ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Ξέρετε τί τύπο κοιλιάς έχετε;

Ξέρετε τί τύπο κοιλιάς έχετε;

Γνωρίζετε ότι υπάρχουν 4 τύποι κοιλιάς; Μάθετε που οφείλεται η κοιλίτσα σας και πως θα αποκτήστε επίπεδη κοιλιά.

Ο μεταβολικός μας ρυθμός μετά την ηλικία των 30 μειώνεται, το στρες, η κακή διατροφή και η απουσία άσκησης, όλα συντελούν σε μία κοιλιά πρησμένη, γεμάτη λίπος. Μάθετε τί τύπο κοιλιάς έχετε και πώς μπορείτε να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά.

 

1 Πρησμένη κοιλιά

Ξεκινάτε τη μέρα σας με επίπεδη κοιλιά και κατά τη διάρκεια της ημέρας φουσκώνει και είναι πρησμένη; Πιθανότατα αυτή η κατάσταση συνδέεται με τροφική δυσανεξία (π.χ. στη γλουτένη, τη μαγιά, στο αλεύρι ή τη λακτόζη), αλλεργία ή νωθρό έντερο. Επίσης, τροφές που δημιουργούν αέρια και δυσκοιλιότητα καθώς και η τάση να τρώτε «στο πόδι» κάνουν την κοιλιά σας να φαίνεται πρησμένη.

Τι να κάνετε:

  • Φροντίστε να μην τρώτε πολύ αργά τη νύχτα, να μασάτε αργά και χωρίς άγχος, να αποφεύγετε τροφές που σας δημιουργούν φούσκωμα όπως π.χ. τα γαλακτομικά και να πίνετε άφθονο νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας.

 

  • Επίσης καταναλώστε προβιοτικά, ενισχύουν τη λειτουργία της εντερικής χλωρίδας. Η λήψη τους βοηθά στη διάσπαση των σακχάρων και των πρωτεϊνών, οπότε βελτιώνεται η πέψη, μειώνεται το πρήξιμο και επιτυγχάνεται καλύτερη ανοχή της λακτόζης του γάλακτος σε περιπτώσεις δυσανεξίας. Πηγές των προβιοτικών είναι τα τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το γιαούρτι, το κεφίρ και το τουρσί, καθώς και τα τρόφιμα που έχουν εμπλουτιστεί με συγκεκριμένες καλλιέργειες προβιοτικών.


 

2 Κοιλιά μετά την εγκυμοσύνη

Δεν είναι μόνον το τοπικό πάχος που εναποτίθεται στην περιοχή της κοιλιάς αλλά και η χαλάρωση που προκαλείται μετά τον τοκετό, καθώς στην εγκυμοσύνη το δέρμα τεντώνει, και μετά δύσκολα επανέρχεται από μόνο του στην αρχική του κατάσταση. Από τη στιγμή που το μωρό έρχεται στον κόσμο οι ορμονικές αλλαγές βοηθούν στη συρρίκνωση της μήτρας αλλά αυτό χρειάζεται 6 με 8 εβδομάδες για να επανέλθει η μήτρα στο κανονικό της μέγεθος. Κάποιες γυναίκες χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να ρίξουν την κοιλιά της εγκυμοσύνης. Η ταχύτητα και ο βαθμός της επαναφοράς εξαρτάται από το σωματότυπο και το βάρος που πήρατε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει η φυσική δραστηριότητα αλλά και τα γονίδια.

 

Τι να κάνετε:

  • Θηλάστε: Ο θηλασμός συμβάλλει στην καύση λίπους και οι γυναίκες που θηλάζουν χάνουν πιο γρήγορα τα κιλά της εγκυμοσύνης.
  • Φροντίστε να ακολουθείτε ένα ισορροπήμενο πρόγραμμα διατροφής και προσθέστε σωματική δραστηριότητα στην καθημερινότητά σας. Σε καμία περίπτωση μην κάνετε στερητικές δίαιτες.


 

3 Λίπος στην κοιλιά

Μελέτες δείχνουν πως η συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς συνδέεται με το άγχος. Το άγχος συμβάλλει στην απόθηκευση λίπους στην κοιλιά και προκαλεί μεταβολές σε διάφορες ορμόνες που συνδέονται με τον μεταβολισμό του λίπους, όπως η ινσουλίνη και η κορτιζόλη. Όταν έχετε άγχος ο οργανισμός παράγει υπερβολική κορτιζόλη, η οποία ευθύνεται για την αυξημένη αποθήκευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

 

Τι να κάνετε:

  • Αποφεύγετε τους κακούς υδατάνθρακες, το έτοιμο φαγητό, το πολύ αλάτι και την καφείνη, φροντίστε να κοιμάστε επαρκώς, 8 ώρες κάθε βράδυ, και προσπαθήστε να κάνετε διαχείριση του άγχους.

 

  • Συμπεριλάβετε το μαγνήσιο στη διατροφή σας. Το μαγνήσιο είναι ένα χαλαρωτικό θρεπτικό συστατικό που περιέχεται στα φυλλώδη λαχανικά και τους ξηρούς καρπούς.

 

4 «Σωσίβιο» γύρω από την κοιλιά

Η καθιστική ζωή και εργασία, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ ή γλυκών συμβάλλουν στην αποθήκευση λίπους γύρω από την περιοχή της κοιλιάς.

 

Τι να κάνετε:

  • Η σωματική άσκηση και η σωστή διατροφή είναι τα μόνα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να απαλλαγείτε από το «σωσίβιο» γύρω από την κοιλιά. Επιλέξτε αεροβική προπόνηση που συμβάλλει στην καύση λίπους, όπως η HIIT, η μοναδική προπόνηση που καίει λίπος.

 

  • Καταναλώνετε τα σωστά λιπαρά. Το σώμα δεν αντιδρά το ίδιο σε όλες τις μορφές λίπους. Όταν καταναλώνετε κορεσμένο λίπος από κρέας και γαλακτοκομικά αυτό αποθηκεύεται στην κοιλιά. Αντιθέτως τα μονοακόρεστα λίπη (π.χ. ελαιόλαδο) και τα πολυακόρεστα ω-3 λιπαρά οξέα (λιπαρά ψάρια, καρύδια, λιναρόσπορος) θεωρούνται αντιφλεγμονώδη και μειώνουν το λίπος στην κοιλιά.