ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Πρωτείνη ορού γάλακτος: Πρέπει να την καταναλώνουν

Πρωτείνη ορού γάλακτος: Πρέπει να την καταναλώνουν όλοι όσοι γυμνάζονται;

Πρωτείνη ορού γάλακτος: Πρέπει να την καταναλώνουν όλοι όσοι γυμνάζονται;

Η πρωτεΐνη είναι αναπόσπαστο κομμάτι της γυμναστικής αλλά είναι για όλους;

Όταν οι άνθρωποι ακούνε «πρωτεΐνη ορού γάλακτος» και «άσκηση» στην ίδια φράση συνήθως σκεφτόνται τους bodybuilders που καταναλώνουν τόνους κοτόπουλου και πίνουν shake με πρωτεΐνη για να αυξήσουν τον όγκο τους. Η πρωτεΐνη είναι σημαντική για όλους όσοι γυμνάζονται στο γυμναστήριο, παίζουν αθλήματα, πηγαίνουν για τρέξιμο ή κάνουν οποιαδήποτε άλλη άσκηση.

Τι είναι η πρωτεΐνη;

Η πρωτεΐνη είναι ένα μακροθρεπτικό συστατικό. Πιο απλά η πρωτεΐνη είναι ένα από τα κύρια θρεπτικά συστατικά που κάθε άτομο χρειάζεται για να διατηρήσει ένα υγιές σώμα. Βοηθά στην αποκατάσταση οποιωνδήποτε εσωτερικών ή εξωτερικών βλαβών, υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα και συμβάλλει σε ένα γενικό αίσθημα ευεξίας. Σε κυτταρικό επίπεδο, οι πρωτεΐνες χρησιμοποιούνται σχεδόν για όλα, από τη μεταφορά μηνυμάτων, την εκτέλεση των οδηγιών του DNA και τη διατήρηση και την επιδιόρθωση βασικών λειτουργιών του οργανισμού μας.

Πρωτεΐνη, διατροφή και άσκηση

Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητο κομμάτι στην άσκηση. Όποιος γυμνάζεται καθημερινά χρειάζεται περισσότερη πρωτεΐνη από κάποιον που δεν γυμνάζεται. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όταν γυμνάζεστε, δημιουργείται τραύμα στις μυϊκές ίνες, που αναφέρεται ως μυϊκή βλάβη ή «καταστροφή», οι οποίες πρέπει να επισκευαστούν από τον οργανισμό, το οποίο απαιτεί πρωτεΐνες.

Επισκευή, αποκατάσταση και αύξηση όγκου

Η κατανάλωση πρωτεΐνης είναι ιδιαίτερα σημαντική μετά από μια προπόνηση, καθώς κατά τη διάρκεια της άσκησης επιβαρύνετε τους μυς σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι συχνό να βλέπετε τους αθλούμενους στο γυμναστήριο να τρώνε μπάρες πρωτεΐνης ή να πίνουν ορό γάλακτος όταν έχουν τελειώσει την προπόνησή τους. Βοηθά στην αποκατάσταση των μυών. Η πρωτεϊνη αποτελεί το θεμέλιο λίθο των μυϊκών ινών. Η πρωτεϊνη ορού γάλακτος τροφοδοτεί τον οργανισμό με όλα τα απαραίτητα αμινοξέα για καλή μυϊκή ανάπτυξη. Έτσι το σώμα αποκτά γρήγορα όλα εκείνα τα απαραίτητα στοιχεία για μυϊκή ανάπλαση και αποκατάσταση της κούρασης μετά την προπόνηση. Όταν μάλιστα αναμειγνύετε την πρωτεΐνη ορού γάλακτος με υδατάνθρακες, βοηθάτε το σώμα σας να απορροφήσει την πρωτεΐνη και να την μετατρέψει σε μεγαλύτερη μυϊκή μάζα.

Αν γυμνάζεστε, αλλά έχετε χαμηλή ενέργεια ή αισθάνεστε ότι δεν αυξάνετε τη μυική σας μάζα, μπορεί να μην λαμβάνετε αρκετή πρωτεΐνη στη διατροφή σας. Κάντε μια προσπάθεια να καταναλώνετε περισσότερη πρωτεΐνη στα γεύματά σας και να συμπληρώνετε την πρόσληψη σας με πλούσια σε πρωτεΐνες σνακ.

Πώς και πότε να πάρετε πρωτεΐνη ορού γάλακτος

Μπορείτε να πάρετε αρκετές πρωτεΐνες από την κατανάλωση τροφών που περιέχουν πρωτεΐνη όπως κρέας, φασόλια, ξηροί καρποί κ.ά. Αν γυμνάζεστε, είναι ευεργετικό να συμπληρώσετε την πρόσληψη πρωτεΐνης με πρωτεΐνη ορού γάλακτος, μπάρες ή shakes.

Αν γυμνάζεστε και θέλετε να αυξήσετε τη μυική σας μάζα λαμβάνετε 1,5 – 2 γρ πρωτεΐνης ανά κιλό σωματικού βάρους μέσα στην ημέρα.

Εάν είστε σε φάση γράμμωσης, στοχεύστε για λίγο περισσότερο.

Να θυμάστε πως αυτός είναι ένας γενικός κανόνας. Η ποσότητα πρωτεΐνης που χρειάζεστε μετά την προπόνησή σας εξαρτάται από την ένταση, τη διάρκεια και τις ασκήσεις που εκτελούνται κατά τη διάρκεια της προπόνησης και, ενδεχομένως, το πόσο μυϊκή μάζα έχετε. Για παράδειγμα ένας αρσιβαρίστας ή ένας αθλητής που βρίσκεται στην ανάπτυξη, χρειάζεται 1 γραμμάριο πρωτεΐνης ανά μισό κιλό σωματικού βάρους ενώ ένας δρομέας ή ποδηλάτης ή κολυμβητής χρειάζεται 0.75 γραμμάρια.

Σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες, η κατανάλωση 20-25 γρ πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας εντός 30 λεπτών μετά την άσκηση παρέχει τα απαραίτητα αμινοξέα για τη συντήρηση και την επισκευή του μυϊκού ιστού.

Προσοχή: η πρόσληψη πρωτεΐνης που υπερβαίνει τις παραπάνω συστάσεις δεν προωθεί περεταίρω τη μυϊκή ανάπτυξη.

Ποια πρωτεΐνη ορού γάλακτος να δοκιμάσετε

1 Lamberts All in One Chocolate Πρωτεΐνη με γεύση Σοκολάτα

Υψηλής ποιότητας και καθαρότητας πρωτεΐνη ορού γάλακτος  ενισχυμένη με Υδατάνθρακες, Γλουταμίνη, Κρεατίνη και Βήτα-Αλανίνη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί πριν την έναρξη του προγράμματος εκγύμνασης  για αύξηση της αντοχής, μετά το πέρας του προγράμματος εκγύμνασης  για επιτάχυνση της αποκατάστασης ή σαν ένα πλήρες υποκατάστατο γεύματος.

2 Solgar Whey to Go Protein Powder Βανίλια

Υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη από ορό γάλακτος με επιπρόσθετη L-γλουταμίνη (ελεύθερης μορφής) και αμινοξέα BCAAs. Παρέχει επίσης λακτοαλβουμίνη και ανοσοσφαιρίνη οι οποίες είναι σημαντικές για τη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Πολύ χρήσιμη για επαγγελματίες και ερασιτέχνες αθλητές.

3 Prevent Z-Konzept Whey Protein Chocolate flavour Συμπλήρωμα Πρωτεΐνης από Ορό Γάλακτος

Το Whey Protein Chocolate flavour της Prevent είναι ένα συμπλήρωμα πρωτεΐνης από ορό γάλακτος, ειδικά σχεδιασμένο να καλύπτει τις αυξημένες πρωτεϊνικές ανάγκες των αθλητών.