ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Γιατί πρέπει να αποφεύγουμε την καθιστική ζωή;

Γιατί πρέπει να αποφεύγουμε την καθιστική ζωή;

Γιατί πρέπει να αποφεύγουμε την καθιστική ζωή. Συνέπειες στον ανθρώπινο οργανισμό και τι μπορούμε να κάνουμε.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας χαρακτηρίζει την καθιστική ζωή ως έναν <1> από τους δέκα <10 > μεγαλύτερους εχθρούς της υγείας μας. Μάλιστα, αποδίδει σε αυτήν 3,2 εκατομμύρια θανάτους ετησίως.

Οι ειδικοί επιστήμονες πιστεύουν ότι ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας που μπορούμε να επηρεάσουμε, μετά το κάπνισμα, είναι η συστηματική φυσική δραστηριότητα στο πλαίσιο και μιας ισορροπημένης διατροφής. Και δικαίως, αφού ολοένα περισσότερες μελέτες αποδεικνύουν πως όσο περισσότερο καθόμαστε, τόσο περισσότερο, και σοβαρότερα, αρρωσταίνουμε.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία έρευνας, τα άτομα που έχουν καθιστική ζωή έχουν γενικά κατά 114% μεγαλύτερο κίνδυνο να εκδηλώσουν προβλήματα υγείας, πάντα σε σύγκριση με εκείνα που ασχολούνται συστηματικά με κάποιο είδος φυσικής δραστηριότητας.

Ο βασικότερος λόγος είναι ότι το ανθρώπινο σώμα είναι σχεδιασμένο για να περπατάει, να τρέχει, να κινείται. Το κάθισμα όμως το περιορίζει και το καταπονεί. Πολλές φορές επιθυμούμε να κάτσουμε για να ξεκουραστούμε, αλλά η πολύωρη καθιστική στάση φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα επειδή καταπονεί το μυοσκελετικό μας σύστημα. Κουράζει τους μυς που κρατούν τη σπονδυλική στήλη, προκαλεί πονοκεφάλους, αυχενικό σύνδρομο, πόνους και ακαμψία στη ράχη, συγκέντρωση τοξινών στο ανθρώπινο σώμα.

Μία ακόμη πιθανή εξήγηση των αρνητικών συνεπειών της αυξημένης καθιστικής ζωής, εκτός από το γεγονός ότι αντικαθιστά δραστηριότητες μεγαλύτερης έντασης, είναι και το ότι, πιθανότατα, όσοι υιοθετούν ένα πιο καθιστικό μοντέλο ζωής υιοθετούν ταυτόχρονα και ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Τι μπορούμε να κάνουμε;

  • Εάν λοιπόν η καθημερινή δουλειά μας απαιτεί να βρισκόμαστε σε ένα γραφείο, μπροστά από έναν υπολογιστή για 6, 8 ή και περισσότερες ώρες, φροντίζουμε να καθόμαστε έχοντας πάντα σωστή στάση στο σώμα σας. Επίσης, θα πρέπει να σηκωνόμαστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα προκειμένου να διευκολύνουμε τις λειτουργίες του οργανισμού μας και ασφαλώς να ξεκουραζόμαστε. Ένα σύντομο περπάτημα μέσα στο χώρο εργασίας μας μπορεί να λειτουργήσει ωφέλιμα και ευεργετικά για το σώμα σας αλλά και για τη διάθεσή σας.
  • Επιλέξτε μία συνήθεια που θα την κάνετε πάντα όρθιοι. Είτε αυτό είναι να μιλάτε στο τηλέφωνο, είτε να τσεκάρετε το facebook, αποφασίστε εσείς ποια θα είναι αυτή η συνήθεια και εξασκείτε την πάντα όρθιοι. Έτσι θα βγαίνετε ανά τακτά διαστήματα από το φαύλο κύκλο που σας θέλει διαρκώς καθήμενους και ακινητοποιημένους.
  • Τρώτε ένα γεύμα της ημέρας όρθιοι. Οι ώρες που περνάτε καθισμένοι για να φάτε το γεύμα σας, προσθέτουν στις συνολικές ώρες κάθε μέρα που περνάτε καθιστοί. Ξεκινήστε να τρώτε ένα γεύμα την ημέρα όρθιοι, όπως για παράδειγμα το πρωινό, χωρίς όμως να συνδέετε το όρθιο στυλ με βιασύνη και άγχος.
  • Ξέρετε ότι όσο κάθεστε, κάθεται και ο μεταβολισμός σας; Κινηθείτε. Περπατήστε λίγο παραπάνω για να πάτε στη δουλειά σας. Ούτε πολύ γρήγορα, ούτε πολύ αργά, αλλά με ρυθμό, έτσι ώστε το περπάτημα να είναι αεροβικό.
  • Για εσάς που γνωρίζετε ότι η άσκηση αποτελεί τρόπο ζωής, αλλά και τρόπος να έχετε το σώμα που θέλετε και ακολουθείτε ισορροπημένη διατροφή, τώρα έχετε έναν ακόμα σύμμαχο. Fit & Lean, το καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής από την Power Health. Το διπλό προϊόν που έρχεται να συμπληρώσει την προσπάθειά σας να αποκτήσετε ένα καλλίγραμμο σώμα.
  • Fit & Lean ΜΒ: περιέχει πράσινο τσάι, yerba mate, κετόνες ράσμπερι, πικραλίδα, εκχύλισμα σπόρων σταφυλιού καθώς και τις βιταμίνες Β1, Β6, Β12 και νιασίνη που συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του μεταβολισμού.
  • Fit & Lean FΒ: περιέχει αγκινάρα, τζίντζερ, L-καρνιτίνη, ινοσιτόλη, βεταϊνη και τέλος χολίνη που συμβάλλει στο φυσιολογικό μεταβολισμό των λιπιδίων.