ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Γυμναστική στο σπίτι: 5 εύκολες και αποδοτικές ασκ

Γυμναστική στο σπίτι: 5 εύκολες και αποδοτικές ασκήσεις

Γυμναστική στο σπίτι: 5 εύκολες και αποδοτικές ασκήσεις

που μπορείς να κάνεις στο σπίτι!

 

Σίγουρα, πολλοί από εσάς την περίοδο των γιορτών ίσως να παραμέλησαν λίγο τη σωματική τους άσκηση και να επιδόθηκαν περισσότερο στις γευστικές δοκιμές, καταναλώνοντας κάθε έδεσμα που βρισκόταν στα εορταστικά τραπέζια. Ήρθε η ώρα όμως να βάλετε στο πρόγραμμά σας κάποιες απλές ασκήσεις γυμναστικής που θα μεταμορφώσουν το σώμα σας και θα ανεβάσουν την ψυχολογία σας.

Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα μπορείτε να ενισχύσετε τον οργανισμό σας με ενέργεια και τόνωση με τα προϊόντα της αθλητικής σειράς Sport Series της Power of Nature που αποτελείται από συμπληρώματα διατροφής με θρεπτικά συστατικά που συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία του οργανισμού κατά την άσκηση.

Παρακάτω παρουσιάζουμε και κάποιες απλές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε και στο σπίτι.

  1. Σκοινάκι

Πρόκειται για μια άσκηση που συνηθίζαμε να κάνουμε στην παιδική ηλικία που όμως υπόσχεται το κάψιμο πολλών θερμίδων, ενώ ταυτόχρονα είναι και πολύ διασκεδαστική!

  1. Καθίσματα

Αυτή η άσκηση γυμνάζει όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματος. Συμβάλλει στην τόνωση των γλουτών, δυναμώνει το σώμα και καίει πολλές θερμίδες. Για να αυξήσεις την καύση θερμίδων και να ανεβάσεις τους καρδιακούς σου παλμούς, μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις καθίσματα με αναπήδηση.

  1. Push-ups

Αν και λίγο δύσκολη άσκηση, μπορεί να κάνει θαύματα στο σώμα σου! Υπάρχουν αρκετές διαφορετικές εκδοχές αυτής της άσκησης που γυμνάζουν διαφορετικούς μύες στους ώμους και τα χέρια. Κάνοντας καθημερινά αυτή την άσκηση δεν γυμνάζεις μόνο το επάνω μέρος του σώματός σου αλλά και ολόκληρο τον κορμό.

  1. Προβολές

Αν θέλεις να ενδυναμώσεις τους μύες στα πόδια σου δοκίμασε να κάνεις προβολές. Οι προβολές σου δίνουν τόσο εκπληκτικά αποτελέσματα επειδή απομονώνουν κάθε πόδι, βοηθώντας στη μεταμόρφωση του σώματός σου. Για να προσθέσεις λίγη αεροβική και να αυξήσεις την ένταση, κάνε μερικές προβολές με άλμα.

  1. Τρέξιμο

Αδιαμφισβήτητα το τρέξιμο έχει να σου προσφέρει πολλά οφέλη εκτός από το κάψιμο πολλών θερμίδων. Συμβάλλει στη μείωση του άγχους, στη φυσιολογική λειτουργία της καρδιάς, μειώνει τον κίνδυνο κατάθλιψης και βελτιώνει τη συνολική σου υγεία. Στην πραγματικότητα, το τρέξιμο μπορεί να μεταμορφώσει το σώμα σου όσο καμιά άλλη άσκηση.