ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Τα 4 συμπληρώματα που χρειάζεστε το φθινόπωρο

Τα 4 συμπληρώματα που χρειάζεστε το φθινόπωρο

Τα 4 συμπληρώματα που χρειάζεστε το φθινόπωρο

To φθινόπωρο είναι ήδη εδώ και τώρα είναι η κατάλληλη εποχή για να προετοιμάσετε τον οργανισμό σας για τις δύσκολες συνθήκες χειμώνα και να θωρακίσετε το ανοσοποιητικό σας. Δείτε ποια είναι τα 4 συμπληρώματα που χρειάζεστε το φθινόπωρο.

Ποιο συμπλήρωμα είναι κατάλληλο για εσάς;

Για μερικούς από εσάς, το φθινόπωρο είναι η εποχή που εμφανίζεται η ρινική καταρροή ενώ πέφτουν τα επίπεδα ενέργειάς σας. Κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής, το φαγητό και η άσκηση μπορεί να μην είναι αρκετά για να διατηρήσουν την υγεία σας στα ύψη. Προτού λάβετε κάποιο συμπλήρωμα διατροφής ζητήστε από τον φαρμακοποιό σας να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποιο προϊόν είναι το καλύτερο για σας λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:

  • ηλικία
  • φύλο
  • τρόπος ζωής σας
  • κατάστασης της υγείας σας
  • φαρμακευτική αγωγή που λαμβάνετε

 

Τα 4 συμπληρώματα που χρειάζεστε το φθινόπωρο

 

1 Πολυβιταμίνη

Εάν ψάχνετε ένα συμπλήρωμα διατροφής για να τονώσετε τον οργανισμό σας, ή εάν δεν μπορείτε να προσδιορίσετε κάποια συγκεκριμένη ανάγκη, τότε μία πολυβιταμίνη αποτελεί την καλύτερη επιλογή για να καλύψετε όσο δυνατόν περισσότερες βασικές ελλείψεις. Διαλέξτε μία πολυβιταμίνη επειδή γεμίζει τα κενά των βιταμινών και ιχνοστοιχείων, συμπληρώνοντας τη διατροφή.

2 Βιταμίνη D

Όταν εκτίθεστε στο ηλιακό φως το σώμα σας παράγει βιταμίνη D, η οποία είναι απαραίτητη για υγιή καρδιά, για υψηλή ενέργεια και δυνατά οστά. Και επειδή λίγοι άνθρωποι καταφέρνουν να ανταποκριθούν στην συνιστώμενη πρόσληψη βιταμίνης D ενώ έχει παρατηρηθεί το μεσογειακό παράδοξο, το ότι ζούμε σε μία χώρα με ηλιοφάνεια αλλά παρατηρούνται ανεπάρκειες στη βιταμίνη D, χρειάζεστε αυτή τη βιταμίνη. Ζητήστε από τον φαρμακοποιό σας να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποια θα πρέπει να είναι η πρόσληψη βιταμίνης D και πώς πρέπει να το πετύχετε.

 

3 Προβιοτικά

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το φθινόπωρο ξεκινούν οι ιώσεις. Οι άνθρωποι βρίσκονται πιο συχνά σε κλειστούς χώρους όπου τα μικρόβια μεταφέρονται πιο εύκολα. Ένα μυστικό για να παραμείνετε υγιείς είναι να στοχεύσετε στην υγεία του εντέρου, και αυτό γιατί το 80% του ανοσοποιητικού σας συστήματος βρίσκεται στο έντερο. Δοκιμάστε ένα προβιοτικό καθημερινά με τουλάχιστον 1 δισεκατομμύριο CFU δραστικών συστατικών (ή ζωντανά βακτήρια).

4 Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Όταν κρυώσει ο καιρός, θα αισθάνεστε συχνά ότι τα άκρα σας είναι πολύ πιο κρύα από ότι ήταν το καλοκαίρι, ακόμα και από το υπόλοιπο σώμα σας. Ο κύριος λόγος για αυτό είναι ότι βρίσκονται πιο μακριά από την καρδιά σας ή μπορεί να έχετε κακή κυκλοφορία. Σε αυτή την περίπτωση, συνιστάται να προσφέρετε στο σώμα σας την απαραίτητη ποσότητα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, και ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι η λήψη συμπληρωμάτων.

Να θυμάστε!

Όταν παίρνετε συμπληρώματα φροντίστε να:

  • Λαμβάνετε καθημερινά σύμφωνα με τις οδηγίες του προϊόντος.
  • Μην λαμβάνετε μεγαλύτερη δόση από ότι συνιστάται.
  • Πάρτε τα μαζί με τροφή, εκτός εάν ο φαρμακοποιός σας σας δώσει άλλες οδηγίες.
  • Ρωτήστε τον φαρμακοποιό σας εάν πρέπει να πάρετε τα συμπληρώματα σε διαφορετικό χρόνο από τη φαρμακευτική σας αγωγή, καθώς μπορεί να μειώσει την απορρόφηση ορισμένων φαρμάκων.
  • Επιλέξτε ένα συμπλήρωμα σύμφωνα με τις ανάγκες σας.
  • Μη διστάσετε να μιλήσετε με τον φαρμακοποιό σας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα σκευάσματα βιταμινών και μετάλλων.