ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Πώς να αντιμετωπίσετε την πρωινή ναυτία της εγκυμο

Πώς να αντιμετωπίσετε την πρωινή ναυτία της εγκυμοσύνης

Η πρωινή ναυτία και οι σποραδικοί έμετοι μπορεί να αποτελούν ένδειξη ότι οι ορμόνες αυξάνονται με φυσιολογικούς ρυθμούς για να εδραιώσουν τον πλακούντα στην μήτρα. Δείτε να αντιμετωπίσετε την πρωινή ναυτία της εγκυμοσύνης.

Περίπου το 70% των γυναικών εμφανίζουν ναυτία στην εγκυμοσύνη. Είναι πολύ συνηθισμένο σύμπτωμα αλλά η ένταση διαφέρει από γυναίκα σε γυναίκα. Η πρωινή ναυτία μπορεί να ξεκινήσει στις πρώτες έξι εβδομάδες της εγκυμοσύνης και να κορυφωθεί γύρω στην όγδοη και την ένατη εβδομάδα. Ωστόσο, η ναυτία των πρώτων μηνών της εγκυμοσύνης χαρακτηρίζεται ως «πρωινή» επειδή τα συμπτώματα είναι εντονότερα τις πρώτες ώρες της ημέρας. Όμως, η έγκυος αισθάνεται ναυτία, στομαχική διαταραχή και τάση προς εμετό οποιαδήποτε ώρα μέσα στην ημέρα. Είτε η ναυτία της εγκυμοσύνης είναι πρωινή είτε σας ταλαιπωρεί όλες τις ώρες δείτε πώς να την αντιμετωπίσετε.

Φάτε λίγο τζίντζερ

Το τζίντζερ, σύμφωνα με μελέτες, μπορεί να βοηθήσει στην εξουδετέρωση της πρωινής ναυτίας, επειδή σταθεροποιεί το στομάχι και βοηθά τη πέψη. Προσθέστε μια λεπτή φέτα τζίντζερ σε ζεστό νερό ή τσάι, ή πιείτε τζάι τζίντζερ. Το Ginger Root Extract (Zingiber officinale) της Solgar διεγείρει την πέψη και είναι χρήσιμο σε διάφορα πεπτικά προβλήματα όπως δυσπεψία, ναυτία, αίσθημα τάσεως του επιγαστρίου κλπ. Κινητοποιεί και τονώνει το κυκλοφοριακό σύστημα.

Φορέστε ένα βραχιόλιΤο Sea Band Ενηλίκων είναι κατάλληλο για την πρωινή ναυτία της εγκυμοσύνης. Ενεργεί εξασκώντας πίεση στο σημείο πίεσης Nei-Kuan που βρίσκεται σε κάθε καρπό. Χρειάζονται μόνο μερικά λεπτά για να δράσει και προσφέρει αποτελεσματική ανακούφιση από κάθε είδους ναυτία χωρίς να προκαλεί υπνηλία ή οποιαδήποτε άλλη παρενέργεια. Επίσης έχει αποδειχτεί αποτελεσματικό και σε άλλες περιπτώσεις που προκαλούν ναυτία, όπως η εγκυμοσύνη. Το Sea-Band μπορεί να χρησιμοποιηθεί επανειλημμένως ή να φοριέται για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται. Πλένεται στο χέρι με σαπούνι ή με ένα ήπιο καθαριστικό.

Μυρίστε λεμόνι

Οι πρωινές ναυτίες της εγκυμοσύνης συχνά σχετίζονται με τη μυρωδιά. Τα οιστρογόνα είναι οι ορμόνες που είναι υπεύθυνες για την αίσθηση της όσφρησης και αν έχετε υψηλά επίπεδα οιστρογόνων - όπως συμβαίνει όταν είστε έγκυος - έχετε μύτη ραντάρ! Οι άσχημες μυρωδιές και οι μυρωδιές που δεν ανέχεστε μπορεί να σας προκαλέσουν ναυτία. Όταν δεν μπορείτε να ανοίξετε ένα παράθυρο ή να περπατήσετε, μυρίστε λίγο λεμόνι ή ένα κλαδάκι φρέσκου δενδρολίβανου.

Μυρίστε ένα αιθέριο έλαιο

Ενάντια στην πρωινή ναυτία βοηθούν και τα αιθέρια έλαια όπως το περγαμόντο, το μανταρίνι και η μέντα, όπως το Essential Oil - Αιθέριο Έλαιο Μέντα Refresh της Apivita.

Έχετε μαζί σας ένα κιτ επιβίωσης

Έχετε στη τσάντα σας μια οδοντόβουρτσα, οδοντόκρεμα ή ένα στοματικό διάλυμα, όπως το Total Natural Dental Care Φυσικό Στοματικό Διάλυμα με Δυόσμο & Πρόπολη της Apivita, για να φρεσκάρετε το στόμα σας μετά τον εμετό. Οι καραμέλες μέντας όπως οι Alibi Καραμέλες για Δροσερή Αναπνοή της Pierre Fabre και οι τσίχλες μέντας, όπως η Οδοντότσιχλα με Γεύση Μέντας, Χωρίς Ζάχαρη της Yotuel, για δροσερή αναπνοή είναι επίσης έξυπνες κινήσεις. Τέλος, μια καλή ιδέα είναι να έχετε μια πλαστική σακούλα για τις στιγμές που δεν μπορείτε να κρατηθείτε μέχρι να φτάσετε στο μπάνιο της εργασίας σας.

Παραμείνετε ενυδατωμένες

Μπορεί τα οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα να σας φαίνονται βουνό, όταν το στομάχι σας δεν μπορεί να συγκρατήσει τίποτα. Παρόλα αυτά, είναι απαραίτητο να πίνετε υγρά, επειδή μπορεί να αφυδατωθείτε. Μην πίνετε μεγάλες ποσότητες νερού μονομιάς γιατί το στομάχι σας είναι αδύνατο να τις διαχειριστεί. Προσπαθήστε να πίνετε μικρές ποσότητες υγρών συχνά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Τρώτε συχνά και από λίγο

Όταν το στομάχι σας είναι άδειο, τα οξέα του στομάχου δεν έχουν τίποτα άλλο να κάνουν και έτσι αυξάνεται το αίσθημα ναυτίας. Από την άλλη πλευρά, η κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας τροφών μπορεί να επιβαρύνει υπερβολικά το πεπτικό σύστημα. Η καλύτερη άμυνα κατά της πρωινής ναυτίας είναι να τρώτε πολύ συχνά και από λίγο κάθε φορά. ‘Εχετε μαζί σας ένα σνακ όπως κράκερ, κουλουράκια, αποξηραμένα φρούτα και καρύδια. Το να βάζετε κάτι λίγο στο στομάχι σας μπορεί να βοηθήσει να αντιμετωπίσετε την πρωινή ναυτία. Τρώτε κρύα τρόφιμα ή τρόφιμα σε θερμοκρασία δωματίου, επειδή όταν είναι ζεστά τείνουν να έχουν εντονότερο άρωμα.

Επικεντρωθείτε σε κάτι άλλο

Η πρωινή ναυτία δεν είναι εύκολο να αγνοηθεί, αλλά το να επικεντρωθείτε σε κάτι άλλο - οτιδήποτε - θα σας βοηθήσει να την ξεχάσετε για λίγο. Διαβάστε ένα βιβλίο, φτιάξτε ένα παζλ, λύστε ένα Sudoku ή κάντε έναν μικρό περίπατο. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι η άσκηση τους ανακουφίζει από την πρωινή ναυτία.

Απευθυνθείτε στον γιατρό σας

Μην καταφεύγετε σε φάρμακα για την πρωινή ναυτία, αν δεν σας το συστήσει ο γιατρός σας. Εάν τα συμπτώματα είναι έντονα απευθυνθείτε στον γυναικολόγο. Η έγκαιρη αντιμετώπιση μπορεί να αποτρέψει δυσάρεστες καταστάσεις όπως η υπερέμεση της κύησης.