ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Ποια συμπληρώματα σας προφυλάσσουν από την εξάντλη

Ποια συμπληρώματα σας προφυλάσσουν από την εξάντληση και τη ζέστη

Ποια συμπληρώματα χρειάζεστε για την εξάντληση από τη ζέστη;

Το καλοκαίρι είναι μία καλή περίοδος για να απολαύστε τον ήλιο και να περάσετε ποιοτικό χρόνο με την οικογένειά σας. Αλλά γνωρίζετε ότι οι αγαπημένες σας καλοκαιρινές δραστηριότητες θα μπορούσαν πραγματικά να είναι επιβλαβείς για την υγεία σας; Ποια συμπληρώματα χρειάζεστε για την εξάντληση από τη ζέστη;

Τα χαρακτηριστικά της εξάντλησης από τη ζέστη

Η έντονη ζέστη και η εργασία σε ζεστό και υγρό περιβάλλον προκαλούν έντονη εφίδρωση και εξάντληση του οργανισμού. Η κυκλοφορία του αίματος στα ζωτικά όργανα μειώνεται, με αποτέλεσμα την έκπτωση της λειτουργίας τους. Η εξάντληση από ζέστη προκαλείται από απώλεια νερού και αλατιού από το σώμα, λόγω υπερβολικής εφίδρωσης. Αν νιώσετε πονοκέφαλο, ίλιγγο και σύγχυση, έχετε ανορεξία και ναυτία, εφίδρωση, ωχρό δέρμα, κράμπες στα χέρια και στα πόδια, ο σφυγμός σας είναι γρήγορος και η αναπνοή σας αδύναμη σημαίνει ότι έχετε εξάντληση από τη ζέστη.

Ποια συμπληρώματα χρειάζεστε για την εξάντληση από τη ζέστη;

1 Ηλεκτρολύτες

Οι ηλεκτρολύτες είναι οργανικές ενώσεις που βρίσκονται μέσα στα σωματικά υγρά και φέρουν ηλεκτρικό φορτίο και είναι το νάτριο, το κάλιο, το ασβέστιο, το μαγνήσιο. Τα ελεύθερα ιόντα των ηλεκτρολυτών συμπεριφέρονται σαν μέσα αγωγής ηλεκτρισμού βοηθώντας τους μυς να εκτελέσουν συσπάσεις και κατά συνέπεια σας διευκολύνουν να κινείστε, να γυμνάζεστε, να κυκλοφορεί το αίμα στην καρδιά σας, ακόμη και να αναπνέετε. Γι’ αυτό και όταν αφυδατώνεστε ή χάνετε πολλά υγρά μέσω της εφίδρωσης τα χαμηλά επίπεδα ηλεκτρολυτών οδηγούν σε κράμπες, μυϊκούς τραυματισμούς ή και καρδιακές αρρυθμίες.

Ο ευκολότερος τρόπος για να επαναφέρετε τους ηλεκτρολύτες στον οργανισμό σας είναι να πιείτε ένα ρόφημα ηλεκτρολυτών. Πολλά αθλητικά ποτά περιέχουν ηλεκτρολύτες, αλλά τείνουν επίσης να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, κάτι που μπορεί να είναι ένα πρόβλημα εάν είστε διαβητικοί ή κάνετε δίαιτα. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά σκευάσματα που έχουν λιγότερη ζάχαρη. Το Almora Plus Ηλεκτρολύτες με Μέταλλα και Δεξτροζη με Γεύση Λεμόνι ενισχύει την ενυδάτωση και παράλληλα βοηθά στην αναπλήρωση των ηλεκτρολυτών του σώματος. Ιδανικό για περιόδους καύσωνα και υψηλών θερμοκρασιών.

2 Μαγνήσιο

Το άγχος είναι ο ένοχος πολλών προβλημάτων στον οργανισμό. Μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους και να προκαλέσει αϋπνία και νευρικότητα. Το άγχος αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό, σας κάνει να ιδρώνετε περισσότερο και σας εξαντλεί. Αντιμετωπίζοντας το άγχος μπορείτε να αντιμετωπίσετε και τη ζέστη και την εξάντληση που προκαλεί στον οργανισμό. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να μειώσετε το στρες, όπως η άσκηση, η διατροφή και η ψυχοθεραπεία. Μια άλλη επιλογή είναι το μαγνήσιο. Το μαγνήσιο έχει ηρεμιστικό αποτέλεσμα στον οργανισμό και μπορεί να συμβάλλει στη μείωση του άγχους και στον ξεκούραστο ύπνο. Το Magnesium 375 Συμπλήρωμα τις 4 Σημαντικότερες Μορφές Αλάτων Μαγνησίου της Lamberts αποτελεί ένα μοναδικό σκεύασμα, καθώς περιέχει τις 4 σημαντικότερες μορφές αλάτων μαγνησίου (κιτρικό, ανθρακικό, οξείδιο και υδροξείδιο του μαγνησίου), διασφαλίζοντας ότι με 1 ταμπλέτα ημερησίως λαμβάνεται το 100% της Συνιστώμενης Ημερήσιας Πρόσληψης Μαγνησίου (375mg).

3 Προσαρμογόνα βότανα

Η παχυσαρκία είναι από τις πιο συχνές αιτίες που προκαλεί δυσανεξία στη ζέστη ενώ τα υψηλά επίπεδα κορτιζόλης συσχετίζονται συχνά με την παχυσαρκία. Έτσι, ένας τρόπος για να βοηθήσετε το σώμα σας να προσαρμοστεί στη ζέστη και τον καύσωνα και να μειώσει και τα επίπεδα κορτιζόλης σας είναι τα προσαρμογόνα βότανα.

Η κορτιζόλη είναι μια ορμόνη, το κύριο φυσικό γλυκοκορτικοειδές που συντίθεται από τον φλοιό των επινεφριδίων, που αυξάνει το σάκχαρο του αίματος. Ενώ αυτή είναι μια φυσιολογική λειτουργία μέσα στο σώμα, ενδέχεται να αυξηθεί. Τα αυξημένα επίπεδα κορτιζόλης οδηγούν σε αύξηση βάρους. Επομένως, το να μειώσετε την κορτιζόλη μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος και έτσι να σπάσετε τον φαύλο κύκλο και να μειώσετε πρόβλημα με τη ζέστη.

Τα προσαρμογόνα βότανα βρίσκονται συνήθως σε φαρμακευτικά σκευάσματα για τη θεραπεία του στρες και τη μείωση της υψηλής κορτιζόλης. Αντί για ένα συγκεκριμένο συμπλήρωμα, υπάρχει μια σειρά από αυτήν την κατηγορία των βοτάνων όπως το ασιατικό ginseng, η γλυκόριζα, το suma και άλλα. Ζητήστε τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σας εάν θέλετε να πάρετε κάποιο συμπλήρωμα. Το Siberian Ginseng της Lamberts χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση του στρες και της κόπωσης με καλύτερα αποτελέσματα όταν χορηγείται προληπτικά παρά θεραπευτικά.

4 Λυκοπένιο

Μέχρι τώρα γνωρίζετε τη σημασία της χρήσης αντηλιακού για να προστατεύσετε το δέρμα σας από τις βλάβες που δημιουργεί ο ήλιος. Η θρεπτική ουσία που βρίσκεται στις ντομάτες, το αντιοξειδωτικό λυκοπένιο, μπορεί να προστατεύσει το δέρμα σας από μέσα προς τα έξω από τον ήλιο αλλά και από τη ζέστη. Βρετανική μελέτη έδειξε ότι εκείνοι που έτρωγαν 5 κουταλιές της πάστας τομάτας με 10 γραμμάρια ελαιολάδο την ημέρα για 12 εβδομάδες είχαν 33% λιγότερη πιθανότητα να αποκτήσουν κάποιο ηλιακό έγκαυμα από την έκθεσή τους στην υπεριώδη ακτινοβολία από εκείνους που κατανάλωσαν μόνο ελαιόλαδο. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι οφείλεται στο λυκοπένιο που παράγει προκολλαγόνο, ένα μόριο που βοηθά στην προστασία του δέρματος. Εάν δεν μπορείτε να φάτε πολλά γεύματα με βάση την τομάτα συμπληρώστε τη λήψη λυκοπενίου κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών για να προστατεύσετε την επιδερμίδα σας από την έκθεσή σας στον ήλιο. Το Lutein Lycopene Carotene Complex της Solgar περιέχει και λυκοπένιο, από τα πρόσφατα αναγνωρισμένα καροτενοειδή με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.

Μην ξεχνάτε!

Για να αποφύγετε την εξάντληση από τη ζέστη αποφεύγετε την παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο από τις 12:00 μέχρι τις 4:00. Καταναλώνετε μικρά και ελαφρά γεύματα, κάνετε καθημερινά πολλά και χλιαρά ντους, φοράτε γυαλιά ηλίου, καπέλο και ανοιχτόχρωμα ρούχα και αποφεύγετε τις άσκοπες μετακινήσεις με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Τέλος, φροντίστε να ενυδατώνετε επαρκώς τον οργανισμό σας.