ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Η Ελλάδα στις πρώτες θέσεις της Ευρώπης στην παιδι

Η Ελλάδα στις πρώτες θέσεις της Ευρώπης στην παιδική παχυσαρκία

Η Ελλάδα στις πρώτες θέσεις της Ευρώπης στην παιδική παχυσαρκία

Μην αφήσεις τίποτα στο πιάτο σου. Να το φας όλο, για να μεγαλώσεις.  Έλα, μία μπουκιά έμεινε, αυτή είναι η δύναμή σου. Κάπως έτσι μεγαλώσαμε ως παιδιά, οι πιο παλιοί, αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα έτσι μεγαλώνουν και οι νεότερες γενιές, αλλά σε πιο… εξελιγμένες καταστάσεις φέρνοντας την Ελλάδα στις ‘’κορυφαίες’’ θέσεις της Ευρώπης στην παιδική παχυσαρκία.

Ένα παιδικό πρόβλημα με τεράστιες διαστάσεις

Το φαινόμενο της παιδικής παχυσαρκίας συναντάται κυρίως στις χώρες της Νότιας Ευρώπης η οποία έχει τα μεγαλύτερα ποσοστά στην Ευρώπη. Αν και στη χώρα μας, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, έχει υπάρξει μία βελτίωση, τα ποσοστά παραμένουν ακόμα υψηλά. Ο όρος παχυσαρκία ορίζεται από την υπερβολική και μη φυσιολογική συσσώρευση λίπους στο σώμα που επηρεάζει αρνητικά την υγεία και την ποιότητα ζωής του ατόμου. Στη χώρα μας, ένα στα δύο παιδιά ορίζεται ως παχύσαρκο.

Όταν η εγκυμοσύνη ‘’γεννά το πρόβλημα’’

Οι περισσότερο πιστεύουν ότι η παχυσαρκία εκδηλώνεται στην παιδική ίσως και εφηβική ηλικία. Και όμως, το πρόβλημα ξεκινάει πολύ νωρίτερα, από τις διατροφικές συνήθειες της μέλλουσας  μητέρας, πριν καν ακόμα γίνει η σύλληψη. Γίνεται, λοιπόν, κατανοητό πόσο σημαντική είναι ισορροπημένη διατροφή για το ‘’σωματικό μέλλον’’ του παιδιού. Εξυπακούεται φυσικά, ότι το ίδιο και ακόμα περισσότερο ισχύει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, η οποία επηρεάζει το βάρος του εμβρύου.

Η επόμενη χρονική περίοδος που είναι καθοριστική, είναι μεταξύ 6-7 ετών λόγω της απότομης αύξησης των λιποκυττάρων, και βέβαια, η περίοδος της εφηβικής ηλικίας όπου οι ορμονικές μεταβολές αλλάζουν πολλά στη λειτουργία του οργανισμού. Οι μητέρες που ακολουθούν έναν υγιεινό τρόπο ζωής προσφέρουν στα παιδιά τους μία καλύτερη ποιότητα ζωής,  μειώνοντας σημαντικά τις πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκα.

Γιατί τα παιδιά παχαίνουν;

Ένα τόσο υπαρκτό και έντονο πρόβλημα δεν μπορεί να υφίσταται χωρίς να υπάρχουν αιτίες που το προκαλούν, οι οποίες αποδίδονται  όχι μόνο στο οικογενειακό, αλλά και στο εξωτερικό περιβάλλον που μεγαλώνει ένα παιδί. Ποιοι είναι οι λόγοι που τα παιδιά παχαίνουν;

Έκφραση αγάπης

Για πολλούς γονείς η παροχή τροφής ή γλυκών που αρέσουν στα παιδιά αποτελεί έκφραση αγάπης, που όμως καταλήγει σε αύξηση τους βάρους τους. Επίσης, αυτό συμβαίνει και με παππούδες και γιαγιάδες, που συνήθως είναι ‘’της παλιάς σχολής’’, μπουκώνουν τα παιδιά πιστεύοντας ότι έτσι τα φροντίζουν περισσότερο.

Σε χωριστά τραπέζια

Τα δύσκολα ωράρια των γονέων που τους κρατούν μακριά από το σπίτι τις ώρες φαγητού,  έχει ως αποτέλεσμα ένα μεγάλο ποσοστό παιδιών να τρώει μόνο του και όχι στο οικογενειακό τραπέζι, ώστε να ελέγχεται η  ποιότητα και η ποσότητα φαγητού που καταναλώνει.

Χωρίς πρωινό, χωρίς κολατσιό

Πολλά παιδιά φεύγουν από το σπίτι χωρίς να έχουν πάρει ένα ισορροπημένο και υγιεινό πρωινό, ή κάποιο κολατσιό για να φάνε στο διάλλειμα. Γεύματα που αντισταθμίζονται με χρήματα που φυσικά τα παιδιά ξοδεύουν σε τροφές φτωχές σε θρεπτικά συστατικά και πλούσιες σε ‘’ακατάλληλα’’.

Δεν ξέρουν

Τα παιδιά έχουν ελλιπή ενημέρωση, τόσο από το οικογενειακό όσο και από το εκπαιδευτικό περιβάλλον, όσον αφορά την ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή, τα πλεονεκτήματα που προσφέρει στην υγεία τους, τις επιδόσεις στο σχολείο και στις καθημερινές τους δραστηριότητες και ενασχολήσεις.

Πολυάσχολες μητέρες

Οι περισσότερες μητέρες είναι πολυάσχολες, εργάζονται πολλές ώρες, με αποτέλεσμα τα παιδιά να μη συνηθίζουν στο σπιτικό φαγητό, αλλά στην εύκολη λύση του έτοιμου φαγητού, είτε απ’ έξω, είτε του τυποποιημένου-κατεψυγμένου φαγητού. Επίσης, παρατηρείται μεγαλύτερη κατανάλωση κρέατος σε σχέση με άλλες υγιεινές τροφές όπως είναι τα όσπρια, τα λαχανικά και τα χορταρικά.

Fast Food τα αγαπημένα

Τα  fast food  αποτελούν αγαπημένη παιδική επιλογή με τις έντονες απολαυστικές γεύσεις που προσφέρουν. Αν και το ποσοστό που πηγαίνει σε τέτοιου τύπου εστιατόρια δεν είναι μεγάλο, παρόλα αυτά η περιεκτικότητα των τροφών, σε λιπαρά, υδατάνθρακες, αλάτι, ζάχαρη στο φαγητό και τα αναψυκτικά, καθώς και οι μεγάλες μερίδες, επιβαρύνουν θερμιδικά τον παιδικό οργανισμό.

Τα σχολικά κυλικεία

Σε πολλά σχολικά κυλικεία της χώρας μας έχει βελτιωθεί το μενού προσφέροντας πιο υγιεινές επιλογές όπως φρούτα, λαχανικά, χυμούς, γαλακτοκομικά και αρτοσκευάσματα ολική άλεσης. Παρόλα αυτά υπάρχουν ακόμα αρκετοί  πειρασμοί στους οποίους τα παιδιά ενδίδουν, και μάλιστα χωρίς τον έλεγχο γονέων και εκπαιδευτικών.

Τεχνολογία και έλλειψη άσκησης

Τηλεόραση, tablet, κινητά, play station αποτελούν για τα περισσότερα παιδιά αγαπημένη απασχόληση που τα απομακρύνει από τη σωματική δραστηριότητα και τα οφέλη ενός αθλήματος, ενός ομαδικού παιχνιδιού. Επίσης, το φορτωμένο σχολικό και φροντιστηριακό πρόγραμμα δεν αφήνουν πολλά περιθώρια στα παιδιά να ασκηθούν.

Υπάρχει λύση;

 Η λύση στο πρόβλημα της παχυσαρκίας τόσο για τα παιδιά, όσο και για τους ενήλικες είναι σύνθετο και δύσκολο. Δεν  αποτελεί λύση πιέσουμε και να πείσουμε τα παιδιά να μην τρώνε πολύ. Είναι ένα πρόβλημα που για να λυθεί απαιτεί την παρέμβαση της πολιτείας, του σχολείου και  των γονέων.

Πώς μπορείτε, με σωστές κινήσεις, να βοηθήσετε το παιδί σας να μειώσει το βάρος του:

  • Όσο πιο γρήγορα αντιληφθείτε και κατανοήσετε το πρόβλημα, τόσο πιο αποτελεσματικοί θα είστε.
  • Σχεδιάζετε ελκυστικά φαγητά που πιστεύετε ότι αρέσουν στο παιδί σας, στη βάση της υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής συνδυασμένα πάντα με λαχανικά.
  • Μην το αφήσετε ποτέ να φύγει χωρίς πρωινό. Θα το χορτάσει και θα του δώσει ενέργεια, και βέβαια, θα μειώσει τις πιθανότητες να ενδώσει στους σχολικούς πειρασμούς.
  • Μυήστε το στις μαγικές γεύσεις των φρούτων, φτιάχνοντας πρωτότυπες φρουτοσαλάτες ή φρέσκους χυμούς.
  • Αποφεύγετε να συζητάτε για γλυκά και γενικά φαγητά που δε βοηθούν το στόχο σας.
  • Μικρά υγιεινά σνακ καλό είναι να υπάρχουν πάντα στο σπίτι που θα βρίσκει εύκολα όταν νιώθει ότι πεινάει.
  • Καταργήστε τελείως τα προμαγειρεμένα φαγητά, και βέβαια, σταματήστε να παραγγέλνετε απ’ έξω.
  • Τρώτε πάντα με την τηλεόραση κλειστή, και γενικά κάθε επικοινωνιακό είδος τεχνολογίας και γευματίστε όλοι μαζί  στο οικογενειακό τραπέζι.
  • Υιοθετήστε υγιεινές διατροφικές συνήθειες ώστε να γίνετε το καλό παράδειγμα, αφού τα παιδιά όπως ξέρετε, ό,τι βλέπουν κάνουν.
  • Πηγαίντε μαζί μία βόλτα, ειδικά αν έχετε σκύλο είναι μία θαυμάσια ευκαιρία, ή απλά βγείτε παρέα για περπάτημα.
  • Μη δώσετε στο φαγητό τη μορφή τιμωρίας για κάποια αταξία του.
  • Η αγάπη, τα τρυφερά χάδια και μία μεγάλη αγκαλιά είναι η καλύτερη επιβράβευση και έκφραση των συναισθημάτων σας σε σχέση με ένα φαγητό ή ένα γλυκό.

Τα παιδιά τρελαίνονται για αναψυκτικά και ζαχαρώδη ροφήματα. Υπάρχει όμως τρόπος να σβήσετε τη δίψα τους για ζάχαρη και να τους προσφέρετε θρεπτικά συστατικά με τον πιο απολαυστικό τρόπο, με τα Vitasip Kids, τα βιταμινούχα καλαμάκια για παιδιά  από την Power Health. Πρωτότυπα, απολαυστικά γεμάτα οφέλη έχουν απίθανες γεύσεις που θα τα  αγαπήσουν και θα μάθουν να πίνουν τη βιταμίνη τους με το… καλαμάκι. Κάθε συσκευασία περιέχει 7 βιταμινούχα καλαμάκια καλύπτοντας  διαφορετικές ανάγκες για τον παιδικό οργανισμό.

VitaSip με Ασβέστιο & βιταμίνη D3, γεύση βατόμουρο, για γερά οστά, δόντια και ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Vitasip Kids Πολυβιταμίνη, γεύση πορτοκάλι και όλες τις απαραίτητες βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία για την κάλυψη των καθημερινών αναγκών σε ενέργεια, διατροφικές ανάγκες και προστασία.

Vitasip Kids με Mαγνήσιο & βιταμίνη B6, γεύση κεράσι, για τη μείωση της κούρασης, την ενίσχυση των αντοχών και της ενέργειάς τους και τη φυσιολογική ψυχολογική λειτουργία.

Vitasip Kids με Ψευδάργυρο & βιταμίνη C, γεύση μήλο, για την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, την ενίσχυση των πνευματικών λειτουργιών, την καλή κατάσταση των οστών και την ενίσχυση της ενέργειάς τους.

Συνδυάστε την απόλαυσή τους με υγιεινές διατροφικές επιλογές που σας προσφέρει η σειρά Healthy & Tasty. Αποτελεί μία ολοκληρωμένη πρόταση που ακολουθεί το πρότυπο της ισορροπημένης διατροφής  σε σνακ και γεύματα για μεγάλους και παιδιά, υψηλά σε πρωτεΐνες  και φυτικές ίνες,  χαμηλά σε  θερμίδες, υδατάνθρακες και σάκχαρα.

Για ένα απολαυστικό, χορταστικό, υγιεινό πρωινό επιλέξτε Breakfast Time, νιφάδες βρώμης με υπέροχη γεύση βανίλια που θα τους χαρίσει ενέργεια με μόλις 89 θερμίδες.

Λατρεύουν τα μπισκότα; Κανένα πρόβλημα. Biscoteins, απολαυστικά μπισκότα πλούσια σε φυτικές ίνες χαμηλά σε θερμίδες, σάκχαρα και υδατάνθρακες, σε 6 εκπληκτικούς συνδυασμούς γεύσεων.

Έχουν αδυναμία στα πατατάκια; Κάντε τους το χατίρι με All Good Crisps, τα μοναδικά, τραγανά, φουρνιστά πατατάκια με λίγες θερμίδες και γεμάτα γεύση που θα γίνουν τα αγαπημένα τους.

Θέλετε να έχει ένα χορταστικό, πλήρες ισορροπημένο γεύμαΜπάρα My Meal με 23 βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία  και υπέροχη γεύση φιστίκι-σοκολάτα.