ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Αυχεναλγία: Διώξτε τον πόνο του αυχένα τώρα!

Αυχεναλγία: Διώξτε τον πόνο του αυχένα τώρα!

Εργάζεστε ατέλειωτες ώρες στον υπολογιστή; Διώξτε τον πόνο του αυχένα τώρα και ανακουφιστείτε από την αυχεναλγία με αυτές τις συμβουλές!

Γιατί πονάτε στον αυχένα;

Πολλοί άνθρωποι νιώθουν πόνο στον αυχένα στην καθημερινότητά τους. Σε πολλές περιπτώσεις αυτό οφείλεται στην κακή στάση του σώματος, σε μυϊκή ένταση ή σε υπερβολική χρήση των χεριών και σκύψιμο του αυχένα (όπως π.χ. κατά την εργασία τους στον υπολογιστή). Μερικές φορές, ο πόνος του αυχένα μπορεί να προκληθεί από τραυματισμό ή πτώση ή κάποια αθλήματα. Τις περισσότερες φορές, ο πόνος του αυχένα δεν είναι μια σοβαρή κατάσταση και μπορείτε να απαλλαγείτε μέσα σε λίγες ημέρες από αυτόν. Σε ορισμένες περιπτώσεις όμως μπορεί να υποδηλώνει σοβαρό τραυματισμό ή ασθένεια. Η μυϊκή ένταση και η πίεση οφείλονται συνήθως σε:

  • κακή στάση του σώματος
  • πολύωρη εργασία σε ένα γραφείο χωρίς να αλλάζετε θέση ή να σηκώνεστε
  • ύπνο σε μπούμυτη στάση

Αλλά ο πόνος του αυχένα μπορεί να έχει προκληθεί από τραυματισμό, ιδιαίτερα πτώσεις, ατυχήματα σε αυτοκινήτο, μηνιγγίτιδα, ρευματοειδή αρθρίτιδα, οστεοπόρωση, ινομυαλγία, δισκοπάθεια.

Πώς να απαλύνετε τον πόνο του αυχένα στο σπίτι

1 Με παγοθεραπεία και θερμοθεραπεία: Εφαρμόστε πάγο το πρώτο 24ωρο. Δοκιμάστε το Cold Gel Κρυοθεραπευτικό Αναλγητικό Τζελ 75ml της Ice Power νακουφίζει γρήγορα και αποτελεσματικά από τον πόνο που προκαλείται από μικροτραυματισμούς, δυσλειτουργίες των αρθρώσεων, ρευματισμούς & ελαφρά εγκαύματα, κ.ά. Με αντιφλεγμονώδη δράση προάγει τις φυσικές θεραπευτικές ικανότητες του οργανισμού και συντελεί στην αποκατάσταση των μυών (τέντωμα, διάστρεμμα κ.ά.) μετά την άσκηση. Επίσης και τα Eblagel Cold Blaster (2 Τεμ) της Euromed, κρύα αυτοκόλλητα έμπλαστρα σε μορφή gel, που συμβάλλουν στη γρήγορη ανακούφιση του πόνου. Μέσω της σταθερής απελευθέρωσης των συστατικών και έχοντας παράλληλα ισχυρή αναλγητική δράση και με την άμεση δροσιστική αίσθηση παρέχουν ανακούφιση για 6 ώρες περίπου. Μετά από αυτό, εφαρμόστε κάποια ζεστή θερμοφόρα, κάντε ζεστά ντους ή βάλτε ένα έμπλαστρο. Το Θερμικό Έμπλαστρο για την Πλάτη & τον Αυχένα PANACALM είναι εμπνευσμένο από τη θερμοθεραπεία, μια αποτελεσματική φυσική μέθοδο που χρησιμοποιούν οι φυσικοθεραπευτές, και απελευθερώνει θερμότητα σε βάθος για να ανακουφίσει αποτελεσματικά τους πόνους των μυών. Άνετο και μαλακό, έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει απόλυτα στο σχήμα του σώματος και να προσαρμόζεται στις κινήσεις σας. Είναι διακριτικό και άοσμο και αισθάνεστε ανακούφιση σε κάθε σας κίνηση. Περιέχει συστατικά όπως σίδηρο, ενεργό άνθρακα και νερό, που απελευθερώνουν θερμότητα με φυσικό τρόπο, όταν εκτίθενται στον αέρα. Η θερμότητα που διαχέεται αυξάνει τη ροή του είματος για να ενεργοποιήσει την πρόσληψη οξυγόνου και των απαραίτητων θρεπτικών συστατικών και να βοηθήσει στην απομάκρυνση των τοξινών.

2 Με ένα απαλό μασάζ στον αυχένα με κυκλικές κινήσεις για να μειώσετε την ένταση και την πίεση. Χρησιμοποιήστε ένα θερμαντικό λάδι όπως το λάδι μασάζ με άρνικα της Weleda που ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος, χαλαρώνει τους μύες και προστατεύει από δυσάρεστα πιασίματα. Προκαλεί υπεραιμία, ανακουφίζει από πόνους ρευματισμών ή εξαρθρώσεων και ξεκουράζει τους μυς. Η σύνθεση του λαδιού από ηλιέλαιο και ελαιόλαδο καθώς και τα πολύτιμα φυτικά εκχυλίσματα από τα άνθη της άρνικα και τα φύλλα της σημύδας διατηρούν την επιδερμίδα υγιή και ελαστική και ενισχύουν τις λειτουργίες του δέρματος, τις οποίες ενεργοποιεί ευχάριστα το φυσικό άρωμα λεβάντας και δεντρολίβανου.

3 Με αλλαγή μαξιλαριού: Χρησιμοποιήστε ένα ειδικό μαξιλάρι για τον αυχένα για τον ύπνο.

4 Με αναλγητικά: όπως η ιβουπροφαίνη για να μειώσετε την ένταση του πόνου.

5 Με διακοπή της άσκησης: Σταματήστε για λίγο την άσκηση ή τις δραστηριότητες που επιδεινώνουν τα συμπτώματά σας.

6 Με διατάσεις: Ασκείτε το λαιμό σας κάθε μέρα. Τεντώνετε αργά το κεφάλι σας πάνω-κάτω και δεξιά αριστερά.

7 Με σωστή στάση: Προσπαθήστε να διατηρήσετε μία καλή στάση του σώματος.

8 Με το να αποφεύγετε να βάζετε το τηλέφωνο μεταξύ του λαιμού και των ώμων σας.

9 Με αλλαγή θέση: Μην στέκεστε ή κάθεστε σε μία θέση για πάρα πολύ ώρα αλλά φροντίστε να σηκώνεστε συχνά.

10 Με προσαρμογές: Προσαρμόστε την καρέκλα του γραφείου σας και την οθόνη του pc σας, έτσι ώστε ο αυχένας και η σπονδυλική στήλη να είναι σε ουδέτερη θέση. Η έκταση του αυχένα (όταν γυρίζει το κεφάλι μας προς τα πάνω) είναι συνήθως η στάση που ενοχλεί. Φροντίστε να ακουμπάνε οι γλουτοί στην πλάτη του καθίσματος και το κεφάλι με τον αυχένα να είναι σε μία ευθεία.

Μην χρησιμοποιήσετε κολλάρο χωρίς την έγκριση του γιατρού σας. Αν δεν το χρησιμοποιήσετε σωστά, μπορεί να επιδεινώσει τα συμπτώματά σας.

Πότε πρέπει να δείτε το γιατρό σας

Αν τα συμπτώματα επιμένουν για περισσότερο από δύο εβδομάδες, συμβουλευτείτε το γιατρό σας. Θα πρέπει επίσης να δείτε έναν γιατρό αν έχετε: έντονο πόνο στο λαιμό χωρίς προφανή αιτία, πυρετό, πονοκέφαλο, πρησμένους αδένες, ναυτία/εμετό, δυσκολία στην κατάποση ή την αναπνοή, αδυναμία, μούδιασμα, μυρμήγκιασμα στα χέρια, πόνο που αντανακλάται προς τα χέρια ή τα πόδια σας, ανικανότητα να μετακινήσετε τα χέρια ή τα χέρια σας, αδυναμία να αγγίξετε το πηγούνι σας, δυσλειτουργία της ουροδόχου κύστης ή του εντέρου. Ανάλογα με την κατάσταση και τη σοβαρότητα των συμπτωμάτων ο γιατρός θα σας συστήσει: θεραπεία με πάγο και θερμότητα, ασκήσεις, διατάσεις, φυσιοθεραπεία (laser, υπέρηχοι, διαθερμίες), αναλγητικά φάρμακα, κορτικοστεροειδή, μυοχαλαρωτικά, κολάρο στο λαιμό, χειρουργική επέμβαση.

 

Το Box Pharmacy σας προτείνει
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
- 11%
134 πόντους