ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Ποιο τσάι βοηθά στο αδυνάτισμα;

Ποιο τσάι βοηθά στο αδυνάτισμα;

Ποιο τσάι βοηθά στο αδυνάτισμα;

Ναι, μερικές φορές ο βραστήρας μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματικός με το γυμναστήριο! Δείτε ποιο τσάι βοηθά στο αδυνάτισμα και βάλτε το νερό να βράζει!

Αν και πολλοί πίνουν τσάι αποκλειστικά για τα καταπραϋντικά του οφέλη, κάθε φλιτζάνι μπορεί επίσης να έχει και οφέλη στο αδυνάτισμα αλλά και στην υγεία σας.

Εάν αντικαταστήσετε τα ροφήματα υψηλής θερμιδικής αξίας, όπως οι χυμοί ή τα αναψυκτικά με τσάι, θα μειώσετε τις θερμίδες σας και αυτό θα οδηγήσει σε σημαντική απώλεια βάρους. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι ορισμένοι τύποι τσαγιού μπορούν να βοηθήσουν στο αδυνάτισμα ενώ εμποδίζουν το σχηματισμό των λιποκυττάρων λόγω κάποιων ενώσεων που περιέχουν, όπως φλαβόνες και κατεχίνες.

Πράσινο τσάι

Πριν από μια προπόνηση, για να ενισχύσετε την καύση λίπους, πιείτε ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι. Το πράσινο τσάι χρησιμοποιείται εκατοντάδες χρόνια και οι ευεργετικές του δράσεις στη διαχείριση του βάρους και στην αντιοξειδωτική προστασία είναι πλέον γνωστές. Σε μελέτη που διήρκησε 12 εβδομάδες, οι συμμετέχοντες που έπιναν 4-5 φλιτζάνια πράσινο τσάι κάθε μέρα με μια 25λεπτη προπόνηση έχαναν κατά μέσο όρο δύο επιπλέον κιλά από τους άλλους που δεν έπιναν τσάι. Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, μια ομάδα αντιοξειδωτικών- και κυρίως την ουσία EGCG - η οποία μπορεί να ενισχύσει την μεταβολισμό και να σας κάνει να καίτε περισσότερες θερμίδες όλο το εικοσιτετράωρο. Αυτές προκαλούν την απελευθέρωση λίπους από τα λιπώδη κύτταρα (ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς) και στη συνέχεια επιταχύνουν την ικανότητα του ήπατος να μετατρέψει το λίπος σε ενέργεια. Το πράσινο τσάι σας βοηθά να επιταχύνεται τον μεταβολισμό σας και να χάσετε βάρος, με την προϋπόθεση ότι τρέφεστε σωστά και ασκείστε τακτικά. Δοκιμάστε το Πράσινο Τσάι Αντιοξειδωτικό της Superfoods. Το ίδιο αποτέλεσμα ισχύει επίσης για το τσάι matcha, ένα πολύ συμπυκνωμένο είδος πράσινου τσαγιού σε σκόνη που περιέχει τα ίδια ευεργετικά συστατικά με το κανονικό πράσινο τσάι.

Τσάι λουίζα

Ενώ το πράσινο τσάι συχνά προτείνεται για όσους κάνουν δίαιτα, η λουίζα είναι επίσης αποτελεσματική στο αδυνάτισμα ενώ χρησιμοποιείται για αποτοξίνωση. Συμβάλλει στην καταπολέμηση της κατακράτησης υγρών και στη μείωση της κυτταρίτιδας, βοηθά στην αύξηση του ρυθμού του μεταβολισμού και στην αντιμετώπιση των αερίων, του τυμπανισμού και της δυσκοιλιότητας. Επίσης, οι σημαντικές μεταβολικές επιδράσεις του μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της καύσης λίπους βελτιστοποιώντας διάφορες σωματικές διαδικασίες. Δοκιμάστε το Λουϊζα & Πράσινο Τσάι Drops Αποτοξινωτικό της MEKE.

Κόκκινο τσάι

Το κόκκινο τσάι ή άλλιώς τσάι Rooibos είναι φτιαγμένο από τα φύλλα ενός θάμνου που καλλιεργείται αποκλειστικά στη Νότια Αφρική. Αυτό που κάνει το τσάι Rooibos ιδιαίτερα καλό για την απώλεια του κοιλιακού λίπους είναι ένα μοναδικό και ισχυρό φλαβονοειδές που ονομάζεται Aspalathin. Από τα 10 αντιοξειδωτικά που έχουν εντοπίστεί στο Rooibos, η aspalathin είναι ένα από τα τρία που βρίσκονται σε μεγαλύτερες ποσότητες. Οι έρευνες δείχνουν ότι αυτή η ένωση μπορεί να μειώσει τις ορμόνες του στρες που ενεργοποιούν την πείνα και αποθηκεύουν το λίπος και συνδέονται με την υπέρταση, το μεταβολικό σύνδρομο, τις καρδιαγγειακές παθήσεις, την αντίσταση στην ινσουλίνη και τον διαβήτη τύπου 2.

Τσάι μέντας

Ενώ ορισμένες μυρωδιές μπορούν να ενεργοποιήσουν την πείνα και να σας ανοίξουν την όρεξη άλλες μπορούν πραγματικά να καταστείλουν την όρεξή σας. Πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που ψέκαζαν το πρόσωπό τους με μέντα κάθε δύο ώρες έχασαν κατά μέσο όρο 5 κιλά το μήνα. Εκτός από το τσάι, που έχει σχετικά χαμηλή περιεκτικότητα σε καφεΐνη, μπορείτε να ρίξετε και λίγο έλαιο μέντας στο μαξιλάρι σας.

Φροντίστε να πίνετε το τσάι:

  • Πριν από κάθε γεύμα ή μόνο του, χωρίς ζάχαρη ή γλυκαντικά.
  • Χωρίς να ρίχνετε γάλα γιατί εξουδετερώνει τη δράση των φλαβονοειδών (μάλιστα το αποβουτυρωμένο είναι το χειρότερο).
  • Με μια φέτα λεμονιού.