ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
10 τρόποι που θα ανεβάσουν τη διάθεσή σας, από σήμ

10 τρόποι που θα ανεβάσουν τη διάθεσή σας, από σήμερα κιόλας!

Μπορεί να αφιερώνουμε χρόνο για την υγεία μας, αλλά και η ψυχική μας υγεία είναι εξίσου σημαντική. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου) αυτοί είναι οι 10 τρόποι που θα ανεβάσουν τη διάθεσή σας από σήμερα κιόλας!

1. Διαχειριστείτε το άγχος

Αφιερώστε λίγο χρόνο για να μάθετε κάποιες τεχνικές διαχείρισης του στρες όπως ασκήσεις αναπνοής ή να πώς να βρείτε ηρεμία μέσω γιόγκα ή διαλογισμού. Επίσης, δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις καταστάσεις που σας προκαλούν άγχος και βρείτε τους τρόπους με τους οποίους θα τις αντιμετωπίσετε. Αν για παράδειγμα έχετε άγχος για τη δουλειά σας, μάθετε να βάζετε προτεραιότητες και να ξεκινάτε από τα πραγματικά επείγοντα. Επίσης μπορούν να σας βοηθήσουν το Di-Stress της HealthAid, μία ειδικά ισορροπημένη σύνθεση βιταμινών του συμπλέγματος Β, βιταμίνης C, χολίνης και ινοσιτόλης, για την αντιμετώπιση του άγχους και της κόπωσης. Το Mega Stress Complex της Nature's Plus, μια εξαιρετική φόρμουλα κατά του άγχους και το αντιστρες συμπλήρωμα διατροφής Rhodiola Rosea της Lamberts με Rhodiola Rosea, γνωστή και ως Golden root ή Roseroot, που αποτελεί ένα από τα 50 διαφορετικά είδη της rhodiola, είναι όμως το μοναδικό είδος που χρησιμοποιείται ευρέως και με ασφάλεια.

2. Κοιμηθείτε καλά

Βάλτε στόχο να κοιμηθείτε τουλάχιστον 8 ώρες απόψε (και κάθε βράδυ). Ο ύπνος θα βοηθήσει στην αποκατάσταση του σώματος αλλά και του εγκεφάλου σας. Για να έχετε μια ξεκούραστη νύχτα, κλείστε το κινητό σας μία ώρα πριν πέσετε για ύπνο και αφήστε το μακριά από το κρεβάτι, κλείστε κάθε ηλεκτρονική συσκευή, διαβάστε ένα βιβλίο ή πιείτε ένα χαμομήλι. Δεν μπορείτε να κοιμηθείτε; Δοκιμάστε τη Bαλεριάνα της Ηealth Aid, φυσικό και ασφαλές ηρεμιστικό για την αϋπνία, την ανησυχία και την συναισθηματική κατάπτωση, χωρίς τις παρενέργειες των ηρεμιστικών φαρμάκων και το L-Theanine της  Lamberts. Η Θειανίνη αποτελεί ένα αμινοξύ που συναντάται σε υψηλά επίπεδα στο τσάι, και πιστεύεται ότι συμβάλλει στις χαλαρωτικές ιδιότητες που συνοδεύουν την κατανάλωση του τσαγιού. Επίσης το Dormeasan της A.Vogel Βάμμα από συνδυασμό φρέσκων βοτάνων με βαλεριάνα & λυκίσκο.Φυτικό υπνωτικό & ηρεμιστικό. Ο λυκίσκος καταπραϋνει την ένταση, το άγχος και τον πόνο και η βαλεριάνα είναι εξαιρετικά αποτελεσματική ως βοήθημα για την αντιμετώπιση της αϋπνίας, συμβάλλοντας σε φυσικό και θεραπευτικό ύπνο.

3. Επιλέγετε τις κατάλληλες τροφές

Η διατροφή μπορεί να ενισχύσει την αίσθηση ευεξίας. Άπαχο κρέας, ψάρι, κοτόπουλο, γαλακτοκομικά, σολομός, σαρδέλες, σκουμπρί, μαύρη σοκολάτα και τόνος, χάρη στα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν ανεβάζουν τη διάθεσή σας. Συμπληρώστε τη διατροφή σας επίσης με το συμπλήρωμα διατροφής Super Once A Day timed release της Quest για να διατηρήσετε μια βέλτιστη υγεία και καλή φυσική κατάσταση ή το Immunace της Vitabiotics που περιέχει αντιοξειδωτικές βιταμίνες Ε και C, πέντε φυσικές πηγές καροτενοειδών, καθώς και σελήνιο, ψευδάργυρο και χαλκό ώστε να εξασφαλίσει ολοκληρωμένη αντιοξειδωτική προστασία και να ενισχύσει την άμυνα του οργανισμού.

4. Δείτε τους φίλους σας

Περάστε το χρόνο σας με τους αγαπημένους σας, είναι πάντα ένας εγγυημένος τρόπος για να φτιάξει τη διάθεσή σας, οπότε προγραμματίστε να βρεθείτε με έναν καλό σας φίλο.Ο χρόνος που περνάμε κουβεντιάζοντας και γελώντας με κάποιον που αγαπάμε είναι ο καλύτερος τρόπος να βελτιωθεί η διάθεσή μας.

5. Ασκηθείτε

Η τακτική άσκηση είναι επίσης ζωτικής σημασίας για την καλή ψυχική υγεία. Οι ενδορφίνες που απελευθερώνονται κατά την άσκηση ενισχύουν τη διάθεσή σας και, μακροπρόθεσμα, σας βοηθούν να μειώσετε το στρες, να νιώθετε καλά και να είστε σε φόρμα.

6. Κάντε κάτι διασκεδαστικό

Αφιερώστε λίγο χρόνο σήμερα για να κάνετε κάτι που θα σας κάνει να χαμογελάσετε. Είτε το να δείτε μία κωμική σειρά, ένα αστείο βίντεο στο youtube ή απλά παίζοντας με το κατοικίδιό σας. Το γέλιο μειώνει τις ορμόνες του στρες, και απελευθερώνει ενδορφίνες που βοηθούν στη βελτίωση της ευεξίας σας.

7. Μυρίστε ένα αιθέριο έλαιο

Λεβάντα, εσπεριδοειδή, πράσινο τσάι, τα αρώματα μπορούν να κατευνάσουν το στρες και να σας βοηθήσουν να ηρεμήσετε. Ρίξε μερικές σταγόνες σε ένα μαντηλάκι και μυρίζετέ το κάθε φορά που νιώθετε ένταση. Σας προτείνουμε το Μίγμα Αιθέριων Ελάιων Refresh για Αναζωογόνηση της Apivita ή το Essential Oil αιθέριο έλαιο χαμομήλι της Darphin.

8. Βάλτε στον εαυτό σας μια πρόκληση

Η επίτευξη ενός στόχου ενισχύει την εμπιστοσύνη στον εαυτό σας η οποία με τη σειρά του ανεβάζει την αυτοεκτίμησή σας και βελτιώνει τη συνολική ψυχική σας διάθεση. Ορίστε τον εαυτό σας ένα στόχο σήμερα κιόλας.

9. Βγείτε έξω στο πράσινο

Σήμερα, απολαύσετε την ύπαιθρο κάνοντας μια βόλτα. Ιαπωνική έρευνα, έδειξε ότι οι συμμετέχοντες που πήγαν για μια βόλτα μέσα από δάση ελάτων παρουσίασαν σημαντικά λιγότερα συμπτώματα κατάθλιψης και μειωμένα επίπεδα στρες. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι τα αγχώδη άτομα είχαν μεγαλύτερο αίσθημα χαλάρωσης, εξαιτίας του αρώματος του ελάτου.  Μια βόλτα στη φύση μπορεί να αλλάξει το πώς λειτουργεί ο εγκέφαλός μας και αυτό μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή μας.

10. Αγκαλιάστε κάποιον

Όταν αγκαλιάζετε ένα άλλο πρόσωπο απελευθερώνετε μια ορμόνη που ονομάζεται οξυτοκίνη και δεν ενισχύει μόνον το δεσμό με το άλλο πρόσωπο, αλλά μειώνει επίσης τα επίπεδα της ορμόνης του στρες, κορτιζόλη στο σώμ

Το Box Pharmacy σας προτείνει
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
- 40%
648 πόντους
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
- 40%
441 πόντους