ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Κουρασμένα πόδια: τι μπορεί να τα ξεκουράσει αμέσω

Κουρασμένα πόδια: τι μπορεί να τα ξεκουράσει αμέσως!

Σας στηρίζουν και δέχονται όλο το βάρος σας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η άμεση ξεκούραση των ποδιών δεν σημαίνει ότι βγάζετε τα παπούτσια σας στο τέλος μιας κουραστικής μέρας αλλά το ότι τους παρέχετε ειδική φροντίδα. Εάν έχετε κουρασμένα πόδια δείτε τι μπορεί να τα ξεκουράσει αμέσως!

Τι κουράζει τα πόδια σας;

Τα κουρασμένα πόδια πολλές φορές πρήζονται αναγκάζοντάς σας να εφαρμόσετε περισσότερη δύναμη όταν περπατάτε. Έρευνα στο Journal of the American Podiatric Medical Association έδειξε ότι αυτό συνεπάγεται υψηλότερο επίπεδο κόπωσης και εξάντλησης στο τέλος της ημέρας.

Η καθιστική ζωή για μεγάλο χρονικό διάστημα ή η άσκηση ποδιών μπορεί να κουράσει τα πόδια σας. Άλλες αιτίες είναι:

Τα στενά παπούτσια

Καθώς και οι σφιχτές κάλτσες ή οι κάλτσες και τα παπούτσια που δεν εφαρμόζουν σωστά επειδή προκαλούν κακή και μειωμένη κυκλοφορία του αίματος στα πόδια προκαλώντας κούραση και πόνο.

Η ηλικία

Στα πέλματα των ποδιών μας έχουμε ένα φυσικό μαξιλάρι λίπους για να τα προστατεύουμε. Αυτό το μαξιλάρι σταδιακά αρχίζει να λεπταίνει με την ηλικία, οδηγώντας σε ξηρό δέρμα. Τα πόδια αρχίζουν επίσης να πλαταίνουν. Στους ηλικιωμένους, η κούραση και ο πόνος στα πόδια μπορεί να παρουσιαστεί και ως πρώιμο σημάδι αρθρίτιδας, κυκλοφορικού νοσήματος και διαβήτη.

Το φύλο

Τα παπούτσια με ψηλά τακούνια κάνουν τις γυναίκες να νιώθουν τα πόδια τους κουρασμένα. Οι γυναίκες έχουν επίσης μεγαλύτερο κίνδυνο να υποφέρουν στα πόδια εάν είναι έγκυες εξαιτίας της απελευθέρωσης ορμονών, της αύξησης βάρους, του πρηξίματος των ποδιών και των αστραγάλων, ιδιαίτερα προς το τέλος της εγκυμοσύνης.

Διαβάστε επίσης: 7 συμβουλές για να ανακουφίσετε τα πρησμένα πόδια στην εγκυμοσύνη

Η αφυδάτωση

Τα πόδια έχουν 250.000 αδρενοτοποιούς αδένες. Μπορεί να εκκρίνουν έως και ένα τέταρτο του λίτρου νερό κάθε μέρα, κάτι που ξηραίνει την επιδερμίδα των ποδιών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να πίνετε πολύ νερό όλη την ημέρα.

Πώς να ανακουφίσετε τα κουρασμένα πόδια σας

Κάντε μασάζ

Αγοράστε ένα ρολό αφρού ή τυλίξτε ρολό μία πετσέτα και κυλήστε τα πέλματα και τις γάμπες πάνω τους για να τα ανακουφίσετε. Μπορείτε επίσης να κάνετε μασάζ με μία κρέμα, όπως η Antistax Leg Massage Cream για Μασαζ και Ανακούφιση των Πρησμένων και Πονεμένων Ποδιών, με κυκλικές και ανοδικές κινήσεις για να τα ξεκούρασετε αμέσως. Το μασάζ με την ειδική κρέμα Antistax με βιο-ενεργά φλαβονοειδή βοηθά στην επαναφορά της καλής φυσικής κατάστασης των ποδιών με αποτέλεσμα την ανακούφιση και αναζωογόνησή τους. Περιέχει επιπλέον φυσικά συστατικά που περιποιούνται το δέρμα αφήνοντάς το απαλό.

2 Γυμνάστε τα πόδια σας

Με την άσκηση τονώνονται οι μύες και ενισχύεται το κυκλοφορικό. Μετά από τις ασκήσεις φροντίστε να απλώνετε μια κρέμα ποδιών, όπως την Extra Κρέμα της Gehwol, που είναι ιδανική για τα κουρασμένα πόδια. Συμβάλλει στην ενδυνάμωσή τους, αποτρέπει τους κάλους και τις φουσκάλες και χαρίζει απαλότητα και ελαστικότητα στην ξηρή και σκασμένη επιδερμίδα. Η πλούσια σύνθεσή της από εκχυλίσματα ευκαλύπτου, λεβάντας και δενδρολίβανου, ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος.

3 Κάντε ένα ποδόλουτρο σε ζεστό νερό

Για να τα αναζωογονήσετε ρίξτε λίγο αιθέριο έλαιο Tea tree ή κυπαρίσι. Μπορείτε να δοκιμάσετε και το Αναζωογονητικό Ποδόλουτρο με Ουρία και Εκχυλίσματα Φυκιών της Gehwol. Εξουδετερώνει την κακοσμία, καθαρίζει το δέρμα σε βάθος και εξασφαλίζει φρεσκάδα διάρκειας χάρη στη δροσιστική μενθόλη. Για να χαλαρώσετε τα πόδια σας, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια κρέμα ποδιών όπως τη Frezyfeet Heavylegs Δροσιστική Κρέμα Gel για Κουρασμένα Πόδια της Frezyderm. Περιέχει φλεβοτονωτικούς παράγοντες με αποσυμφορητικά, ενυδατικά και μαλακτικά ενεργά (Arnica Montana, Chlorella vulgaris, Cypress) και αντιμετωπίζει τα  κουρασμένα, βαριά, πρησμένα πόδια λόγω ορθοστασίας, κόπωσης, κακής κυκλοφορίας και την κατακράτηση υγρών στα κάτω άκρα. Ενισχύει τη φλεβική μικροκυκλοφορία και αυξάνει την ελαστικότητα των φλεβικών τοιχωμάτων αποσυμφορώντας από τα οιδήματα.

4 Σηκώστε τα πόδια σας ψηλά

Ξαπλώστε στο πάτωμα και βάλτε τα πόδια σας επάνω στον καναπέ ή στο κρεβάτι για περίπου 15-20 λεπτά και χαλαρώστε. Θα αποσυμφορήσετε τα πόδια σας από την κατακράτηση και θα ενισχύσετε τη φλεβική μικροκυκλοφορία.

5 Βάλτε ορθοπεδικούς πάτους στα παπούτσια σας

Εάν είστε γυναίκα και φοράτε συχνά ψηλοτάκουνα δοκιμάστε τους Gelactiv Extreme Heels, Καινοτομικοί Ανατομικοί Πάτοι για εξαιρετική Άνεση στα Ψηλοτάκουνα Παπούτσια, της Dr. Scholl. Σας προσφέρει διπλάσια υποστήριξη ενώ τα εξαιρετικής απαλότητας τζελ στην περιοχή της καμάρας, ανακουφίζει την πίεση απο το μπροστινό μέρος των ποδιών και παρέχει έξτρα άνεση. Σχεδιασμένοι έτσι ώστε να μην γλιστράνε. Αν είστε άντρας δοκιμάστε τους GelActiv Work Ανδρικοί Ανατομικοί Πάτοι της Dr. Scholl. Ανακουφίζουν αποτελεσματικά από την πίεση που ασκείται στα πόδια ιδιαίτερα σε περιπτώσεις έντονης ορθοστασίας.

6 Περπατάτε ξυπόλητοι για μισή ώρα για να τα ξεκουράζετε. Εάν κάνετε καθιστική εργασία φροντίστε να σηκώνεστε και να περπατάτε, όταν κάθεστε για μεγάλο χρονικό διάστημα.

7 Ενυδατώστε τα

Διατηρητείτε ενυδατωμένα τα πόδια σας προκειμένου να αποφεύγονται οι σκληρύνσεις και οι κάλοι που προκαλούν πόνο στα πόδια. Το Set Περιποίησης Ποδιών No2: 1 Αποσμητικό Σπρέυ 150ml & 1 Ελαφρόπετρα & 1 Active Repair K της Dr. Scholl θα σας βοηθήσει να έχετε περιποιημένα πόδια. Μην ξεχνάτε την ενυδάτωση των ποδιών: η Reve de Miel Creme Pieds - Κρέμα Ποδιών της Nuxe είναι ιδανική για πολύ ξηρά και ταλαιπωρημένα άκρα, αναπληρώνει τα λιπίδια, ανακουφίζει και αναδομεί την επιδερμίδα.

Επισκεφθείτε το γιατρό σας αν αισθάνεστε τα πόδια σας βαριά συνεχώς ή αν παρατηρήσετε πρήξιμο στους αστραγάλους. Αυτά τα προβλήματα μπορεί να είναι συμπτώματα πιθανής καρδιακής ανεπάρκειας και πρέπει να αξιολογούνται από γιατρό.