ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Τι να φάτε για να μην αφυδατωθείτε;

Τι να φάτε για να μην αφυδατωθείτε;

Τι μπορεί να σας ξεδιψάσει πραγματικά;

Xωρίς το νερό δεν μπορούμε να ζήσουμε αφού και το 70% του ανθρώπινου σώματος αποτελείται από αυτό. Την καλοκαιρινή περίοδο που η άνοδος της θερμοκρασίας χτυπάει «κόκκινο» δείτε τι μπορεί να σας ξεδιψάσει πραγματικά.

Γιατί χρειαζόμαστε αρκετό νερό;

* Είναι βασικό συστατικό όλων των ιστών του σώματος και συμβάλλει στη μεταφορά των θρεπτικών συστατικών.

* Είναι απαραίτητο στο μεταβολισμό, την πέψη και την καλή κυκλοφορία του αίματος,

* Βοηθά στην απομάκρυνση των τοξινών από τον οργανισμό.

* Ευνοεί την αποφυγή των κατακρατήσεων.

* Ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος.

* Προάγει την υγεία του δέρματος.

Πότε πρέπει να πίνετε περισσότερο νερό

Εκτός από τη ζέστη και τις υψηλές θερμοκρασίες υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις που επιβάλλεται να πίνετε περισσότερο νερό. Η επαρκής συνολική ημερήσια πρόσληψη νερού από όλες τις πηγές, συμπεριλαμβανομένων των τροφίμων και των ροφημάτων, είναι περίπου 2,5 λίτρα για τους ενήλικες άντρες και 2 λίτρα για τις ενήλικες γυναίκες.

Αν ασκείστε: Κατά την άσκηση χάνονται μεγάλες ποσότητες υγρών λόγω της εφίδρωσης και υπάρχει κίνδυνος αφυδάτωσης αν κάνει και ζέστη.

Αν κάνετε δίαιτα: Το νερό διευκολύνει την αποβολή άχρηστων ουσίων, συμβάλει στην επαρκή ενυδάτωση που μπορεί να διαταραχθεί σε περιόδους δίαιτας και, το βασικότερο, προκαλεί αίσθημα κορεσμού.

Σε κάποιες παθήσεις: Αν υποφέρετε από κυστίτιδα, πέτρες στα νεφρά ή δυσκοιλιότητα.

Τι μπορεί να σας ξεδιψάσει πραγματικά;

* Φροντίζετε να πίνετε κρύο κι όχι παγωμένο νερό, προτού νιώσετε διψασμένοι, προκειμένου να διατηρήσετε τον οργανισμό σας ενυδατωμένο.

* Καταναλώνετε άφθονα φρούτα, λαχανικά όπως:

Αγγούρι: Η σύσταση του είναι κυρίως από νερό αλά περιέχει και βιταμίνη C και καφεϊκό οξύ, τα οποία και βοηθούν και στη μείωση του ιδρώτα.

Τομάτα: Περιέχει 95% νερό και αυτό σημαίνει πως μπορεί να σας ενυδατώσει.

Καρπούζι και ανανάς: Το καρπούζι αποτελείται από 90% νερό αλλά περιέχει και ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο και νάτριο. Το ίδιο ισχύει και για τον ανανά που επιπρόσθετα περιέχει βρωμελίνη ένα ένζυμο με αντιφλεγμονώδη δράση.

Γιαούρτι: Όταν αφυδατώνεστε, το σώμα χάνει τους ηλεκτρολύτες του μαζί με το νερό. Το γιαούρτι περιέχει σημαντική ποσότητα καλίου και νατρίου και μπορεί να αντικαταστήσει τους ηλεκτρολύτες προσφέροντάς σας ενέργεια.

Μπρόκολο: Με 91% ποσοστό σε νερό και σε θρεπτικά στοιχεία όπως η βιταμίνη C, οι φυτικές ίνες και το ασβέστιο θα σας ξεδιψάσει.

Σέλινο: Έρευνες έχουν δείξει πως μπορεί να σας ενυδατώσει δύο φορές πιο αποτελεσματικά από ένα ποτήρι νερό. Περιέχει 96% ποσοστό σε νερό και περιέχει συνδυασμό μεταλλικών αλάτων, αμινοξέων και βιταμινών που χρειάζεστε.

* Αποφύγετε την πολλή καφείνη, το αλκοόλ και το τσάι, γιατί υπάρχει κίνδυνος να δημιουργήσουν ήπια αφυδάτωση του οργανισμού μέσω της διούρησης που προκαλούν.

* Δοκιμάστε συμπληρώματα διατροφής

Η βιταμίνη C αναζωογονεί, ενυδατώνει τον οργανισμό και επιδιορθώνει τους ιστούς, η βιταμίνη Α βοηθά τα κύτταρα να καταπολεμήσουν τη γήρανση, το υαλουρονικό οξύ συμβάλλει στη βαθιά ενυδάτωση. Τα αντιοξειδωτικά επίσης μπορούν να βοηθήσουν. Σας προτείνουμε: