ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝ
{{ cartTotalQuantity }} ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
{{ item.total_price }}
Για Δωρεάν μεταφορικά υπολείπονται ακόμα {{ order.free_shipping_remaining_cost }}
Έκπτωση Προσφοράς: {{ order.promo_discount }}
Σύνολο: {{ order.cart_cost }}
Αντιμετωπίστε την κόπωση με ένα μόνο συστατικό!

Αντιμετωπίστε την κόπωση με ένα μόνο συστατικό!

Εάν νιώθετε συνέχεια κουρασμένοι, αισθάνεστε αδυναμία και υποφέρετε από πονοκέφαλο πιθανότητα να χρειάζεστε σίδηρο. Αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε την κόπωση και να σηκώσετε κεφάλι! 

Ο σίδηρος παίζει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή της αιμοσφαιρίνης, η οποία βοηθάει τα ερυθρά αιμοσφαίρια να μεταφέρουν το οξυγόνο σε όλο τον οργανισμό. Από αυτή και μόνο τη λειτουργία του είναι αντιληπτό πόσο σημαντική είναι η επαρκής πρόσληψη σιδήρου. Η λήψη του με συμπληρώματα διατροφής προτείνεται σε γυναίκες κατά τη διάρκεια της περιόδου και της εγκυμοσύνης. Επίσης, οι χορτοφάγοι μπορεί να χρειάζονται συμπληρώματα σιδήρου διότι είναι πολύ πιθανό να παρουσιάσουν έλλειψη, καθώς και τα άτομα με χαμηλά επίπεδα σιδήρου στο αίμα. Τα πλέον γνωστά συμπτώματα της έλλειψης σιδήρου είναι η κόπωση, η αδυναμία και πιθανότατα η τριχόπτωση. Δείτε πώς μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε λαμβάνοντας σωστά τον σίδηρό σας.

1 Πάρτε σπιρουλίνα

Η σπιρουλίνα είναι ένα βρώσιμο φύκι, εξαιρετικά πλούσιο σε πρωτεΐνες, χλωροφύλλη και καροτενοειδή που είναι ισχυρές αντιοξειδωτικές ουσίες. Η σπιρουλίνα περιέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός, όχι μόνο βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Αποτελεί πηγή βιοχημικού οργανικού σιδήρου και ως τροφή, δεν είναι καθόλου τοξική. Είναι 58 φορές πιο πλούσια σε σχέση με το ωμό σπανάκι και 28 φορές πιο πλούσια σε σχέση με το ήπαρ του ωμού βοδινού. Δοκιμάστε το  1+1 ΔΩΡΟ Σπιρουλίνα, Βιταμίνες και Μέταλλα (2x20 Αναβράζοντα Δισκία) της Korres με μοναδικά πολύτιμα συστατικά της φύσης: Σπιρουλίνα, Βιταμίνες & Μέταλλα, γεύση Μανταρίνι. Η Σπιρουλίνα Gold Eubias για Μέγιστη Αντοχή και Πρωτεϊνες (180 Δισκία) της Superfoods προσφέρει στον οργανισμό ριζική αναζωογόνηση, τόνωση και ενέργεια. Το Spirulina Συμπλήρωμα Σπιρουλίνας 180 Δισκία της Marcus Rohrer θα σας προσφέρει περισσότερη ενέργεια, θα βελτιώνει την επίδοσή σας σε εργασία, άθληση και μελέτη, θα ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας.

2 Καταναλώστε τα συμπληρώματα σιδήρου με τον σωστό τρόπο

Εάν ο γιατρός σας έχει συστήσει τη λήψη συμπληρώματος σιδήρου καλό είναι να λαμβάνετε τα συμπληρώματα σιδήρου 15 λεπτά πριν από το γεύμα ή, να τα καταναλώνετε μία ώρα πριν ή δύο ώρες μετά από ένα γεύμα. H λήψη σιδήρου κατά κανόνα γίνεται με άδειο στομάχι για καλύτερη απορρόφηση. Επίσης ο σίδηρος απορροφάται καλύτερα όχι μόνο όταν είστε νηστικοί αλλά κι όταν συνοδεύεται από βιταμίνη C (π.χ. ένα χυμό πορτοκάλι). Κάποια συμπληρώματα μπορεί να προκαλέσουν δυσκοιλιότητα γι΄αυτό οι καλύτερες μορφές του είναι ο υγρός σίδηρος, ο δισγλυκινικός σίδηρος σε χηλική μορφή και ο στοιχειακός σίδηρος. Το συμπλήρωμα διατροφής Synergistic Iron 15mg της Quest παρέχει στον οργανισμό σίδηρο και συνεργιστικούς παράγοντες που αυξάνουν την απορρόφησή του, ώστε η σύνθεση να γίνεται πιο δραστική και να μην προκαλούνται στομαχικές και εντερικές διαταραχές, όπως δυσκοιλιότητα. Ο σίδηρος είναι πολύ σημαντικό μέταλλο για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Το Iron Δισγλυκινικός Σίδηρος 30mg με Βιταμίνη C (30 Ταμπλέτες) της Health Aid σε χηλική μορφή με την προσθήκη της βιταμίνης C, απορροφάται εύκολα και δεν εξουδετερώνει την βιταμίνη Ε. Έχει υψηλή βιοδιαθεσιμότητα και δεν προκαλεί δυσκοιλιότητα ή στομαχικές ενοχλήσεις. Είναι ευεργετικό συμπλήρωμα υγείας κυρίως σε γυναίκες κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης, του θηλασμού και της εμμηνόρροιας, που η πιθανότητα εμφάνισης αναιμίας είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Το Gentle Iron - Συμπλήρωμα Σιδήρου (90 κάψουλες) της Solgar περιέχει δισγλυκινικό σίδηρο που απορροφάται εύκολα, έχει υψηλή βιοδιαθεσιμότητα, δεν προκαλεί δυσκοιλιότητα ή στομαχικές ενοχλήσεις (φουσκώματα) και δεν απαιτεί βιταμίνη C για να απορροφηθεί. Το Feroglobin B12 Υγρός Σίδηρος με Σίδηρο, Βιταμίνες Β & Ψευδάργυρο της Vitabiotics αποτελεί ένα μοναδικό συνδυασμό υγρού σιδήρου με βιταμίνες και μέταλλα που ενισχύουν τη γενική ευεξία του οργανισμού και την απελευθέρωση ενέργειας. Περιέχει στοιχειακό σίδηρο, ο οποίος είναι απαραίτητο συστατικό για την παραγωγή της αιμοσφαιρίνης. Ο στοιχειακός σίδηρος είναι η πιο καλά απορροφήσιμη μορφή σιδήρου.

3 Εμπλουτίστε το διαιτόλογιό σας με… σιδερένιες τροφές

Καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε σίδηρο όπως: οστρακοειδή, κόκκινο κρέας, πουλερικά και ψάρια αλλά και ταχίνι, αποξηραμένα μπαχαρικά, αποξηραμένα βερίκοκα, μαύρη σοκολάτα, κολοκυθόσποροι, ηλιόσποροι.

4 Ενισχύστε την απορρόφηση σιδήρου

Η ικανότητα απορρόφησης του σιδήρου εξαρτάται από τη μορφή του σιδήρου (σίδηρος ζωικής ή αιμικός ή φυτική,ς μη –αιμικός, προέλευσης). Ο αιμικός σίδηρος απορροφάται πιο εύκολα από τον οργανισμό και βρίσκεται σε τροφές όπως τα οστρακοειδή, το κόκκινο κρέας, τα πουλερικά και τα ψάρια. Ο μη αιμικός σίδηρος δεν απορροφάται τόσο εύκολα και πηγές του είναι τα δημητριακά, τα όσπρια, το σπανάκι κ.ά. Ο συνδυασμός των δύο σε ένα γεύμα βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση, όπως και η κατανάλωση σιδήρου μαζί με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, όπως τα εσπεριδοειδή. Τέλος, τα φυτικά οξέα παρεμποδίζουν την απορρόφηση του σιδήρου. Τρόφιμα όπως τα ολικής άλεσης δημητριακά, τα όσπρια και οι ξηροί καρποί περιέχουν φυτικά οξέα γι' αυτό όταν καταναλώνετε αυτές τις τροφές συνδυάζετές τες με τροφές που ενισχύουν την απορρόφηση του σιδήρου.

5 Προσέχετε τη φαρμακευτική σας αγωγή

Υπάρχουν κάποια φάρμακα που προκαλούν μείωση στη βιοδιαθεσιμότητα του σιδήρου όπως π.χ. οι τετρακυκλίνες.

6 Μην καταναλώνετε τροφές που μειώνουν την απορρόφηση μαζί με τον σίδηρο

Το τσάι, ο καφές, η μέντα, το χαμομήλι, το αλκοόλ και ζάχαρη ανταγωνίζονται τα θρεπτικά συστατικά και μειώνουν την απορρόφηση. Προσπαθήστε να τα καταναλώνετε με μέτρο. Αποφεύγετε να συνδυάζετε τροφές πλούσιες σε σίδηρο με τσάι, καφέ, αναψυκτικά τύπου κόλα και κόκκινο κρασί επειδή περιέχουν τανίνες, οι οποίες δυσχεραίνουν την απορρόφηση του σιδήρου. Επίσης και οι φυτικές ίνες (π.χ. προϊόντα ολικής άλεσης) μειώνουν την απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό.

5 Μην τρώτε τα γαλακτομικά μαζί με τροφές που περιέχουν σίδηρο

Το ασβέστιο δεσμεύει και μειώνει την απορρόφηση του σιδήρου στον οργανισμό. Αν έχετε λοιπόν αυξημένες ανάγκες σε σίδηρο, φροντίστε να τρώτε σε διαφορετικά γεύματα το κρέας και τα γαλακτοκομικά και όχι μαζί σε ένα γεύμα. Επίσης όταν τρώτε δημητριακά πρωινού, προτιμήστε τα χωρίς γάλα ή γιαούρτι, επειδή θα μειωθεί η απορρόφηση του σιδήρου.