ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Όλες οι συμβουλές για στητό στήθος μετά την εγκυμο

Όλες οι συμβουλές για στητό στήθος μετά την εγκυμοσύνη

Όλες οι συμβουλές για στητό στήθος μετά την εγκυμοσύνη 

Αφιερώνοντας λίγα λεπτά φροντίδας στην περιοχή του στήθους θα το επαναφέρετε στο αρχικό του σχήμα. Αυτές οι συμβουλές θα σας χαρίσουν στητό στήθος μετά την εγκυμοσύνη.

Το στήθος δυστυχώς δεν είναι µυς αλλά περιέχει λιπώδη ιστό και αδένες προορισµένους να παράγουν γάλα. Όλα αυτά καλύπτονται από δέρµα που έχει ελαστικότητα, χάρη στην ελαστίνη. Μετά την εγκυμοσύνη όμως το στήθος χαλαρώνει, μικραίνει και πέφτει. Για να το διατηρήσετε στητό και να επιτύχετε σύσφιξη στο στήθος θα χρειαστεί να ακολουθείτε μία καλή διατροφή, να μην κάνετε δίαιτες yo yo, να πίνετε άφθονο νερό αλλά και να ασκείστε. Δείτε τι άλλο μπορείτε να κάνετε για ένα έχετε στητό στήθος μετά την εγκυμοσύνη.

Διατηρήστε το ενυδατωμένο

Το ενυδατωμένο δέρμα βοηθά το στήθος σας να στέκεται στο ύψος του αλλά η ενυδάτωση βελτιώνει την υφή του, αιµατώνει την περιοχή και ενεργοποιεί την επανόρθωση των κυττάρων, βελτιώνοντας µε τον καιρό την εικόνα του στήθους. Tο δέρμα του στήθους διαθέτει λιγοστούς σμηγματογόνους αδένες γι’ αυτό και είναι ευάλωτο στην αφυδάτωση και την ξηρότητα. Η απαλότητα και η ελαστικότητα της επιδερμίδας, εξαρτώνται από την καθημερινή ενυδατική φροντίδα που θα της προσφέρετε. Απλώστε την κρέμα ή το γαλάκτωμα με ανοιχτά δάχτυλα και απαλές ανοδικές κινήσεις μασάζ. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήστε 1-2 φορές την εβδομάδα την ενυδατική μάσκα προσώπου και στο ντεκολτέ σας.

Δοκιμάστε το Maternite Serum Fermet Buste Ορός Σύσφιξης Στήθους της Mustela. Είναι ασφαλές για την μητέρα και το μωρό κατά την προγεννητική περίοδο και για μετά τον τοκετό αλλά και συμβατό με τον θηλασμό. Το Anaplasis Έλαιο Σύσφιξης Σώματος & Στήθους περιέχει συνδυασμό φυτικών ελαίων και φυσικών δραστικών συστατικών, τα οποία περιέχει αποτελούν πλούσια φυσική πηγή βιταμινών, μετάλλων, λιπαρών οξέων ω3, ω6 και ω9. Ενυδατώνουν εντατικά το δέρμα προστατεύοντας το από την ξηρότητα, την απώλεια ελαστικότητας, τη χαλάρωση και χαρίζουν στο δέρμα φυσική ελαστικότητα και σφριγηλότητα. Το Confidence Up Recovery Bust για Σύσφιξη και Ανόρθωση Στήθους της Frezyderm ενεργοποιεί την παραγωγή ελαστίνης και κολλαγόνου και ενυδατώνει το δέρμα. Το Elancyl Serum Fermete Buste Σύσφιξης Στήθους συνδυάζει τονωτικά και αντιοξειδωτικά συστατικά για σφριγηλό και τονωμένο δέρμα. Ο ορός με υφή ζελ-κρέμας, δεν κολλάει, είναι διακριτικά αρωματισμένος και ενυδατώνει το δέρμα σας.

(Υπο)Στηρίξτε το!

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης το στήθος σας αυξάνεται σε μέγεθος. Και γι΄αυτό χρειάζεται να του εξασφαλίσετε μηχανική υποστήριξη, ώστε να μειώσετε την καταπόνηση του δέρματος. Το σωστό σουτιέν θα ενισχύσει τους μυς του στήθους σας προκειμένου να παραμείνουν δυνατοί και θα στηρίξει σωστά το βάρος του στήθους. Αποφύγετε τα σουτιέν με τις μπανέλες, γιατί εμποδίζουν τη σωστή λειτουργία του αδένα και μπορεί να τον τραυματίσουν, επιλέγετε σουτιέν στο κατάλληλο μέγεθος για σας. Στόχος είναι να στηρίζει καλά το στήθος και να το κρατάει ψηλά.

Κάντε μασάζ στο ντους

Το μασάζ στο στήθος σας με κρύο νερό ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος και τονώνει τους μυς του στήθους. Κάντε καθημερινό μασάζ την ώρα του ντους, εκτοξεύοντας, με την πίεση του ντους, κρύο νερό, έστω και για λίγα δευτερόλεπτα.

Γυμναστείτε

Η γυμναστική είναι απαραίτητη καθώς βελτιώνει τον μυϊκό τόνο. Ξεκινήστε με απλές ασκήσεις όπως κολύμβηση και περπάτημα αλλά και ασκήσεις που γυμνάζουν το μείζονα θωρακικό μυ για να εξασφαλίσετε καλή στήριξη στο στήθος. Η προπόνηση μυϊκής ενδυνάμωσης, όπως τα push ups, οι ραχιαίοι και οι εκτάσεις με βαράκια, είναι αποτελεσματική. Επιπλέον, η άσκηση βοηθά ακόμα και να χάσετε και έξτρα κιλά της εγκυμοσύνης.

Διατηρήστε σωστή στάση σώματος

Η κακή στάση του σώµατος μπορεί να ενισχύσει τη χαλάρωση του στήθους. Για να μην καταπονείτε το δέρμα του στήθοθς, πρέπει να στεκόσαστε με την πλάτη ίσια, τους ώμους προς τα πίσω και το κεφάλι ψηλά.

Προσέχετε τη στάση του ύπνου

Αποφεύγετε να κοιμόσαστε μπρούμυτα, γιατί έτσι πιέζετε το στήθος και ενισχύετε τις πιθανότητες χαλάρωσης και πτώσης.

Δώστε σημασία στη διατροφή σας

Ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή που περιέχει φρέσκα φρούτα, λαχανικά και άπαχη πρωτεΐνη. Αποφύγετε τα κορεσμένα λίπη όσο μπορείτε. Διατηρώντας το βάρος σας σταθερό αποφεύγετε τις απότομες µεταβολές στο σώµα σας και έτσι το στήθος σας έχει λιγότερες πιθανότητες να χαλαρώσει.