ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
HIIT: Αυτή είναι η μοναδική προπόνηση που καίει λί

HIIT: Αυτή είναι η μοναδική προπόνηση που καίει λίπος!

Εάν θέλετε να απαλλαγείτε από το… σωσίβιο και να κάψετε λίπος η HITT είναι η μοναδική προπόνηση που θα σας βοηθήσει! Και χωρίς να αφιερώσετε πολύ χρόνο!

Εάν αναρωτιέστε πώς να χάσετε λίπος γρήγορα, να ξεκαθαρίσουμε κάτι: δεν υπάρχει καμία γρήγορη λύση για να γίνει κάτι τέτοιο. Για να κάψετε το λίπος, πρέπει να ακολουθείτε μία άλιπη διατροφή όπου θα καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες από ό,τι καίτε κατά τη διάρκεια της ημέρας και θα γυμνάζεστε. Το πρόβλημα είναι ότι ορισμένοι πιστεύουν ότι όλες οι προπονήσεις μπορούν να βοηθήσουν στην καύση λίπους. Όμως αυτό δεν ισχύει. Οι διαφορετικές προπονήσεις σας δίνουν διαφορετικά αποτελέσματα. Εάν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε το συνολικό επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης και της αντοχής σας, χρειάζεστε αερόβια άσκηση, όπως το περπάτημα, το τζόκινγκ ή το κολύμπι. Αλλά αν ο στόχος σας είναι να χάσετε λίπος, χρειάζεται να ενσωματώσετε έναν διαφορετικό τύπο άσκησης: την HIIT ή αλλιώς υψηλής έντασης διαλλειματική προπόνηση. Μάθετε γιατί η HIIT είναι η μοναδική προπόνηση που καίει λίπος.

Τι είναι η HIIT (υψηλής έντασης διαλλειματική προπόνηση);

Το ακρωνύμιο HIIT (High Intensity Interval Training) σημαίνει Υψηλής Έντασης Διαλειμματική Προπόνηση και είναι μια πολύ εντατική μορφή γυμναστικής. Εάν είστε νέος στην HIIT, η φιλοσοφία της είναι απλή: γυμναστείτε σκληρότερα αλλά όχι περισσότερο. Αποτελείται από σύντομες αλλά πολύ εντατικές ασκήσεις, οι οποίες μπορούν να κάψουν το κοιλιακό λίπος, μετά από μόλις 8 εβδομάδες προπόνησης!

Γιατί η HIIT καίει καλύτερα το λίπος;

Μελέτες δείχνουν ότι η HIIT βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη από 23-58%. Αυτό είναι σημαντικό επειδή η ευαισθησία στην ινσουλίνη συμβάλλει στην αύξηση της απώλειας λίπους.

Επίσης η HIIT αυξάνει την κατανάλωση ενέργειας μετά την άσκηση, γνωστή και ως E.P.O.C. Η κατανάλωση οξυγόνου και η θερμιδική δαπάνη παραμένουν αυξημένα καθώς τα μυϊκά κύτταρα αποκαθιστούν τους φυσιολογικούς και μεταβολικούς παράγοντες στο επίπεδο των κυττάρων πριν την άσκηση. Αυτό μεταφράζεται σε υψηλότερη και μεγαλύτερης διάρκειας θερμιδική καύση μετά την άσκηση και μιλάμε για επίδραση after-burn ή, αλλιώς στα ελληνικά, αυξημένη μεταπροπονητική κατανάλωση θερμίδων. Με λίγα λόγια, αυτό σημαίνει ότι μετά από μια προπόνηση HIIT, το σώμα σας θα συνεχίσει να καίει περισσότερες θερμίδες από ό, τι θα έκανε μετά από περπάτημα ή τζόκινγκ.

Επιπλέον η HIIT προκαλεί δύο βασικές ορμόνες: την επινεφρίνη και τη νορεπινεφρίνη, που παίζουν σημαντικό ρόλο στην απώλεια λίπους. Αυτές οι δύο ορμόνες (μερικές φορές αναφέρονται ως αδρεναλίνη και νοραδρεναλίνη) είναι υπεύθυνες για τη λιπόλυση. Μελέτη από το περιοδικό Journal of Obesity αναφέρει ότι η HIIT μπορεί να παίξει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στη μείωση του κοιλιακού λίπους καθώς και του σπλαχνικού λίπους, που περιβάλλει τα όργανα στο στομάχι και το ήπαρ.

Πώς να την κάνετε

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι 2 με 3 HIIT προπονήσεις την εβδομάδα. Με αυτό τον τρόπο θα πετύχετε τα αποτελέσματα που θέλετε. Έχετε υπόψη ότι 20 λεπτά ΗΙΙΤ ισοδυναμούν με 60-90 λεπτά οποιουδήποτε άλλου καρδιοαναπνευστικού προγράμματος χαμηλής έντασης, επομένως δεν σπαταλάτε τον χρόνο σας.

Αν και υπάρχουν πολλές παραλλαγές η HIIT αποτελεί μια πολύ έντονη καρδιοαναπνευστική προπόνηση που βασίζεται στις εκρήξεις ταχύτητας και ρυθμού. Το κύριο χαρακτηριστικό της είναι οι συνεχείς εναλλαγές μικρής χρονικής διάρκειας με υψηλότερης έντασης προσπάθεια.

  • Για τις δύο πρώτες εβδομάδες κάνετε HIIT για 15 λεπτά, με 15 δευτερόλεπτα έντονης άσκησης και ενός λεπτού ξεκούραση.
  • Για τις δύο επόμενες εβδομάδες, προπόνηση 17 λεπτών, με 30 δευτερόλεπτα έντονης άσκησης με ένα λεπτό ξεκούρασης.
  • Όταν εξοικειωθείτε με την προπόνηση μπορείτε να κάνετε 30 δευτερόλεπτα έντονης άσκησης με τριάντα δευτερόλεπτα ξεκούρασης.

Θα σας βοηθήσουν επίσης:

6 Pack Extreme Start & Go & Fit της Power Health

Το Size One 6pack αποτελεί ένα πρωτοποριακό συμπλήρωμα διατροφής, εστιασμένο στις ανδρικές ανάγκες για ένα όμορφο και καλοσχηματισμένο σώμα.

CLA 1000mg Λιπαρό Οξύ για το Μεταβολισμό των Λιπών της Lamberts

Το CLA (συζευγμένο λινολεϊκό οξύ) της Lamberts® περιέχει Tonalin® CLA, μια μορφή φυσικού συζευγμένου λινολεϊκού οξέος. Κλινικές μελέτες που έχουν διεξαχθεί με το CLA αποδεικνύουν τον ρόλο που διαδραματίζει στην διατήρηση της ισορροπίας μεταξύ του μυϊκού και του λιπώδους ιστού.

Lipotropic Factors - Διάλυση Λίπους της Solgar

Τo Lipotropic Factors της Solgar συμβάλει στην απομάκρυνση του συσσωρευμένου λίπους από το ήπαρ, επιδρά θετικά στη μείωση της χοληστερίνης και ενεργεί αποτελεσματικά στην αποτοξίνωση του ήπατος. Επίσης βοηθάει στη διάσπαση των διατροφικών λιπών και κατά συνέπεια στον έλεγχο του σωματικού βάρους.

Διαβάστε επίσης: Ποια είναι τα 4 άγνωστα συστατικά που μπορούν πραγματικά να κάψουν το λίπος στην κοιλιά;