ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Τα 5 συμπληρώματα που επιταχύνουν το μαύρισμά σας

Τα 5 συμπληρώματα που επιταχύνουν το μαύρισμά σας

Εάν δεν θέλετε να περάσετε πολλές ώρες στον ήλιο με το φόβο μήπως καεί το δέρμα σας, μπορείτε να πάρετε ένα συμπλήρωμα μελανίνης για να αποκτήσετε το τέλειο μαύρισμα. Αλλά υπάρχουν 5 συμπληρώματα και βιταμίνες που επιταχύνουν το μαύρισμά σας και θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε γρήγορα χρυσαφένιο χρώμα με ασφάλεια. Δείτε ποια είναι.

1 Συμπληρώματα βήτα καροτίνης

Το βήτα καροτένιο είναι μια φυσική χρωστική που δίνει χρώμα σε πολλά φρούτα και λαχανικά. Όταν απορροφάται σε μορφή συμπληρώματος, μετατρέπεται σε βιταμίνη Α στο σώμα μας και διεγείρει την ανάπτυξη δερματικών κυττάρων, χτίζει κολλαγόνο και βοηθά στη διατήρηση της ελαστικότητας του δέρματος. Όταν λαμβάνεται σε υψηλές δόσεις μέσω συμπληρωμάτων βήτα καροτίνης, μπορεί να προσθέσει ακόμη και μια πορτοκαλί ή χρυσαφένια απόχρωση στο δέρμα σας, λόγω της οποίας το δέρμα σας θα φαίνεται μαυρισμένο. Δοκίμασε το Ilios Σύνθεση Καροτενίων (50 Φυτικές Κάψουλες) της Superfoods ή το  VitaFix Sun Tan Acitvator - Ενεργοποιητής Μαυρίσματος (7 Προγεμισμένα Πώματα) της Intermed.

2 Συμπληρώματα με  L-τυροσίνη και L-κυστεΐνη

Το Journal of Investigative Dermatology εξηγεί ότι αυτά τα δύο αμινοξέα μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε ένα βαθύ μαύρισμα. Ένα συμπλήρωμα αμινοξέων που περιέχουν επαρκή επίπεδα L-κυστεΐνης και L-τυροσίνης θα σας βοηθήσει να προστατέψετε το δέρμα σας από τις βλαβερές συνέπειες της υπεριώδους ακτινοβολίας και να αυξήσετε την παραγωγή μελανίνης. Και τα δύο αμινοξέα βοηθούν το σώμα σας να παράγει μελανίνη, η L-τυροσίνη είναι πρόδρομος της μελανίνη, η οποία είναι υπεύθυνη για την προστασία του δέρματος από τις επιζήμιες επιδράσεις του ήλιου και επίσης κάνει το δέρμα να μαυρίζει. Εάν πάρετε ένα συμπλήρωμα λίγο πριν βγείτε στον ήλιο, το σώμα σας θα είναι σε θέση να παράγει περισσότερη μελανίνη βοηθώντας σας να επιταχύνετε το μαύρισμά σας. Δοκίμασε το L-Tyrosine της Solgar.

3 Συμπληρώματα σεληνίου

Το σελήνιο είναι ένα αντιοξειδωτικό που συμβάλλει στην απομάκρυνση των ελεύθερων ριζών από το σώμα μας. Αυτά τα δραστικά μόρια γίνονται ακόμη πιο δραστικά μετά την έκθεση στον ήλιο και προκαλούν δερματικές παθήσεις και πρόωρη γήρανση. Έτσι, τα συμπληρώματα σεληνίου κρατούν το δέρμα σας προστατευμένο από τις βλάβες που δημιουργούν οι ελεύθερες ρίζες, βοηθώντας έτσι να μαυρίσετε με ασφάλεια. Δοκίμασε το Σελήνιο 200mg - Αντιοξειδωτική Προστασία της Fective.

4 Βιταμίνη D

Γενικά, η βιταμίνη D είναι η πιο σημαντική θρεπτική ουσία που απαιτείται για την σωστή ανάπτυξη των κυττάρων του δέρματος, άρα και για την καλή υγεία του δέρματος. Επιπλέον, παίζει σημαντικό ρόλο στις κυτταρικές λειτουργίες και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Το πιο σημαντικό είναι ότι η βιταμίνη D έχει την ικανότητα να προστατεύει το σώμα από τις επιβλαβείς επιδράσεις της υπεριώδους ακτινοβολίας.

5 Βιταμίνη Ε

Ένα από τα πράγματα που πρέπει να θυμάστε όταν κάνετε ηλιοθεραπεία είναι ότι πρέπει να εξασφαλίσετε ότι το δέρμα σας θα παραμένει ενυδατωμένο. Το ξηρό δέρμα είναι συχνά επιρρεπές σε ακμή ενώ μπορεί εύκολα να εμφανίσει ρυτίδες και λεπτές γραμμές. Αντίθετα, ένα ενυδατωμένο δέρμα μπορεί να αποκρούσει τις αρνητικές συνέπειες του ήλιου και να προωθήσει την ανάπτυξη νέων κυττάρων του δέρματος. Αυτό μπορεί να το κάνει η βιταμίνη Ε, η οποία, εκτός από ενυδάτωση, είναι ένα ισχυρό φυσικό αντιοξειδωτικό. Έτσι μπορεί να εξουδετερώσει την καταστρεπτική δράση των ελεύθερων ριζών στο σώμα, προστατεύοντας σας από την ηλιακή ακτινοβολία και διατηρώντας τη νεανική σας εμφάνιση.

Ποιες τροφές και συμπληρώματα σας προστατεύουν από τον ήλιο;

Η λίστα με τις καλύτερες τροφές και συμπληρώματα που θα προστατέψουν το δέρμα σας από τον ήλιο

• Ρεσβερατρόλη (κόκκινο κρασί, βατόμουρα και κόκκινα σταφύλια)

• Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (σολομός και ιχθυέλαιο)

• Ασταξανθίνη (σολομός και ιχθυέλαιο)

• Κατεχίνες (πράσινο και λευκό τσάι)

• Βιταμίνη Ε (σπόροι κολοκύθας, αμύγδαλα και σπαράγγια)

• Βήτα-καροτίνη (καρότα και κόκκινη πιπεριά)