών είναι ένδειξη κακής κυκλοφορίας του οργανισμού. Οφείλεται σε ορμονικές αιτίες ή μεταβολές όπως προεμμηνορυσιακό σύνδρομο και εγκυμοσύνη, σε λήψη φαρμάκων, σε μειωμένη πρόσληψη νερού και αυξημένη πρόσληψη αλατιού, στην καθιστική ζωή αλλά μπορεί να σχετίζεται με καρδιακή ή νεφρική ανεπάρκεια, προβλήματα του θυρεοειδούς και άλλες νόσους. Με αυτούς τους 7 εύκολους τρόπους θα καταφέρετε να χάσετε έως και 5 κιλά σε ένα μήνα χωρίς να κάνετε δίαιτα, απλώς μειώνοντας την κατακράτηση.

1. Κόψτε το αλάτι και τα επεξεργασμένα τρόφιμα

Το νάτριο είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού, όμως η υπερβολική κατανάλωση αυξάνει την κατακράτηση και τα κιλά σας. Για να το περιορίσετε δεν αρκεί να μην προσθέτετε αλάτι στο φαγητό σας αλλά να αποφεύγετε τα έτοιμα, επεξεργασμένα τρόφιμα, αφού αυτά συμβάλλουν κατά 80% στο αλάτι που καταναλώνετε. Προσπαθήστε να τρώτε όσο περισσότερο μπορείτε φρέσκες τροφές. Οι ειδικοί συνιστούν 3,8 γραμμ. νατρίου ημερησίως (λιγότερο από 1 κουταλάκι του γλυκού).

2. Περιορίστε το άμυλο

Οι αμυλούχες τροφές όπως για παράδειγμα το ψωμί, τα δημητριακά, τις πατάτες, τα ζυμαρικά και τα γλυκά ανεβάζουν τον δείκτη της ζυγαριάς σας επειδή το άμυλο συμβάλλει στην κατακράτηση υγρών. Φροντίστε να καταναλώνετε δύο μερίδες αμυλούχες τροφές ολικής αλέσεως, όπως ολικής αλέσεως ψωμί ή καστανό ρύζι και αντικαταστήστε το άμυλο με λαχανικά αποφεύγοντας όμως τα αμυλώδη λαχανικά όπως πατάτα, αρακά και καλαμπόκι.

3. Πείτε «όχι» στα γλυκά

Η ζάχαρη αυξάνει τα επίπεδα ινσουλίνης, η οποία μειώνει την ικανότητα του οργανισμού να αποβάλλει το πλεονάζον νάτριο. Επίσης, μειώστε ή αποφύγετε την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών ή προϊόντων από άσπρο αλεύρι.

4. Δοκιμάστε ένα συμπλήρωμα διατροφής

Συνήθως συνδυάζουν διάφορα βότανα με διουρητική δράση και βοηθούν στην αποβολή της υπερβολικής κατακράτησης υγρών. Είναι αρκετά χρήσιμο σε περιπτώσεις πρησμένων αστραγάλων, καρπών και ποδιών καθώς και προεμμηνορυσιακής αύξησης βάρους, λόγω κατακράτησης υγρών. Δοκιμάστε:

5. Μάθετε τα φυσικά διουρητικά

Επιλέγετε τροφές που περιέχουν κάλιο όπως οι μπανάνες και προκαλούν διούρηση με φυσικό τρόπο. Ακόμη, το λάχανο, ο χυμός από βατόμουρα, το τσάι μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε την κατακράτηση. Aν αυξήσετε τη διούρηση καταφέρετε να μειώσετε και το φούσκωμα. Τρώτε επίσης κεράσια, ανανά, καρπούζι, φράουλες, μούσμουλα, πράσινα λαχανικά όπως ρόκα, μαρούλι, σέλινο αλλά και μυρωδικά όπως μαϊντανό. Τέλος, τα βότανα, βοηθούν στο πρόβλημα της κατακράτησης υγρών, διευκολύνουν την αποβολή των περιττών υγρών και μειώνουν τα ενοχλητικά οιδήματα. Δοκιμάστε μύρτιλλο, σημύδα, μέντα, άνηθο και φινόκιο.

6. Πίνετε πολύ νερό

Εάν η κατανάλωση νερού είναι μειωμένη ο οργανισμός αντιδρά με κατακράτηση νερού. Γι’ αυτό όσο περισσότερο νερό πίνετε τόσο το καλύτερο επειδή σας βοηθά να αποβάλλετε υγρά μειώνοντας την κατακράτηση και συμβάλλει στο γαστρεντερικό προλαμβάνοντας τη δυσκοιλιότητα.

7. Περπατήστε

Η κατακράτηση οφείλεται στην καθιστική ζωή. Η άσκηση βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και κατ’ επέκταση στην αποβολή των περιττών υγρών από τον οργανισμό. Φροντίστε να περπατάτε κάθε μέρα για 45 λεπτά με έντονο ρυθμό.

Το Box Pharmacy σας προτείνει