ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Διατροφικά tips για τις διακοπές

Διατροφικά tips για τις διακοπές

Διατροφικά tips για τις διακοπές

Είναι καλοκαίρι και οι πιθανότητες να βρεθείς σε παραλιακά ταβερνάκια με νόστιμους ουζομεζέδες ολοένα και μεγαλώνουν. Ωστόσο, καλό θα ήταν να υπάρχει ένα μέτρο και να φροντίσεις να μην ξεχάσεις τις υγιεινές συνήθειες που με ευλάβεια τηρούσες καθόλη τη διάρκεια του χρόνου. Γι’αυτό καλό θα ήταν να ακολουθήσεις τις παρακάτω καλοκαιρινές συμβουλές…

Σνακ για την παραλία ή τη βόλτα

Για να μπορέσεις να αποφύγεις τα έτοιμα τρόφιμα που ίσως είναι διαθέσιμα στις παραλίες, όπως πατατάκια, clubsandwich, γλυκά κ.ά. βάλε στην τσάντα σου φρέσκα ή ξερά φρούτα, ξηρούς καρπούς ή παξιμαδάκια που μπορούν εύκολα να μεταφερθούν και αντέχουν στην ζέστη.

Επιλέξτε προσεκτικά εστιατόριο

Καλό είναι να ενημερωθείτε μέσω διαδικτύου για τα εστιατόρια που διαθέτουν υγιεινά πιάτα. Επίσης, κάποια εστιατόρια έχουν δίπλα από το κάθε γεύμα διατροφικές πληροφορίες, που θα σας φανούν χρήσιμες. Μπορείτε να επιλέξτε ένα εστιατόριο που απευθύνεται σε παιδιά και έχουν υγιεινό παιδικό μενού, που να περιλαμβάνει μικρότερα μεγέθη μερίδας και τα γεύματα έχουν σχεδιαστεί ώστε να παρέχουν άφθονη τροφή για μικρούς, αλλά και μεγάλους καταναλωτές.

Ελέγξτε τις θερμίδες του πιάτου που επιλέξατε

Μια καλή και εύκολη λύση, ώστε να περιορίσουμε το θερμιδικό περιεχόμενο ενός πιάτου είναι να επιλέξουμε ένα πιάτο με τρόφιμα που είναι ψητά, βραστά ή ατμού και να αποφύγουμε τα τηγανητά και τα τρόφιμα που αναφέρονται ως τραγανά, πλούσια (πιθανόν σε κάποιου είδους σάλτσα) και φυσικά τα ογκρατέν. Ζητήστε από τον σεφ να αντικαταστήσει κάποιο τηγανητό συνοδευτικό του πιάτου με βραστά λαχανικά, σαλάτα με ελαιόλαδο αντί για κάποια παχυντική σάλτσα ή κάτι πιο υγιεινό όπως φρούτα ή βραστές πατάτες. Πολλά εστιατόρια σερβίρουν τεράστιες μερίδες , μερικές φορές αρκετά για δύο ή τρία άτομα, ρωτήστε πριν παραγγείλετε κάποιο από αυτά τα πιάτα.

Φροντίστε το γεύμα να είναι ισορροπημένο

Φροντίστε να ισορροπήσετε το γεύμα με τρόφιμα από όλες τις διαφορετικές ομάδες τροφίμων: κρέας, γαλακτοκομικά, φρούτα, λαχανικά και δημητριακά. Για ορεκτικό επιλέξτε φρέσκες σαλάτες, για παράδειγμα σαλάτες με κοτόπουλο, τυρί ή θαλασσινά μπορούν να εφοδιάσουν με πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και βιταμίνες το παιδί σας. Αν το παιδί σας ακολουθεί ένα πρόγραμμα διατροφής χαμηλό σε λιπαρά, μπορείτε να χρησιμοποιήστε ένα dressing με χαμηλά λιπαρά ή να παραλείψετε κάποια από τα extras, όπως κρουτόν ή μπέικον. Επίσης, το τυρί μπορεί να είναι κάποιο τυρί χαμηλό σε λιπαρά.

Προσοχή στο αλκοόλ και ειδικά τα κοκτέιλ

Η κατανάλωση αλκοόλ αυξάνεται στις διακοπές, ωστόσο ακόμη και αυτό μπορείς να το κάνεις με μέτρο, αποφεύγοντας κάποια κοκτέιλ με αρκετά σάκχαρα.

Ενυδάτωση!

Μην ξεχνάτε να ενυδατώνετε συνεχώς τον οργανισμό σας πίνοντας άφθονο νερό και αρκετούς φυσικούς χυμούς. Μια πολύ καλή ιδέα για πιο ενισχυμένη ενυδάτωση είναι το συμπλήρωμα διατροφής Hydrolytes της PowerHealth.