ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Πώς να φροντίσετε πριν και μετά το γυμναστήριο την

Πώς να φροντίσετε πριν και μετά το γυμναστήριο την επιδερμίδα σας

Πώς να φροντίσετε πριν και μετά το γυμναστήριο την επιδερμίδα σας

Aν θέλετε η άσκηση να ωφελήσει εκτός από το σώμα και την επιδερμίδα σας, δείτε πώς να τη φροντίσετε πριν και μετά το γυμναστήριο.

Η συστηματική γυμναστική δεν χαρίζει μόνο νεανική λάμψη στην επιδερμίδα, αλλά μπορεί και να αντιστρέψει και τα σημάδια της γήρανσης, ακόμη και σε όσους αρχίζουν να ασκούνται σε μεγάλη ηλικία, σύμφωνα με έρευνες. Προσφέρει πολλά οφέλη: διατηρεί σε υγιή επίπεδα την ορμόνη του στρες, την κορτιζόλη. Όταν τα επίπεδά της είναι αυξημένα προκαλούν σπυράκια ή καταστρέφουν το κολλαγόνο του δέρματος, με αποτέλεσμα την αύξηση των ρυτίδων και της χαλάρωσης. Η γυμναστική συμβάλλει στην παραγωγή κολλαγόνου και στη διατήρηση της σφιχτής και ελαστικής επιδερμίδας. Αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν να μειώσετε την ταλαιπωρημένη σας επιδερμίδα από τον ιδρώτα, τις ελεύθερες ρίζες και τους ρύπους.

 

Πριν το γυμναστήριο

Μακιγιάζ και γυμναστήριο είναι ένας επικίνδυνος συνδυασμός για την επιδερμίδα σας. Πριν ξεκινήσετε να γυμνάζεστε καθαρίστε οπωσδήποτε το πρόσωπό σας από το make up. Αν βιάζεστε τα Μαντηλάκια Καθαρισμού & Ντεμακιγιάζ Ρόδι για Λιπαρές/Μικτές Επιδερμίδες της Korres θα κάνουν όλη τη δουλειά. Γυμναστείτε χωρίς make up για να αφήσετε το δέρμα σας να αναπνεύσει. Διαφορετικά ο ιδρώτας και οι ρύποι από την ατμόσφαιρα και τα πλαστικά στρώματα της γιόγκα θα προσκολληθούν στην επιφάνεια της επιδερμίδας και ενδέχεται να προκαλέσουν δερματικά προβλήματα όπως σπυράκια και μολύνσεις.

Ψεκαστείτε! Αν γυμνάζεστε μέσα στο γυμναστήριο κι όχι σε εξωτερικό χώρο, ψεκάστε την επιδερμίδα του προσώπου σας με ιαματικό νερό όπως το Eau Thermale - Thermal Spring Water της Avene, με καταπραϋντικές, αντι-ερεθιστικές και απαλυντικές ιδιότητες. Ή απλώστε ένα ελαφρύ serum, όπως το Vinosource S.O.S. Thirst Quenching Serum της Caudalie, ώστε να προλάβετε την αφυδάτωση. Επιλέξτε ένα προϊόν με ενυδατικά και αντιοξειδωτικά συστατικά γιατί η έντονη άσκηση δημιουργεί ελεύθερες ρίζες. Μην ξεχνάτε πως οι ελεύθερες ρίζες είναι υπεύθυνες για την πρόωρη γήρανση.

Μην ξεχνάτε το αντηλιακό! Αν τρέχετε ή κάνετε κάποιο άθλημα σε εξωτερικό χώρο, μην ξεχνάτε το αντηλιακό προσώπου. Προτιμήστε κάποιο με φυσικά φίλτρα για να προστατέψετε την επιδερμίδα σας από τον ήλιο.

Βάλτε λίγο χρώμα. Αν δεν σας αρέσει καθόλου να αφήνετε ακάλυπτη την επιδερμίδα σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μία ελαφριά oil-free ενυδατική με χρώμα, αντί για make up. Μία κρέμα ΒΒ ή CC, οι οποίες είναι ενυδατικές κρέμες με λίγο χρώμα μπορούν να καλύψουν τυχόν ατέλειες της επιδερμίδας. Δοκιμάστε τη Jowae BB Tinted Moisturizing Cream Claire Ενυδατική Κρέμα Προσώπου με Χρώμα Ανοιχτή Απόχρωση, με αντιοξειδωτικές φωτοφαινόλες και νερό από άνθος sakura.

Τονίστε τα μάτια σας με μια αδιάβροχη μάσκαρα και τα χείλη με ένα lip tint ή ένα lip balm με χρώμα.

 

Κατά τη διάρκεια της γυμναστικής

Μην αγγίζετε το πρόσωπό σας όταν βρίσκεστε στο γυμναστήριο. Ο εξοπλισμός του γυμναστηρίου χρησιμοποιείται από πολλούς ανθρώπους οι οποίοι λερώνονται και ιδρώνουν. Τα όργανα γυμναστικής, τα μηχανήματα και τα ελεύθερα βάρη είναι γεμάτα παθογόνα βακτήρια, περισσότερα απ' ό,τι υπάρχουν στις τουαλέτες, σύμφωνα με μελέτη.

Όσο πιο λίγο αγγίζετε το πρόσωπό σας τόσο το καλύτερο. Φοράτε μία κορδέλα στα μαλλιά για να απορροφά τον ιδρώτα, διότι το τελευταίο που θέλετε είναι να αγγίζετε με τα χέρια σας το πρόσωπό σας. Και μην ξεχνάτε να πλένετε τα χέρια σας πριν και μετά τη γυμναστική σας.

 

Μετά το γυμναστήριο

Κάντε οπωσδήποτε ντους! Όσο κι αν βιάζεστε να επιστρέψετε σπίτι μετά το γυμναστήριο ή να πάτε στη δουλειά, μην παραλείψετε να καθαρίσετε το σώμα σας με ένα απαλό, ουδέτερο αφρόλουτρο σώματος. Όσο περισσότερο μένει ο ιδρώτας στο πρόσωπο και το σώμα, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να εισχωρήσει στους πόρους και να προσελκύσει νεκρά κύτταρα και βακτήρια.

Μετά το ντους, μην τρίβετε το δέρμα σας με την πετσέτα αλλά σκουπίστε με ταμποναριστές κινήσεις την επιδερμίδα σας. Απλώστε στο σώμα μια ελαφριά κρέμα ενυδάτωσης ή γαλάκτωμα σώματος.

Καθαρίστε ευγενικά την επιδερμίδα σας. Πριν κρυώσει το δέρμα και σφίξουν οι πόροι καθαρίστε την επιδερμίδα του προσώπου σας με ένα ήπιο προϊόν καθαρισμού, για να απομακρύνετε τα βακτήρια, τους ρύπους και τη σκόνη που παραμένουν στην επιφάνεια όταν ο ιδρώτας στεγνώνει. Δοκιμάστε το Micellar Water Ultra της La Roche – Posay, Καθαριστικό Νερό για Πρόσωπο & Μάτια, για την Ευαίσθητη Επιδερμίδα.

Ενυδατώστε! Απλώστε στο πρόσωπο και μια καταπραϋντική κρέμα ημέρας (αν το δέρμα σας έχει τάση για κοκκινίλες) ή μια ελαφριά ενυδατική κρέμα. Αν έχετε λιπαρή επιδερμίδα ένα καθαριστικό με σαλικυλικό οξύ είναι η καλύτερη επιλογή για βαθύ καθαρισμό των πόρων από το σμήγμα, τον ιδρώτα και τα έλαια, όπως η Sensibio Ds+ Κρέμα Περιποίησης για Επιδερμίδες με Λιπαρότητα και Απολέπιση της Bioderma.

Επιλέξτε serum. Αντί για ενυδατική μπορείτε να απλώστε λίγες σταγόνες serum όπως τον ορό ενυδάτωσης Aqualia Thermal Serum της Vichy, που θα επαναφέρει τη λάμψη στην ταλαιπωρημένη επιδερμίδα σας, αλλά και θα τη θωρακίσει με πολύτιμα συστατικά, ώστε να επουλωθεί και να αναγεννηθεί.

Μην κάνετε απολέπιση αμέσως μετά το γυμναστήριο! Η επιδερμίδα μετά το γυμναστήριο είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη και επιρρεπής σε μικροτραυματισμούς, οπότε το να χρησιμοποιήσετε ένα σκληρό scrub είναι η χειρότερη επιλογή που μπορείτε να κάνετε για να το αναζωογονήσετε.