ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 39€

σε όλη την Ελλάδα

Phone
Εξυπηρέτηση πελατών από σταθερό

Λίπος στην κοιλιά: Τι κάνετε λάθος και πως θα το χάσετε

14 Νοεμβρίου 2019 10:30

Me poious tropous tha xasete lipos apo tin koilia

Λίπος στην κοιλιά: Τι κάνετε λάθος και πως θα το χάσετε

Θέλετε να χάσετε το λίπος στην κοιλιά; Δείτε πρώτα τι κάνετε λάθος και διορθώστε το!

Το λίπος της κοιλιάς είναι γνωστό ως το πιο επίμονο λίπος που δεν καίγεται εύκολα. Εκτός από την κακή διατροφή και την απουσία άσκησης, υπάρχουν αρκετοί λόγοι που κάποιοι άνθρωποι έχουν την τάση να συσσωρεύουν το λίπος στην κοιλιά. Η κληρονομικότητα, ο σωματότυπος, το στρες, η ηλικία, οι ορμονικές αλλαγές και οι διαταραχές ύπνου επηρεάζουν την εμφάνιση του κοιλιακού λίπους. Τα λιπώδη κύτταρα που συγκεντρώνονται γύρω από την κοιλιά και δημιουργούν το ενδοκοιλιακό λίπος είναι γνωστά ως βήτα κύτταρα, τα οποία είναι δύσκολο να τα ξεφορτωθείτε. Το ενδοκοιλιακό λίπος αποτελεί προγνωστικό παράγοντα για καρδιοπάθεια, διαβήτη τύπου 2, αντίσταση στην ινσουλίνη και ορισμένα είδη καρκίνου. Δείτε τα λάθη που κάνετε και προσπαθήστε να τα διορθώσετε για να έχετε αποτελεσματική καύση λίπους.
 

Λάθος: Έχετε πάρα πολλά «κακά» βακτήρια στο έντερο

Τα περισσότερα από τα βακτήρια που ζουν στο έντερο σας είναι αρκετά χρήσιμα. Παράγουν ορμόνες, ρυθμίζουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα, συμβάλλουν στην πέψη των τροφών, παράγουν θρεπτικά συστατικά, ελέγχουν τη διάθεσή σας, διαχειρίζονται την όρεξή σας και πολλά άλλα. Οι παχύσαρκοι άνθρωποι τείνουν να έχουν υψηλότερο αριθμό βακτηρίων Firmicutes σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο online περιοδικό Nature. Αυτά τα βακτήρια αυξάνουν τον αριθμό θερμίδων που απορροφά το σώμα σας από τα τρόφιμα. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Genome Biology, όσο περισσότερα «κακά» βακτήρια έχετε στο έντερό σας, τόσο πιο πιθανό είναι να έχετε λίπος στην κοιλιά.

Τι να κάνετε: Πάρτε προβιοτικά συμπληρώματα ή καταναλώνετε τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση (π.χ. κεφίρ), εμπλουτισμένες τροφές (π.χ. γιαούρτι). Η φόρμουλα ENTEROACTIN περιέχει δύο είδη φιλικών μικροβίων προς αποφυγή υπερμολύνσεων ακόμη περιέχει «ενεργούς σπόρους» που παρουσιάζουν αυξημένη αντοχή στην γαστρική οξύτητα, έχουν σταθερή διάρκεια, είναι σταθεροί ακόμα και σε υψηλές θερμοκρασίες, εποικίζουν την εντερική χλωρίδα και βοηθούν στην εντερική δυσβίωση.

Λάθος: Έχετε πολύ άγχος

Όταν τα επίπεδα κορτιζόλης σας είναι αυξημένα και απελευθερώνεται ινσουλίνη, μπλοκάρει το πεπτικό σας σύστημα, προκειμένου να αντιμετωπίσετε την «απειλή». Μόλις περάσει ο κίνδυνος, το σώμα σας προσπαθεί να αναπληρώσει τις εκατοντάδες θερμίδες που κάψατε εν ώρα στρες και σας κάνει να πεινάτε. Δεδομένου ότι τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας είναι εξαιρετικά χαμηλά (χάρη στην υπερ-παραγωγή της ινσουλίνης) και τα κέντρα ανταμοιβής σας αναβοσβήνουν (χάρη στην κορτιζόλη), επιλέγετε εύκολους υδατάνθρακες όπως μπισκότα και γλυκά και όχι φρούτα. Η δε κορτιζόλη βοηθά επίσης στην απελευθέρωση της μυοστατίνης, μιας πρωτεΐνης που καταστρέφει τους μυς.

Τι να κάνετε: Η σωματική χαλάρωση, η απόσπαση της προσοχής και ο έλεγχος των σκέψεων αποτελούν το τρίπτυχο της επιτυχημένης διαχείρισης του στρες που προτείνουν οι ειδικοί.

Λάθος: Τρώτε πολλά trans λιπαρά

Αυτά τα λιπαρά συνεισφέρουν ενεργά στο λίπος της κοιλιάς, όχι μόνο προσθέτοντας νέο λίπος αλλά μετακινώντας το από άλλες περιοχές του σώματός σας στην κοιλιά σας.

Τι να κάνετε: Σύμφωνα με την British Dietetic Association πρέπει να ελέγχετε τις ετικέτες με τα συστατικά για να δείτε εάν περιέχονται υδρογονωμένα λίπη και υδρογονωμένα φυτικά έλαια. Οι μεγαλύτεροι ένοχοι; Τα αγαπημένα σας «ψεύτικα»: κέικ, μπισκότα, παγωτά, πίτες (π.χ. τυρόπιτα, λουκανικόπιτα κ.λπ.), τηγανητά, fast food, delivery και ο κατάλογος συνεχίζεται. Ακόμη, κι αν επιλέγετε τρόφιμα με λίγα λιπαρά έχετε υπόψη ότι μπορεί να περιέχουν υψηλές ποσότητες ζάχαρης γι’ αυτό είναι σημαντικό να διαβάζετε την ετικέτα. Αποφεύγετε τροφές με ζάχαρη γιατί αυξάνουν απότομα το σάκχαρο, κουράζουν το πάγκρεας και παχαίνουν.

Προσπαθήστε να μειώσετε την ποσότητα απλών υδατανθράκων που τρώτε, όπως τα λευκά ζυμαρικά και το λευκό ψωμί, και αντικαταστήστε τα με πιο υγιεινές επιλογές όπως με προϊόντα ολικής άλεσης. Μειώνοντας τη συνολική πρόσληψη υδατανθράκων (χωρίς να τους εξαλείψετε πλήρως) έχετε αρκετές πιθανότητες να αντιμετωπίσετε με επιτυχία το λίπος στην κοιλιά.

 

Λάθος: Δεν γυμνάζεστε όπως πρέπει

Με όλες τις διαφορετικές συμβουλές που βρίσκεται στο Διαδίκτυο, μπορεί να σας φαίνεται δύσκολο να καταλάβετε ακριβώς ποιες ασκήσεις είναι καλύτερες για να εξαφανίσετε το λίπος στην κοιλιά.

Τι να κάνετε: Η μέθοδος HIIT είναι ιδανική για καύση λίπους αλλά χρειάζεται να συμπεριλάβετε και ασκήσεις αντοχής. Προσπαθήστε να σηκώνετε βάρη καθώς αυτά θα αυξήσουν το μεταβολισμό σας και θα σας βοηθήσουν να κάψετε το λίπος στην κοιλιά ενώ θα αυξήσουν τη μυϊκή σας δύναμη. Είναι σημαντικό να συνδυάζετε διαφορετικές προπονήσεις για να προκαλείται συνεχώς το σώμα σας.

 

Λάθος: Δεν καταναλώνετε αρκετή πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι ιδανική για την απώλεια λίπους, βοηθά στην κατασκευή και τη διατήρηση του άπαχου μυϊκού ιστού και μπορεί να αυξήσει την ποσότητα θερμίδων που καίτε. Επίσης, είναι μια πλούσια πηγή ενέργειας που σας βοηθά να νιώθετε πιο χορτάτοι για περισσότερο χρόνο.

Τι να κάνετε: Αποφεύγετε τις ζωϊκές πρωτεΐνες και προτιμήστε πηγές φυτικής πρωτεΐνης όπως ξηρούς καρπούς, όσπρια σε συνδυασμό με σύνθετους υδατάνθρακες (π.χ. φακές με ρύζι), και προσέχετε κάποιες πηγές πρωτεΐνης που μπορεί να είναι υψηλές σε κορεσμένα λιπαρά όπως κάποιες μπάρες δημητριακών. Οι ζωϊκές πρωτεΐνες χρειάζονται τετραπλάσια ποσότητα νερού από τη δική τους για να μεταβολιστούν, οπότε επιβαρύνουν το σώμα με κατακρατήσεις, ενώ αποτελούν συχνά και πηγή λιπαρών.

 

Λάθος: Πίνετε πολύ αλκοόλ

Όταν πίνετε αλκοόλ αυτό μετατρέπεται σε μια ουσία που ονομάζεται ακεταλδεΰδη. Στη συνέχεια αυτή διασπάται σε οξικό άλας, ένα χημικό το οποίο το σώμα δεν μπορεί να αποθηκεύσει και αποτελεί την κύρια πηγή ενέργειας. Έτσι, οι πρωτεΐνες, οι υδατάνθρακες και τα λίπη μετατρέπονται σε λιπαρά. Επιπλέον, το ήπαρ αναγκάζεται να δουλεύει πυρετωδώς, προκειμένου να διασπάσει το αλκοόλ. Αυτό σημαίνει πως περνούν σε δεύτερη μοίρα άλλες σημαντικές λειτουργίες, όπως η επεξεργασία και η καύση των θερμίδων.

Τι να κάνετε: Προσέχετε τις δόσεις. Το αν το αλκοόλ αποβεί ωφέλιμο ή βλαβερό για τον οργανισμό καθορίζεται από την ποσότητα. Αν καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες, γίνεται δηλητήριο, αν όμως πίνετε μικρές, είναι ωφέλιμο. Αν βρίσκεστε σε διατροφή τότε αποφύγετέ το.

Λάθος: Δεν κοιμάστε αρκετά

Υπάρχουν πολλές αιτίες που μπορούν να σας κρατήσουν ξύπνιους. Εκτός από την την κούραση και την ατονία που μπορεί να νιώθετε την επόμενη μέρα, ο λιγοστός ύπνος και η αϋπνία μπορεί να επηρεάσει την καύση λίπους.

Όταν ο ύπνος είναι ανεπαρκής, οι ορμόνες του σώματός μας βρίσκονται εκτός ισορροπίας επηρεάζοντας τα επίπεδα της πείνας την επόμενη μέρα. Οι δύο ορμόνες που επηρεάζουν την όρεξή μας είναι η γκρελίνη και η λεπτίνη. Τα επίπεδα της γκρελίνης (η ορμόνη που μας κάνει να πεινάμε) αυξάνονται και τα επίπεδα της λεπτίνης (η ορμόνη που μας κάνει να νιώθουμε χορτάτοι) μειώνονται και αυτό σημαίνει ότι όταν δεν κοιμόμαστε καλά τείνουμε να τρώμε περισσότερο χωρίς όμως να νιώθουμε ικανοποιημένοι.

Τι να κάνετε: Πέφτετε στο κρεβάτι λίγο πριν από τη συνηθισμένη ώρα για να αποφύγετε την ανισορροπία των ορμονών και κλείνετε τις οθόνες: κινητό, λαπτοπ ή τηλεόραση για να έχετε απόλυτη χαλάρωση, χωρίς περισπασμούς.

 

Λάθος: Θέλετε να κάψετε γρήγορα το λίπος στην κοιλιά!

Μην είστε ανυπόμονοι και μην απογοητεύεστε από την πρώτη κιόλας εβδομάδα, όταν προσπαθείτε να κάψετε το λίπος στην κοιλιά. Να είστε ρεαλιστικοί: δεν θα δείτε αποτέλεσμα σε μία νύχτα! Ο εγκέφαλός σας αντιστέκεται στις διατροφικές αλλαγές καθώς και στο νέο τρόπο ζωής και χρειάζεται χρόνο για να δημιουργήσει νέες συνήθειες, έως και 12 εβδομάδες σύμφωνα με τους ειδικούς.

Τι να κάνετε: Για να μειωθεί το λίπος στην κοιλιά κάντε υπομονή για τουλάχιστον οκτώ εβδομάδες.

 

 

Popup
ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ
Register gift

Εισάγετε τα στοιχεία σας για να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας.

ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

Εισάγετε το email σας για να σας αποστείλουμε οδηγίες ανάκτησης του κωδικού σας.

Δεν είστε εγγεγραμμένο μέλος. Παρακαλούμε κάντε εγγραφή ή συνεχίστε ως επισκέπτης.
ΕΓΓΡΑΦΗ ΝΕΟΥ ΜΕΛΟΥΣ

Για να γίνετε μέλος του boxpharmacy.gr, παρακαλούμε συμπληρώστε το e-mail και τον επιθυμητό κωδικό πρόσβασης σας.