ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Ποια συμπληρώματα βάζουν φωτιά στον μεταβολισμό;

Ποια συμπληρώματα βάζουν φωτιά στον μεταβολισμό;

Όχι, δεν είναι ψέμα: Αυτά τα συμπληρώματα και οι βιταμίνες ενισχύουν τον μεταβολισμό σας και τον βοηθούν να πάρει φωτιά και να κάψει θερμίδες και λίπος!

Η κατανάλωση μιας ισορροπημένης διατροφής και η συμπλήρωσή της με βιταμίνες μπορεί να βελτιώσει τη γενική υγεία σας και να αποτρέψει τις λοιμώξεις και τις ιώσεις. Μπορεί επίσης να ενισχύσει το μεταβολισμό σας, κάτι που είναι σημαντικό, δεδομένου ότι ένας γρήγορος μεταβολισμός σημαίνει διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους, βελτιωμένη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και αυξημένα καθημερινά επίπεδα ενέργειας. Σωστά;

Οι κατάλληλες βιταμίνες βοηθούν το σώμα να μεταβολίσει τα μακροθρεπτικά συστατικά παρέχοντας ενέργεια στα κύτταρα για να λειτουργήσουν σε υψηλότερο επίπεδο και να κάψουν λίπος ή να το αποθηκεύσουν ως ενέργεια. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η λήψη βιταμινών δεν θα σβήσει τα αποτελέσματα μιας κακής διατροφής. Η διατροφή έρχεται πάντα πρώτη. Ο καλύτερος τρόπος για να διατηρηθεί ένας υγιής μεταβολισμός είναι μέσω της διατροφής. Γι΄ αυτό τρώτε επαρκείς μερίδες (αν δεν τρώτε αρκετά αναγκάζετε το σώμα σας να έρθει σε κατάσταση πείνας και να επιβραδύνει τον μεταβολισμό σας). Γεμίστε το πιάτο σας με βιολογικά, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τρόφιμα όπως φρούτα και λαχανικά, ξηρούς καρπούς, σπόρους και καλά λιπαρά, δημητριακά ολικής αλέσεως για την καλή λειτουργία όλων των συστημάτων και των λειτουργιών του σώματός σας (συμπεριλαμβανομένου του μεταβολισμού). 

Μια υγιεινή διατροφή θα αυξήσει επίσης τα καλά βακτήρια του εντέρου, τα οποία μπορεί να βελτιώσουν τις πεπτικές διαδικασίες και να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Σύμφωνα με έρευνα ένα υγιές έντερο εξασφαλίζει έναν υγιή μεταβολισμό. Πάρτε λοιπόν συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες σε συνδυασμό με τη διατροφή σας. Κάτι τέτοιο θα εξασφαλίσει ότι παρέχετε στον οργανισμό σας όλα τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη, δίνοντας επιπλέον ώθηση στον μεταβολισμό σας. 

Τι επηρεάζει τον μεταβολικό σας ρυθμό;

  • Ο μεταβολισμός μετατρέπει τους υδατάνθρακες, τις πρωτεΐνες και τα λίπη από την τροφή σε ενέργεια για να λειτουργούν τα κύτταρα σωστά.
  • Ο μεταβολικός ρυθμός είναι ο χρόνος που χρειάζεται το σώμα σας για να επεξεργαστεί και να κάψει ενέργεια ή θερμίδες, από την τροφή που τρώτε. 
  • Ο βασικός μεταβολικός ρυθμός (BMR) είναι η ποσότητα ενέργειας ή θερμίδων που χρειάζεστε για να επιβιώσετε σε κατάσταση ηρεμίας. Σύμφωνα με την κλινική Mayo, ο BMR σας αντιπροσωπεύει περίπου το 70% της καθημερινής σας κατανάλωσης ενέργειας.

Πολλά πράγματα επηρεάζουν τον βασικό μεταβολικό ρυθμό σας, όπως:

  • Κληρονομικότητα: Οι θερμίδες που καίτε ανά ημέρα καθορίζονται σε μεγάλο βαθμό από την κληρονομικότητα.
  • Ηλικία: Ο μέσος όρος BMR μειώνεται κατά 2% ανά δεκαετία μετά την ηλικία των 20 ετών.
  • Φύλο: Οι άνδρες τείνουν να έχουν υψηλότερο BMR από τις γυναίκες.
  • Βάρος: Καθώς αυξάνεται το βάρος σας, ο BMR σας αυξάνεται.
  • Ύψος: Τα ψηλά άτομα τείνουν να έχουν αυξημένο BMR από τα πιο κοντά.
  • Σωματότυπος: Ο BMR σας είναι υψηλότερος εάν έχετε περισσότερη μυική μάζα και λιγότερο λίπος.
  • Διατροφή: Η μακροχρόνια πρόσληψη χαμηλών θερμίδων μπορεί να μειώσει σημαντικά τον BMR σας. Έτσι, οι ακραίες δίαιτες λειτουργούν εναντίον του μεταβολισμού σας.
  • Ορισμένες ιατρικές παθήσεις, φαρμακευτικές αγωγές και κλίμα μπορούν επίσης να αλλάξουν τον BMR.
  • Το πόσο ενεργοί είστε αντικατοπτρίζει επίσης τον συνολικό αριθμό θερμίδων που καίτε. Επίσης, καίτε θερμίδες από τα τρόφιμα, μια διαδικασία που ονομάζεται τροφογενής θερμογένεση και είναι η ενέργεια που δαπανά ο οργανισμός σας για την πέψη και την αφομοίωση των τροφών.

Ποια συμπληρώματα ενισχύουν τον μεταβολισμό σας

Βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Οι σταρ βιταμίνες που ενισχύουν το μεταβολισμό είναι οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Βοηθούν τον οργανισμό να μεταβολίσει τις τροφές, οπότε ένα υψηλής ποιότητας συμπλήρωμα διατροφής με βιταμίνες του συμπλέγματος Β μπορεί να βελτιώσει τον μεταβολικό σας ρυθμό. Μας αρέσει το συμπλήρωμα διατροφής Formula B-Complex 50 της Solgar επειδή περιλαμβάνει όλες τις βασικές βιταμίνες Β καθώς και τις μη βασικές χολίνη, βιοτίνη και ινοσιτόλη. Συμβάλλει στην ισορροπία των ορμονών, στην καλή κυκλοφορία του αίματος, σε ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα ενώ βοηθά τον οργανισμό να ανταπεξέρθει σε στρεσογόνες καταστάσεις.

Επίσης, η B6 είναι χρήσιμη για τη διατήρηση του βάρους, βοηθά στην παραγωγή της L-καρνιτίνης, ενός αμινοξέος που παρακινεί το σώμα να χρησιμοποιεί λίπος για ενέργεια, κάτι που οδηγεί σε αυξημένη καύση λίπους. Η Βιταμίνη Β6 100mg Πυριδοξίνη για το Μεταβολισμό της Health Aid, χρησιμοποιείται για το μεταβολισμό των λιπών, των υδατανθράκων, των πρωτεϊνών και των σακχάρων. Επίσης παίζει ζωτικό ρόλο στο μεταβολισμό των αμινοξέων, στο σχηματισμό ερυθρών αιμοσφαιρίων και στον συγχρονισμό των μυϊκών κινήσεων.

Μαγνήσιο

Πολλοί είναι εκείνοι που ορκίζονται ότι το μέταλλο αυτό ενισχύει την ενέργεια. Το μαγνήσιο εμπλέκεται σε εκατοντάδες βιοχημικές αντιδράσεις στο σώμα, συμπεριλαμβανομένου του μεταβολισμού. Το να λαμβάνετε επαρκές μαγνήσιο θα διασφαλίσει ότι αυτές οι αντιδράσεις καθώς και ο οργανισμός σας λειτουργούν ομαλά. Αν θέλετε να προσθέσετε περισσότερο μαγνήσιο στη διατροφή σας, δοκιμάστε το MagAsorb Powder της Lamberts που παρέχει υψηλής βιοδιαθεσιμότητας μαγνήσιο σε μορφή κιτρικού άλατος (καθώς συγκριτική μελέτη με αντίστοιχα συμπληρώματα άλλων εταιρειών, απέδειξε ότι η απορρόφηση του Mag Asorb της Lamberts υπερείχε σε σχέση με αυτά των άλλων εταιρειών).

Πολυβιταμίνες

Η λήψη φυτικών πολυβιταμινών ενισχύει τον μεταβολισμό ενώ διατηρεί την υγεία του θυρεοειδούς σας. Γιατί να εστιάσετε στον θυρεοειδή όταν θέλετε να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας; Επειδή ο θυρεοειδής αδένας είναι πολύ σημαντικός στη ρύθμιση του μεταβολικού ρυθμού. Παράγει ορμόνες που ρυθμίζουν το μεταβολισμό και βοηθούν στην καύση θερμίδων. Θρεπτικά συστατικά όπως ιώδιο, ψευδάργυρος, ωμέγα-3 λίπη, βιταμίνη D και σελήνιο χρειάζονται για τη σωστή παραγωγή αυτών των ορμονών. Δυστυχώς, οι ανεπάρκειες σε βιταμίνη D, ωμέγα-3 και ψευδαργύρου είναι συχνές στον ελληνικό πληθυσμό. Λαμβάνοντας μια πολυβιταμίνη, όπως η Super Once A Day timed release της Quest θα μειώσετε τον κίνδυνο ελλείψεων απαραίτητων θρεπτικών συστατικών στο σώμα, θα προστατεύσετε τα κύτταρα από οξειδωτικές βλάβες που προκαλούνται από τοξίνες και από το περιβάλλον, θα αποκτήσετε ενέργεια και ζωντάνια, θα μειώσετε την κόπωση, θα ενισχύσετε την απόκριση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Ιχθυέλαιο 

Βοηθά στην αύξηση της ενέργειας στα μιτοχόνδρια των κυττάρων. Αυτό αυξάνει τη δύναμη και την αποτελεσματικότητα των μυών, αυξάνοντας έτσι την αντοχή και την καύση λίπους. Επίσης το συνένζυμο Q10 είναι πολύ καλό για την αύξηση της ενέργειας. Το Omegazon PLUS Ω3 & Co Q10 της Health Aid περιέχει ωμέγα 3 λιπαρά οξέα σε συνδυασμό με συνένζυμο Q10.

8 τρόποι ενίσχυσης του μεταβολισμού σας

Μαζί με τα συμπληρώματα ενισχύστε τον μεταβολισμό σας και με αυτά:  

  • Κοιμηθείτε επαρκώς: Ο ύπνος είναι απαραίτητος για να τρέχει ο μεταβολισμό σας με υψηλή ταχύτητα. 
  • Φτιάξτε μυική μάζα: Το υπερβολικό λίπος μειώνει τον μεταβολικό ρυθμό. Οι μύες, από την άλλη πλευρά, είναι πάντα ενεργοί και καίνε θερμίδες, ακόμα κι αν ξεκουράζεστε. 
  • Κάντε προπόνηση με υψηλή ένταση (HIIT): Η προπόνηση HIIT είναι ό,τι καλύτερο για την καύση λίπους και την αύξηση του μεταβολισμού.
  • Τρώτε πιο συχνά: Η κατανάλωση μικρότερων γευμάτων πιο συχνά (έως και έξι φορές την ημέρα) ενισχύει τον μεταβολισμό σας ενώ διατηρεί σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. 
  • Μην παραλείπετε το πρωινό: Ενεργοποιεί το μεταβολισμό σας και συμβάλλει στην καύση θερμίδων. Αν παραλείψετε το πρωινό ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται.
  • Πίνετε ζεστό νερό: Η κατανάλωση ζεστού νερού μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό έως και 30%. 
  • Καταναλώνετε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες: Η πρωτεΐνη βοηθά στην ανάπτυξη μυϊκής μάζας, η οποία χρειάζεται περισσότερες θερμίδες για να διατηρηθεί. Οι φυτικές ίνες υποστηρίζουν την πεπτική υγεία και διασφαλίζουν ότι η αφόδευση λειτουργεί αποτελεσματικά.
  • Φροντίστε να είστε ενεργοί: Είναι απλό, όσο πιο ενεργοί είστε τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε. 

 

Το Box Pharmacy σας προτείνει