ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
3 άγνωστοι τρόποι που ενισχύουν τη γονιμότητά σας

3 άγνωστοι τρόποι που ενισχύουν τη γονιμότητά σας

Προσπαθείτε να συλλάβετε για αρκετούς μήνες και δεν έχετε δει ακόμη τη θετική ένδειξη στο τεστ εγκυμοσύνης; Για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να μείνετε έγκυος, δοκιμάστε έναν από τους 3 άγνωστους τρόπους, που υποστηρίζουν οι έρευνες ότι ενισχύουν τη γονιμότητά σας.

1ος τρόπος: Μασάζ γονιμότητας

Αν αντιμετωπίζετε δυσκολία στη σύλληψη ή είχατε κάποια γυναικολογικά προβλήματα το μασάζ γονιμότητας μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχούς σύλληψης. Το μασάζ γονιμότητας μπορεί να ενισχύσει τη γονιμότητά σας με φυσικό τρόπο και να μειώσει τις πιθανές παρενέργειες που μπορεί να προκαλέσουν κάποιες θεραπείες εξωσωματικής γονιμοποίησης στον οργανισμό σας. Επιπλέον, το μασάζ γονιμότητας αποκαθιστά την ορμονική ισορροπία, ενισχύει το ανοσοποιητικό, συμβάλλει στην καλή κυκλοφορία του αίματος και τη σωστή λειτουργία των οργάνων του σώματος και μειώνει το άγχος. Μάλιστα οι ειδικοί πιστεύουν ότι ενισχύει την αιμάτωση της μήτρας, βελτιώνει το ενδοκρινικό σύστημα και συμβάλλει στην αποτοξίνωση από την περίσσεια ορμονών. Αναζητήστε έναν θεραπευτή, πιστοποιημένο στο μασάζ γονιμότητας και δοκιμάστε το. Έξι συνεδρίες των 45 λεπτών είναι αρκετές για να ενισχύσουν τη γονιμότητά σας και τις πιθανότητες σύλληψης. Ρωτήστε τον θεραπευτή τι είδους λάδι μασάζ χρησιμοποιεί, καλό είναι να αποφεύγετε το παραφινέλαιο.

2ος τρόπος: Διατροφή γονιμότητας

Η διατροφή παίζει σπουδαίο ρόλο στην ενίσχυση της γονιμότητάς σας. Γι΄αυτό:

  • Αυξήστε την πρόσληψη τροφών πλούσιων σε Ω3 λιπαρά οξέα. Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με λιπαρά ψάρια (σολομός, σαρδέλα, τόνος) και ξηρούς καρπούς.
  • Καταναλώνετε τους σωστούς υδατάνθρακες. Η ποιότητα των υδατανθράκων επηρεάζει τη γονιμότητά σας. Οι υδατάνθρακες που περιέχουν υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, όπως πατάτες, λευκό ρύζι, λευκά ζυμαρικά και λευκό ψωμί, ενδέχεται να προκαλούν προβλήματα ωορρηξίας και γονιμότητας. Αντίθετα, οι σύνθετοι υδατάνθρακες όπως το ψωμί και ζυμαρικά ολικής άλεσης, το αναποφλοίωτο ρύζι και οι τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, βελτιώνουν την κατάσταση.
  • Μειώστε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος. Σύμφωνα με έρευνες η ζωική πρωτεΐνη προκαλεί προβλήματα σύλληψης. Προτιμήστε όσπρια και δημητριακά που περιέχουν φυτική πρωτεΐνη, που βοηθούν στη γονιμότητα.
  • Πίνετε το γάλα σας! Σύμφωνα με αμερικανική μελέτη το πλήρες γάλα ενισχύει τη γονιμότητά σας επειδή μειώνει τα προβλήματα ωορρηξίας, σε αντίθεση με τα άπαχα ή ημίπαχα γαλακτοκομικά.
  • Μένετε ενυδατωμένοι. Τα κολπικά σας υγρά- το οποία βοηθούν το σπέρμα να βρει το ωάριο - αποδυναμώνονται όταν δεν πίνετε αρκετό νερό. Καταναλώνετε αρκετό νερό την ημέρα ώστε τα ούρα σας να είναι ανοικτά κίτρινα.
  • Κόψτε την καφεΐνη. Η υψηλή πρόσληψη καφεΐνης παρεμποδίζει τη σύλληψη.  Αποφεύγετε τον καφέ, το τσάι και τα αναψυκτικά τύπου κόλα.
  • Λαμβάνετε φυλλικό οξύ. Είναι απαραίτητο για όσες επιθυμούν να αυξήσουν τη γονιμότητά τους. Ενισχύστε τη διατροφή σας με πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

3 Βελονισμός για γονιμότητα

Σε πολλά κέντρα εξωσωματικής γονιμοποίησης στο εξωτερικό, ο βελονισμός προσφέρεται ως συμπληρωματική θεραπεία, οπότε καταλαβαίνετε πόσο χρήσιμος είναι εάν θέλετε να ενισχύσετε τη γονιμότητά σας. Ο βελονισμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί για θεραπείες υπογονιμότητας, εκτός από την περίπτωση των φραγμένων σαλπίγγων. Σε συνδυασμό με τη χρήση βοτάνων χρησιμοποιείται για τη θεραπεία:

  • των αυξημένων επιπέδων της ωοθυλακιοτρόπου ορμόνης (FSH),
  • των επαναλαμβανόμενων αποβολών,
  • της ανεξήγητης υπογονιμότητας,
  • των διαταραχών στην ωχρινική φάση,
  • του συνδρόμου πολυκυστικών ωοθηκών με ασταθή κύκλο και άτομα με προβλήματα θυρεοειδούς.

Επίσης, ο βελονισμός μπορεί να βελτιώσει την εσωτερική επιφάνεια του ενδομητρίου, αυξάνοντας και τη ροή του αίματος στη μήτρα, να αυξήσει τον αριθμό των ωοθυλακίων που παράγονται κατά τη διάρκεια της θεραπείας για εξωσωματική γονιμοποίηση, να ρυθμίσει τα επίπεδα των ορμονών, ειδικά της γοναδοτροπίνης, η οποία μπορεί να βελτιώσει τα ποσοστά της ωορρηξίας. Δέκα με δώδεκα συνεδρίες βελονισμού, σε συνδυασμό με συμπληρώματα διατροφής, όπως τζίνσενγκ και τζίντζερ, μπορούν να ενισχύσουν τη γονιμότητά σας. Στην Ελλάδα η εφαρμογή θεραπειών βελονισμού γίνεται από πιστοποιημένους γιατρούς οι οποίοι έχουν εκπαιδευτεί στη βελονοθεραπεία.