ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Ωμέγα-3 Λιπαρά Οξέα : Ο σύμμαχος για την υγεία!

Ωμέγα-3 Λιπαρά Οξέα : Ο σύμμαχος για την υγεία!

Τα τελευταία χρόνια ακούμε συχνά για τη σημασία των ωμέγα 3 λιπαρών οξέων, που είναι απαραίτητα για την σωστή ανάπτυξη και λειτουργία του οργανισμού. 

Τα λίπη είναι απαραίτητα για τον οργανισμό γιατί αποτελούν βασική πηγή ενέργειας, αποτελούν το ζωτικό μέρος της μεμβράνης των κυττάρων συντελλόντας στη σωστή λειτουργία τους, βοηθούν το έντερο να απορροφά βιταμίνες Α, D, K, E ώστε να απορροφώνται πιο εύκολα στον οργανισμό, βοηθούν στη σύνθεση απαραίτητων ορμονών που ρυθμίζουν πολλές από τις λειτουργίες του σώματος και είναι καθοριστικά για ένα υγιές νευρικό σύστημα.

Τα λίπη όμως χωρίζονται σε 2 βασικές κατηγορίες, τα ακόρεστα και τα κορεσμένα.Τα ακόρεστα λίπη, στα οποία ανήκουν και τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, προσφέρουν ευεργετικές ιδιότητες στην ανθρώπινη υγεία καθώς βοηθούν στη σωστή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος, βοηθούν στη μείωση της κακής χοληστερόλης (LDL) και στην αύξηση της καλής χοληστερόλης (HDL).Τα κορεσμένα λίπη από την άλλη, τα οποία βρίσκονται σε ζωτικά κυρίως προιόντα, είναι υπεύθυνα για την αύξηση της κακής χοληστερόλης και είναι στενά συνδεδεμένα με καρδιακά προβλήματα.

Τα ωμέγα 3 είναι τα ωφέλιμα λιπαρά οξέα που ο ανθρώπινος οργανισμός αδυνατεί να παράγει από μόνος του, με αποτέλεσμα να πρέπει να τα προσλαμβάνει μέσω της καθημερινής  διατροφής.Στην πραγματικότητα υπάρχουν τρείς τύποι λιπαρών οξέων που χαρακτηρίζονται ως ωμέγα 3 : το α-λινολεικό οξύ, γνωστό και με τα αρχικά ALA, το εικοσιπεντανοικό οξύ EPA και το δεκαεξανοικό οξύ DHA.

Εκτεταμένες έρευνες έχουν αποδείξει ότι τα ωμέγα 3 προσφέρουν πολλά ευεργετικά οφέλη στον οργανισμό όπως είναι η ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, η μείωση των φλεγμονών καθώς και των φλεγμονωδών ασθενειών όπως αρθρίτιδα, καρδιακές και νεφρικές παθήσεις.

Πιο αναλυτικά:

Έχουν εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα στο καρδιαγγειακό σύστημα καθώς μειώνουν τα τριγλυκερίδια, την πίεση του αίματος και την συγκόλληση των αιμοπεταλίων, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι πιθανότητες αρτηριοσκλήρυνσης και η προδιάθεση των αγγείων για σχηματισμό θρόμβων.Η καρδιά παραμένει προστατευμένη από καρδιαγγειακές παθήσεις όπως καρδιακές αρρυθμίες, πιθανότητα εμφράγματος και στεφανιαίων νόσων.

Βελτιώνουν την πνευματική και διανοητική υγεία βοηθώντας στη μόνωση των νευρικών κυττάρων στον εγκέφαλο, επιτρέποντας με αυτό τον τρόπο την σωστή επικοινωνία των νευρικών κυττάρων μεταξύ τους.Έχει παρατηρηθεί πως η σωστή πρόσληψη σε ωμέγα 3 βελτιώνει σημαντικά τα συμπτώματα κατάθλιψης, διπολικής διαταραχής και σχιζοφρένειας καθώς ο εγκέφαλος είναι το όργανο με την μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε ωμέγα 3.

Βελτιώνουν την υγεία των αρθρώσεων μειώντας την φλεγμονή, την ευαισθησία και την δυσκαμψία τους, συμπτώματα που σχετίζονται άμεσα με παθήσεις όπως η αρθρίτιδα και η οστεοαρθρίτιδα.

Βελτιώνουν την υγεία των οστών ανεβάζοντας τα επίπεδα ασβεστίου σε αυτά και μειώνοντας την οστική μάζα.Με αυτό τον τρόπο προφυλάσσουν την πυκνότητα των οστών και τον κίνδυνο εμφάνισης οστεοπόρωσης.

Τα άτομα που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη μπορούν και αυτά να επωφεληθούν από τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα καθώς υπάρχουν ενδείξεις ότι η πρόσληψη τους συντελεί στην καλύτερη ρύθμιση της γλυκόζης στο αίμα.

Επιπρόσθετα, βοηθάνε στην πρόληψη του καρκίνου, ιδίως του ορθού, του παχέος εντέρου, του στήθους και του προστάτη καθώς η εμφάνιση καρκίνου σε αυτά τα όργανα έχει σχετιστεί με χαμηλά επίπεδα σε ωμέγα 3.

Συντελλούν στη σωστή εντερική λειτουργία και υγεία, μειώνοντας τις φλεγμονές των εντέρων και ανακουφίζοντας τα συμπτώματα κολίτιδας και της νόσου Crohn.

Βελτιώνουν την υγεία των πνευμόνων μειώνοντας τις φλεγμονές σε ασθένειες όπως το άσθμα και η βρογχίτιδα και βελτιώνουν την γυναικολογική υγεία μειώνοντας τον πόνο που σχετίζεται με τον προεμμηνορυσιακό σύνδρομο και την εμμηνόπαυση.

Συμπερασματικά, διαπιστώνεται ότι τα οφέλη των ωμέγα 3 λιπαρών οξέων στην διατήρηση της υγείας του ανθρώπινου οργανισμού είναι πολλαπλά και απαραίτητα.Επομένως η επαρκής κατανάλωσή τους μέσω των τροφών και των συμπληρωμάτων διατροφής κρίνεται αναγκαία και απαραίτητη για τις ανάγκες του οργανισμού.