ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Πώς να προστατέψετε την όρασή σας το καλοκαίρι

Πώς να προστατέψετε την όρασή σας το καλοκαίρι

Δώστε περισσότερη σημασία στη διατροφή σας και υιοθετήστε αυτούς τους απλούς τρόπους για να προστατέψετε την όρασή σας από τον ήλιο το καλοκαίρι.

Λουτεΐνη και ζεαξανθίνη

Ξέρετε ότι πρέπει να τρώτε καρότα για υγιή όραση αλλά γνωρίζετε τον λόγο; Το κύριο συστατικό των καρότων που βελτιώνει την όραση είναι η β-καροτίνη, πρόδρομος της βιταμίνης Α, αλλά οι πιο πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι τα καροτενοειδή λουτεΐνη και ζεαξανθίνη είναι ακόμα πιο ισχυρά. Αυτά τα αντιοξειδωτικά βοηθούν στην πρόληψη της εκφύλισης της ωχράς κηλίδας και της εμφάνισης καταρράκτη. Πηγές του τα χρωματιστά λαχανικά, τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (σπανάκι και λάχανο) και τα αυγά που περιέχουν λουτεΐνη.

Σε συμπλήρωμα διατροφής θα τα βρείτε: Lutein Lycopene Carotene Complex της Solgar. Ισχυρός συνδυασμός λουτεΐνης, άλφα και βήτα καροτίνης, ζεαξανθίνης και λυκοπένιου. Η λουτεΐνη και το λυκοπένιο είναι από τα πρόσφατα αναγνωρισμένα καροτενοειδή με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Είναι χρήσιμες σε εκφυλιστικές καταστάσεις των οφθαλμών.

 

Ψευδάργυρος

Ο ψευδάργυρος βοηθά στην απελευθέρωση της βιταμίνης Α από το συκώτι, η οποία με τη σειρά της υποστηρίζει την παραγωγή μελανίνης, μιας προστατευτικής χρωστικής στα μάτια. Αυτό το σούπερ μέταλλο βρίσκεται σε υψηλή συγκέντρωση στο μάτι, συγκεκριμένα τον αμφιβληστροειδή και το χοριοειδές. Τα κόκκινα κρέατα, τα πουλερικά και τα αυγά παρέχουν μεγαλύτερες δόσεις ψευδαργύρου. Οι φυτικές πηγές του είναι στο φύτρο σιταριού, σε καρπούς με κέλυφος, τα μαύρα φασόλια και στο tofu.

Σε συμπλήρωμα διατροφής θα τον βρείτε: Visionade της Lanes. Το VisionAde αποτελεί ένα συμπλήρωμα διατροφής που περιέχει εξειδικευμένη σύνθεση θρεπτικών & φυτικών συστατικών που προάγουν την υγεία των ματιών. Με βιταμίνη Α σε μορφή β-καροτίνης, βιταμίνη Β2 & ψευδάργυρo, συστατικά που συμβάλλουν στη διατήρηση της φυσιολογικής όρασης.

 

Βιταμίνη Ε

Έχοντας για σνακ ξηρούς καρπούς ή μια μερίδα φυστικοβούτυρο με φρούτα ή λαχανικά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσετε αυτό το σούπερ αντιοξειδωτικό, τη βιταμίνη Ε. Η επαρκής πρόσληψη αυτού του θρεπτικού συστατικού βοηθά στην πρόληψη βλαβών από τις ελεύθερες ρίζες, προστατεύοντας τα κύτταρα και τους ζωτικούς ιστούς από το καθημερινό στρες. Η βιταμίνη Ε βρίσκεται σε μαγειρικά έλαια όπως το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, το σαφράν και το καλαμπόκι.

Σε συμπλήρωμα διατροφής θα τη βρείτε: Ocu Support Clinical Strength της Now Foods. Το συμπλήρωμα διατροφής Ocu Support έχει διαμορφωθεί, ώστε να προσφέρει πλήρη θρεπτική προστασία για τα μάτια.

Διαβάστε ακόμη: Τα μάτια σας κινδυνεύουν στον ήλιο! Πώς να τα προστατέψετε

 

Βιταμίνη C

Εκτός από την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και την προστασία των ιστών, η βιταμίνη C μπορεί επίσης να μειώσει τον κίνδυνο για την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας και την απώλεια οπτικής οξύτητας λόγω γήρανσης. Θα τη βρείτε στα εσπεριδοειδή όπως γκρέιπφρουτ, στις φράουλες και το ακτινίδιο. Συνδυάστε το με τρόφιμα που περιέχουν σίδηρο για να ενισχύσετε την απορρόφηση.

Σε συμπλήρωμα διατροφής θα τη βρείτε: Allvita Eyes της Tentan. Οι κάψουλες Allvita Eyes έχουν κατάλληλα σχεδιασμένη σύνθεση ώστε να συμπληρώνουν τη διατροφή, με σκοπό την προστασία της υγείας του ματιού.

 

Απαραίτητα λιπαρά οξέα

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, συγκεκριμένα το εικοσιπεντανοϊκό οξύ (EPA) και το δοκοσαεξανοϊκό οξύ (DHA), είναι και τα δύο σημαντικά λιπαρά για την ανάπτυξη της όρασης και τη λειτουργία του αμφιβληστροειδούς. Τα EPA και DHA, τα οποία βρίσκονται σε μεγάλες συγκεντρώσεις στον αμφιβληστροειδή, είναι σημαντικά για την υγιή όραση. Εκτός από τα συμπληρώματα μπορείτε να πάρετε την καθημερινή σας δόση από λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός και το σκουμπρί, από εμπλουτισμένα τρόφιμα όπως τα αυγά και τα διάφορα είδη γάλακτος, από πράσινα, φυλλώδη λαχανικά, τους ξηρούς και σπόρους, όπως οι σπόροι chia και τα καρύδια.

Σε συμπλήρωμα διατροφής θα τα βρείτε: Έλαιο Κριλ 500mg της Nature's Bounty. To Έλαιο Κριλ 500mg της Nature’s Bounty® παρέχει τα λιπαρά οξέα ΕPA και DHA που έχουν ευεργετική δράση στη γενικότερη υγεία του οργανισμού.

 

Tips για να προστατέψετε την όρασή σας από τον ήλιο

1 Μην ξεχνάτε τα γυαλιά ηλίου

Λόγω των συσσωρευτικών αποτελεσμάτων της έκθεσης στην υπεριώδη ακτινοβολία καθ 'όλη τη διάρκεια ζωής, τα παιδιά πρέπει να φοράνε καπέλα και γυαλιά, καθώς και τα άτομα που ζουν σε υψηλά υψόμετρα, όσοι εργάζονται ή βρίσκονται σε εξωτερικούς χώρους, όσοι λαμβάνουν φωτοευαισθητοποιητικά φάρμακα ή έχουν γενετική προδιάθεση για οφθαλμικές παθήσεις.

 

2 Φοράτε καπέλο

Όταν το ηλιακό φως αντανακλάται από τη θάλασσα, την άμμο ή άλλες επιφάνειες μπορεί να προκαλέσει μια πολύ οδυνηρή κατάσταση που ονομάζεται φωτοκερατίτιδα. Αυτό συμβαίνει όταν οι υπεριώδεις ακτίνες (UV) του ήλιου κάψουν την επιφάνεια του ματιού σας. Ο πόνος, η ερυθρότητα, η θολή όραση και ακόμη και η προσωρινή απώλεια όρασης είναι συμπτώματα αυτής της κατάστασης. Αποφύγετε την φωτοκερατίτιδα φορώντας γυαλιά ηλίου που φέρουν την ένδειξη «100% UV προστασία». Επίσης, φορέστε ένα καπέλο με μεγάλο γείσο για πρόσθετη προστασία των ματιών.

 

3 Αποτρέψτε το «μάτι του κολυμβητή» στην πισίνα

Οι χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται για να διατηρήσουν το νερό καθαρό στην πισίνα, όπως το χλώριο, μπορούν να επηρεάσουν το φυσικό δακρυϊκό φιλμ

που κρατά τα μάτια μας υγρά και υγιή. Το αποτέλεσμα; Κόκκινα μάτια και θολή όραση. Φοράτε γυαλιά κολύμβησης στην πισίνα, και ξεπλένετέ τα πάντα με φρέσκο νερό αμέσως μετά την πισίνα.

 

4 Ενυδατώνετε τα μάτια σας

Όταν ο καιρός είναι πολύ ζεστός, ξηρός ή φυσάει μπορεί να ερεθίσει τα μάτια και να εμφανιστεί ξηροφθαλμία. Ένα ζεστό, ξηρό περιβάλλον επηρεάζει την επαμφιβληστροειδική μεμβράνη και «στεγνώνει» την επιφάνεια του ματιού. Για να προστατέψετε τα μάτια σας σε αυτές τις συνθήκες χρησιμοποιείτε τεχνητά δάκρυα (κατά προτίμηση αυτά που δεν περιέχουν συντηρητικά) για να κρατήσετε τα μάτια υγρά.

 

5 Προστατεύετε τα μάτια σας

Κόβετε το γκαζόν, καθαρίζετε τα ζιζάνια, βάφετε το σπίτι ή παίζετε μπάλα; Πρέπει να φοράτε κατάλληλα προστατευτικά γυαλιά. Περισσότερο από τους μισούς τραυματισμούς στα μάτια γίνονται στο σπίτι, όμως μόνο ένας στους τρεις ανθρώπους φοράει προστατευτικά ματιών.